Hoeft niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik blijf bezig.
Misschien na deze film.
Ben je boosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik blijf bezig.
Misschien na deze film.
Oké Mark.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Sorry, dat leek me een leuke reactie..
Te laat, ik heb mezelf al helemaal ondergekrast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Sorry, dat leek me een leuke reactie..
Mark? Zo heet Pico helemaal niet. Ik vind hem echt een Jelle.quote:
Jij bent ook niet echt een Snelle Jelle, lekker trouwens - daar kun je goed van schijten -, maar ik doelde op Rutte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te laat, ik heb mezelf al helemaal ondergekrast.
[..]
Mark? Zo heet Pico helemaal niet. Ik vind hem echt een Jelle.
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.quote:
Vlinder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.
En jullie hoeven niet eens te proberen te gokken. Gaat je in dit leven niet lukken.
Clementinaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.
En jullie hoeven niet eens te proberen te gokken. Gaat je in dit leven niet lukken.
Om hier op terug te komen: van ananas kun je ook goed schijten, maar lekker dat het is!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Robby87 het volgende:
Jij bent ook niet echt een Snelle Jelle, lekker trouwens - daar kun je goed van schijten -,
Reality check. Helaas maar waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo'n afknapper om vrouwen over schijten te horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |