ik ben trots op je...quote:
TriPo!quote:
Ik word alleen maar trotser!....quote:
SepPo!quote:
Osdorp, Spookrijders en Opgezwolle zijn toch zeker wel de moeite waardquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
NL rap... nee dank u. Al vind ik Blaxtar wel grappig om te horen
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moet ik em nog maar een keer opnieuw kijken
OP ken ik sommige nummers van, Spookrijders eigenlijk alleen dat 1'ne liedje... en Opgezwolle heb ik een cd van op me pc staan, maar vind ik echt niks...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef Asap het volgende:
[..]
Osdorp, Spookrijders en Opgezwolle zijn toch zeker wel de moeite waard![]()
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?
zo ietsquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?
trotser kan ik niet worden Ran... sorry...quote:
valt wel mee, voor dat soort praktijken zijn er andere films gemaakt...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?
Tja, ik ben ook helemaal voor de Amerikaanse rap, Nederlandse rap klinkt zooooooo nep altijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OP ken ik sommige nummers van, Spookrijders eigenlijk alleen dat 1'ne liedje... en Opgezwolle heb ik een cd van op me pc staan, maar vind ik echt niks...
het oudere (nederlandstalige) werk van extense vind ik wel leuk, maar verder heb ik toch liever amerikaanse rap...
Probeer Chronozbaal van Blaxtar, ik vond em erg grappigquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook helemaal voor de Amerikaanse rap, Nederlandse rap klinkt zooooooo nep altijd.
Verbaasd over mezelf was ik pas geleden nog, toen ik erachter kwam dat ik de laatste cd van Lange Frans (je weet wel, van Lange Zwans en Aars Gay) goed vind. Echt de moeite waard om te luisteren...
quote:
Toen werd er nog écht muziek gemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
FF1 weer met zijn oude mannen smaak
Je kijkt toch wel verder dan je neus lang is, hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen werd er nog écht muziek gemaakt![]()
Tegenwoordig komt alles uit een synthesizer of auto-tune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |