Ik heb nog nergens last van, maar ik blijf op mijn hoede.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Geens hondsdolheid of ander blijvend letsel verder?
Oh, je hebt er ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
En? Komt er al schuim uit je mond?
Wel even een foto laten zien, hè.
Onschuldig tot schuld bewezen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Sorry wyc ik ga geen foto's van mijn verminkte mond plaatsen
Hier is wel een foto van de dader![]()
[ afbeelding ]
Ah, wat een scheetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie hondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
iets te underground voor ons ben ik bangquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar sowieso stem ik voor Tunic van Sonic Youth.
Oeh en Coming Around van Juliette & the Licks.
Van de Foo Fighters doen we heel lafjes Learn to Fly al, QotSA bevalt me welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Robby87 het volgende:
Misschien is dit wat?
Bespeel je ook een instrument?
nice, al vind ik Would? een beter nummer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef LordVoldemort het volgende:
Hmm, iets van Alice in Chains zou daar wel bij passen.
Ik vind FnM helemaal geweldig, maar onze zanger kan geen 10% van wat Mike Patton kan (zegt meer over Patton overigens)quote:
Ik zie dat je kan rappen, dus een nummer van Osdorp Possequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind FnM helemaal geweldig, maar onze zanger kan geen 10% van wat Mike Patton kan (zegt meer over Patton overigens)
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik zie dat je kan rappen, dus een nummer van Osdorp Posse
Anders maar Lakini's Juice van Live
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden van![]()
Lakini's Juice is ook leuk idd.
Dat wordt nog mooi op de meet, wat drank erbij en vast een live-rap show van DFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden van![]()
Ik ben een aandachtshoer, maar zo erg is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat wordt nog mooi op de meet, live-rap show van DF
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer, maar zo erg is het ook weer niet.
Bovendien was mijn rap eigenlijk geen rap, het waren de coupletten van Pretty Fly for a white guy. Maar ik kan niet zingen, vandaar![]()
Ik stond tussen twee zangeressen, mij hoorde je niet klagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Asap het volgende:
[..]Pretty fly for a white guy..
![]()
Alhoewel Offspring wel prima is, Come out and Play
Hehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik stond tussen twee zangeressen, mij hoorde je niet klagen.
Eensch. Net als de Heideroosjes, kan ik ook van blijven genieten (vooral live, zet niet zo gauw een cd van ze op).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:40 schreef DragonFodder het volgende:
Offspring is voor mij categorie pretpunk. Gewoon gezellige niks aan de hand muziek, hun nieuwe vind ik daarom ook prima te verteren. Ik hou er wel van als bands zichzelf niet al te serieus nemen.
The not so long song!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Eensch. Net als de Heideroosjes, kan ik ook van blijven genieten (vooral live, zet niet zo gauw een cd van ze op).
Tof, zit je op les oid?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik drum sinds kort, dus ik zie al mogeijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |