Nee, geen Love Actually.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef dyonvbaal het volgende:
die kerstfilm met liam neeson, en rowan atkinson en ehh...al die andere bekenden. shit...hoe heet ie nou :-(
Ook niet.quote:
Ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef JayHovah het volgende:
Dat lijkt de jongere broer van Ruud Gullit wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Nee, geen Trainspotting.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef LordVoldemort het volgende:
Ewen Bremner, maar niet Trainspotting lijkt me.
Nee, en terecht niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef hornage het volgende:
Lock Stock And Two Smoking Barrels nog niet genoemd?
Daar zat Bremner niet in voor zover ik weet? Sowieso ziet dit er niet uit als die film.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef hornage het volgende:
Lock Stock And Two Smoking Barrels nog niet genoemd?
Phew...quote:
We mogen idd niet klagenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat de dresscode voor de hele film?
quote:
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te makenquote:
Dat beeld is voor mij het meest iconische beeld aan RtP, en het enige beeld wat me bij die film meteen te binnen schiet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te maken
was zondag nog op TVquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat beeld is voor mij het meest iconische beeld aan RtP, en het enige beeld wat me bij die film meteen te binnen schiet.Maar ik heb de films sinds bioscooprelease niet meer gezien. Wordt weer eens tijd..
Is het een troost dat het een pure gok wasquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |