maar natuurlijk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gros van de mensen geen smaak heeft en simpelweg slikt wat hij voorgeschoteld krijgt.
Potato, tomato.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gros van de mensen geen smaak heeft en simpelweg slikt wat hij voorgeschoteld krijgt.
Ik luister ook veel BNR op een dag maar na 100 keer "pragmatisch denken" "over eigen schaduw heenstappen" "structurele hervormingen" te horen heb ik dat ook wel weer gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ah, dat zuigt.
En Dyon, dat klopt inderdaad. Daarom ben ik zo blij dat ik mijn eigen voorkeuren kan luisteren.
Riget vind ik het tofste wat hij gemaakt heeft. Unieke miniserie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill jij was wel een Von Trier liefhebber toch? Wat kan je van hem aanraden naast de bekendste titels?
Ik kijk nu Riget, maar dat is niet helemaal
mijn ding..
Nee, dat is een film over Dylan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef LordVoldemort het volgende:
die mockumentary, I'm Not There ofzo?
Minder bekend spul als Europa en Medea zijn ook wel aardig, maar wellicht ook wat experimenteler.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Dancer in the Dark, Melancholia, Antichrist, Dogville en Idioterne.
Denk dat ik dan maar eens Breaking the Waves opzoek.
Ik heb hem nog een 5 gegeven.quote:
heheh, zo iets had ik bij Jay-z in HMH. ik kon niet meer lopen en werd van links naar rechts geduwd geschoven en dat voor iemand van 100+... maar na een tijdje was het genietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Cypress Hill op Werchter gezien, maar ben de tent uitgevlucht toen het te druk werd. Levensgevaarlijk.
t lijkt me extreem slecht.. maar beter dan de film die hornage zag na een mars van de scouting in de regen ( weet alleen niet meer hoe die heet iets met dino's)quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een 5 gegeven.
Wel geinig om op de achtergrond mee te kijken.
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
Zelfs de top40 bestaat niet alleen uit kutmuziek. Ik persoonlijk kan erg genieten an de snow patrols, elbows, gotye's en coldplays van deze wereld
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Die vind ik dan weer kut
Oh, en de tienerrock van Lifehouse kan ik ook prima pruimen. Verreweg de meeste van mijn favorieten zitten echter in de 70's en 80's
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoef geen muziek van voor mijn geboorte(althans, zoveel goeds vind ik daar niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |