quote:
Film?quote:The original title of the film was "The Bear and the Bow".
is dat wat? ik ben niet zo'n van Trier-fan. Al vond ik Melancholia wel goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef Gillingham het volgende:
Ik ken ook een Medea, maar die is van Van Trier...
Ik vond het wel een boeiende film, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jij er erg van gecharmeerd zult zijn. Het is sowieso minder toegankelijk dan Melancholia.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
is dat wat? ik ben niet zo'n van Trier-fan. Al vond ik Melancholia wel goed.
niet simpel genoeg voor mij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond het wel een boeiende film, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jij er erg van gecharmeerd zult zijn. Het is sowieso minder toegankelijk dan Melancholia.
quote:Four of the cast members (Kelly Macdonald, Robbie Coltrane, Julie Walters, and Emma Thompson) have worked on Harry Potter. Thompson and Macdonald have both worked on Nanny McPhee and Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, however, in the latter they have no scenes together.will be their 3rd film together
Ingewikkeld is die film niet te noemen. Wel traag, low-budget en een beetje vaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niet simpel genoeg voor mij waarschijnlijk
terug naar de vraag:
[..]
quote:Reese Witherspoon was originally announced as the voice of Princess Merida, but scheduling conflicts prevented from taking the role. Kelly Macdonald replaced her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |