Datquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moeten we wel categorieėn verzinnen waarbij het een open strijd is.
Ik zou bijna denken dat je mijn prachtigheid in twijfel neemt ondanks wat alle andere users zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:08 schreef WasMachinator het volgende:
Waarom ben ik in godsnaam tot 5 wakker gebleven om artikelen te lezen..
Kunnen we niet beter eerst zorgen dat iedereen weet hoe iedereen eruit ziet ofzo voor de verkiezingen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je mijn prachtigheid in twijfel neemt ondanks wat alle andere users zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
Van links naar rechts:
Shifto, mohmi, mur en joysa.shifto die mohmi's vet omhoog houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
en 4x klaarkwamquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
shifto die mohmi's vet omhoog houdt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
shifto die mohmi's vet omhoog houdt
je staat all over the internet gastquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:18 schreef shifto het volgende:
ik wil niet herkenbaar op fok mur, kun je mijn gezicht even bedekken op de foto ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
klit zo lekker met haar borsthaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mohmi is nogsteeds je jizz tussen haar rollen aan het weghalen.
een maagband was te klein, dus dan maar een buikband hequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
ik en mur hebben tevens een touw om ons middel ofzo, waarom zit er zon rare vouw bij die mensen ?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
ik en mur hebben tevens een touw om ons middel ofzo, waarom zit er zon rare vouw bij die mensen ?
Niet alleen honger! Ik heb echt zin om iemand vol te spammen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef WasMachinator het volgende:
Zo even wat vis halen, heb honger gekregen van die geile foto hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet alleen honger! Ik heb echt zin om iemand vol te spammen!
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet alleen honger! Ik heb echt zin om iemand vol te spuiten!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
Van links naar rechts:
Shifto, mohmi, mur en joysa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn geilste pic, wat doe je
![]()
Delen natuurlijk! Dat is hoe wij rollen hier in dit topic.quote:
Ga weg!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
[..]
dat wa sik wel
er werkt maar 1 michel hoor...
Duhquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga weg!!Klonk helemaal niet als jij!!! xDD Lol
Maar wel gewonnen gvd!
Ik wil haar wel uitwonen om het goed te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
Bij mij op de afdeling werkt een bijzonder aantrekkelijke jongedame. Altijd leuk gekleed, heel aardig. Ze zit nu ongeveer naast me te werken, maar ze voert haar telefoongesprekken zo luid dat ik weet dat haar vriend vandaag een belangrijk gesprek heeft (ze heeft dus een vriend, minpunten!!), en ze heeft schijnbaar een kind waarvoor ze haar moeder of iemand anders zojuist heeft gecharterd om hem op te pikken (ze is dus een soort van tienermoeder, want ouder dan ik kan ze niet zijn. Minpunten!!).
Het uitzicht is dus leuk, maar helaas is ze nu wel een beetje van haar voetstuk gesodemieterd
Ik heb haar deze uitnodiging doorgegeven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil haar wel uitwonen om het goed te maken.
Helaas, ze wijst je afquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb haar deze uitnodiging doorgegeven.
Towerbridgje ervan maken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil haar wel uitwonen om het goed te maken.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]Grove en zeer doorzichtige leugen. inschatting
Ik schat haar wel goed in, vermoed ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slecht inschattingsvermogen dan.
Je stelt me teleur.
En toch zijn vrouwen die preuts lijken vaak wel de meest nasty mokkels in bedquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik schat haar wel goed in, vermoed ik.
Volgens mij is ze zo preuts als een Victoriaanse non
In mijn boekje heeft ze alleen maar pluspunten!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
Het uitzicht is dus leuk, maar helaas is ze nu wel een beetje van haar voetstuk gesodemieterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dan hoop ik dat je er niet uitziet als een losbandige slet, anders is de hypothetische seks wel erg matig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
En toch zijn vrouwen die preuts lijken vaak wel de meest nasty mokkels in bed
*trekt snel d'r losbandige slttenpakje uit en zoekt ergens een wollen ruitjesrok op* euh nee...natuurlijk zie ik er zo niet uit...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er niet uitziet als een losbandige slet, anders is de hypothetische seks wel erg matig.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In mijn boekje heeft ze alleen maar pluspunten!
Vriendje? +++ Al het gezeik gaat zijn kant op en van mij verwacht ze niks meer/ minder dan seks!
Jonge moeder? ++ Loose women!Ik probeer ook altijd dates te scoren bij de abortus kliniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij baas jij
![]()
![]()
jij zet ze af en SSS pikt ze op..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet de meeste van mijn dates afzetten bij de abortuskliniek.
Niet slim van ze, gewoon op je 13e je baarmoeder laten verwijderen en hoppa, nergens last van!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet de meeste van mijn dates afzetten bij de abortuskliniek.
Misschien moet ik dat voortaan als criterium opnemen. Scheelt weer een thuisoperatie met breinaalden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet slim van ze, gewoon op je 13e je baarmoeder laten verwijderen en hoppa, nergens last van!Fijn onveilig neuken, niet ongesteld worden en ach, die baardgroei en mannelijke stem nemen we dan maar voor lief.
gewoon stofzuiger erin en klaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat voortaan als criterium opnemen. Scheelt weer een thuisoperatie met breinaalden.
Amateur aborteur xDquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat voortaan als criterium opnemen. Scheelt weer een thuisoperatie met breinaalden.
Koffie!quote:
Echt??quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Koffie!
net nog een ingeving, over 3 weken zie ik BB King live.. ik vergeet ook altijd alles wat ik plan
Ik had echt even een 'leeft die nog?' momentje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:18 schreef WasMachinator het volgende:
net nog een ingeving, over 3 weken zie ik BB King live.. ik vergeet ook altijd alles wat ik plan
Hij sterft met zijn gitaar in zijn hand gok ik zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had echt even een 'leeft die nog?' momentje!
Die zou ik wel top vinden als hij alleen de soundtrack van Amelie zou spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Skv het volgende:
BB King! Vet!
Ik heb gisteren kaartjes gekocht voor Yann Tiersen.
En ik heb een Three wolf moon t-shirt besteld.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Skv het volgende:
BB King! Vet!
Ik heb gisteren kaartjes gekocht voor Yann Tiersen.
En ik heb een Three wolf moon t-shirt besteld.
ditquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Die zou ik wel top vinden als hij alleen de soundtrack van Amelie zou spelen.
Ik ga in september naar Of Monsters And Men. Telt dat ook?
oh eens even kijeknquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Peer blues festival in Belgiė, 15 juli
QFTquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
En toch zijn vrouwen die preuts lijken vaak wel de meest nasty mokkels in bed
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Three_Wolf_Moon
Zo baas.
Ik dacht dat jij helemaal week geworden wasquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga maandag naar Unearth en Hatebreed! Hardcore for life!
En dinsdag naar DevilDriver. \m/
Ik ook, daarom ben ik aan het compenseren!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Ik dacht dat jij helemaal week geworden was
Nope, ik leef op stress, paniek en haast.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
Ik heb zoveel stress en zoveel te doen dat ik helemaal niks meer doe. Herkenbaar?
Nope, ik heb weinig te doen en neem vandaag twee uurtjes opquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
Ik heb zoveel stress en zoveel te doen dat ik helemaal niks meer doe. Herkenbaar?
Hatebreed is wel leuker thoquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ben ik aan het compenseren!![]()
Mijn wilde kant kwam boven: Destroy everything for I will be heard! Defeatist! En toen kroop mijn weke kant weer, met een kistje in zijn kanus, in zijn schulp.
Maar stiekem ga ik voor Unearth, mooie melodieėn en cleane zang.
Sinds III: In the Eyes of Fire uitkwam ben ik echt helemaal Unearth waus!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
http://bleacherreport.com(...)st-olympians-of-2012
Sport!
Staat dat er tussen!?!quote:
Er zitten wel meer schrik momentjes in!quote:
Meth. Not even once!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef MohMi het volgende:
Mooi man!Ik moest lachen
En van binnen wenen
Doet me denken aan een verhaal wat een klant ooit eens vertelde. Gast reed echt in zo'n dikke Jaguar sloep. Ging achteruit inparkeren en opeens komt er een Suzuki Alto zijn vak inrijden. Stapt er een meisje uit en die zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als je een kleine auto hebt.' Waarop die kerel zijn Jaguar volop in zijn achteruit de Suzuki total loss ramt en hij zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als geld hebt. Succes met naar huis lopen!'quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal wat een klant ooit eens vertelde. Gast reed echt in zo'n dikke Jaguar sloep. Ging achteruit inparkeren en opeens komt er een Suzuki Alto zijn vak inrijden. Stapt er een meisje uit en die zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als je een kleine auto hebt.' Waarop die kerel zijn Jaguar volop in zijn achteruit de Suzuki total loss ramt en hij zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als geld hebt. Succes met naar huis lopen!'
Ik geloof er geen fuck van, maar ik vond het een mooi verhaal!
nope, we zouden naar buiten gaan maar aangezien het hoerenweer wordt en hij nog in de verbouwing zit, meeten we bij mij.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef MohMi het volgende:
En nu ga ik uitloggen want ik ga naar huis, tralalala!
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!quote:
Die leeft ook nog steeds.. maar is momenteel even weg omdat z'n kind van z'n fiets is afgeflikkerdt/dtdtttdddquote:
Dank u, dat gaat wel lukkenquote:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoor
Anticlimax!quote:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietjequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!![]()
Leuke tent. Beetje gay.
Naast schiethal 'De Bosniėr'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Godver!quote:
Nooit geweten dat die er ook zat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef SicSicSics het volgende:
Godver!Jij kent me!
Maar dan ga ik toch liever voor de suggestie hieronder.
Bij Paulus' Pees Paleis links!quote:
Die moest eigenlijk in reactie op bosmier zie ik nu.quote:
Bij Eucalypta links toch?quote:
Die staat daar in het leer!quote:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntje
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Ach ja, we zijn allemaal 14 geweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.
Oh gawd.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salarisquote:
Apfelkorn en Feigling.quote:
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDDquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salaris![]()
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaēao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.quote:
True, mijn excusesquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDD
Passiequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaēao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.![]()
Kótsen als een waterbuffel. Wat een tijden.
En wat vinden je collega's daarvan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik drink eig alleen maar wijn![]()
heel af en toe iets anders, maar dat is echt op 1 hand te tellen zo wat
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Passieik heb dat met een vriend van mij zovaak op dat ik dat nooit van mijn leven meer kan zien.
![]()
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.
Een vriendin van mij zweert bij Lambrusco.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...![]()
Of Lambrusco
![]()
Caaahaaaaaamel.quote:
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!quote:
Een Camel dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Caaahaaaaaamel.
Daar staat een dromedaris op.
Goed ideequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!
wat is met jouw dromen dan ??quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
Net een gesprek met mijn ouders gehad over mijn dromen.
Niet zo leuk.
Ik heb niet zo'n fijne dromen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
wat is met jouw dromen dan ??
Hmm, niet echt al te geweldig jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fijne dromen.
Ik ga altijd dood, of ik moord.
Gelukkig stormt het nu. Dan is het in elk geval niet meer zo benauwd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hmm, niet echt al te geweldig ja..
Wat vonden je ouders er van?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
Net een gesprek met mijn ouders gehad over mijn dromen.
Niet zo leuk.
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig stormt het nu. Dan is het in elk geval niet meer zo benauwd.
Fijne avond. Hier begint het ook los te gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef WasMachinator het volgende:
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..
ik ga nu nog zorgen dat ik droog in Roermond geraak ^^, barhangen met vrienden
Fijne avond mensen:)!
Dat ik open naar ze moet zijn over hoe ik me voel, en ze wisten er weinig op te zeggen.quote:
Zou ik maar opschieten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..
ik ga nu nog zorgen dat ik droog in Roermond geraak ^^, barhangen met vrienden
Fijne avond mensen:)!
Meer zuipen, dan droom je niet meer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet zo'n fijne dromen.
Ik ga altijd dood, of ik moord.
Het helpt me niet om alcohollist te worden denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan droom je niet meer!
Maar misschien is dat niet de juiste... manier om er mee om te gaan!
Open zijn tegenover mensen die je niet begrijpen, helpt vaak ook niks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik open naar ze moet zijn over hoe ik me voel, en ze wisten er weinig op te zeggen.
Er is ook weinig op te zeggen.
En open zijn, nouja. als het niet nodig is is het beter van niet.
Alcoholisme helpt nergens bij. Wat voor dromen heb je dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het helpt me niet om alcohollist te worden denk ik.
Staat een stukje omhoog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alcoholisme helpt nergens bij. Wat voor dromen heb je dan?
Waarvoor? De 'gezellige avond zonder uitwisseling van lichaamssap test'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef MohMi het volgende:
Dat was een gezellige avond ^^ Niet geneukt, wel geslaagd
Klaargekomen dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef MohMi het volgende:
Dat was een gezellige avond ^^ Niet geneukt, wel geslaagd
En dat was niet leuk omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Dansen was matig.. en toen ik naar huis ging was de regen ook nog eens opgehouden
Ow Gawd!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik best nat had willen worde, soms is dat best lekker
Jij snapt mij, SSS!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarvoor? De 'gezellige avond zonder uitwisseling van lichaamssap test'?![]()
Maar, mooi, moh!
quote:
Wij hebben de hele code oranje show op het balkon bewonderd, viel nogal tegen, net als je dansenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Dansen was matig.. en toen ik naar huis ging was de regen ook nog eens opgehouden
Geen idee, volgens mij krijgt de winnaar 350E ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:50 schreef SicSicSics het volgende:
Nice Skv, hoeveel Boss polo's sta je nu op?
Oh, wacht, ik heb er nu zelfs een aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij krijgt de winnaar 350E ofzo.
Ik draag alleen geen Boss polo's.
picsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draag helemaal niets, behalve een boxershort. Ik werk namelijk thuis
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.quote:
Dat is zo'n fijn nummer!quote:
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
[..]
Dat is zo'n fijn nummer!
Hij is er vandaag niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.Ik in ieder geval wel!
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
Is het aan met BBQ-man!!!???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een roskam doet wonderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
ik ben focking misselijk al de hele ochtend.
Waar zal ik eens overheen kotsen.
Myst wil te graag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Met van die vetvlekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
Ik kan me nog steeds totaal geen voorstelling maken bij BBQ-man. Ik zie een vieze man met slechts een schortje aan voor me. Met een koksmuts op. Die vieze Duitse grappen maakt.
quote:
Een waar woord blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtje
Geen ontbijt, dus enkel gal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtje
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met van die vetvlekken.
MAAR IS HET NOU AAN OF NIET!!?!?!
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.
Nou al jaloers?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah xDquote:
Nee, het is Hara die het zegt, jeweetzellufquote:
Hahhahaha ja, hilarisch vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.
Hoe de fuck kan het nou aan zijn als je één keer gaat daten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met van die vetvlekken.
MAAR IS HET NOU AAN OF NIET!!?!?!
Hoe vaak hoor je dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhahaha ja, hilarisch vind ik dat altijd.
Een maand.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan het nou aan zijn als je één keer gaat daten?
Daar gaat toch wel een maand of heelveel overheen voordat je weet dat je wat met iemand wil?
Misschien laat ze er geen verdord stro over groeien?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar gaat toch wel een maand of heelveel overheen voordat je weet dat je wat met iemand wil?
Mijn laatste duurde echt geen maandenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las hookers.nl wel eens omdat daar soms hilarische dingen staan.quote:
Ik heb nog maar twee keer een 'echte' relatie gehad, maar daarvoor wel 3 maanden gescharreld voordat het wat werd. Met beiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn laatste duurde echt geen maandenMeer een week of twee
Niet geketst neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.
En er is dus niet geketst zodat de kalk van het plafond valt? Dan is het ook bijna offcieel, als je niet neukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las hookers.nl wel eens omdat daar soms hilarische dingen staan.
Ja, inderdaad. Ze deden niet neuken maar lief en aardig en leuk. Wij weten het allemaal, alleen Moh nog niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.
En er is dus niet geketst zodat de kalk van het plafond valt? Dan is het ook bijna offcieel, als je niet neukt.
Bij mij niet. na 2 dates was het altijd wel duidelijk dat ze gestoord genoeg voor me waren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee keer een 'echte' relatie gehad, maar daarvoor wel 3 maanden gescharreld voordat het wat werd. Met beiden.
Heb je een date!?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoop dat we vanmiddag bij de lunch een stukje gaan wandelen hier!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn laatste duurde echt geen maandenMeer een week of twee
Brosisfist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kom op zeg, met elkaar wandelen. Was het dating voor senioren ofzo? Niet iets spannends en actiefs gedaan, gewoon een beetje lafjes door het bos lopen.
En bij mij was het met twee weken aan. Daar heb ik geen maanden voor nodig
Nee, moet dat?quote:
Wat wij weten is dat we de bruiloft vieren met een BBQ.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze deden niet neuken maar lief en aardig en leuk. Wij weten het allemaal, alleen Moh nog niet!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kom op zeg, met elkaar wandelen. Was het dating voor senioren ofzo? Niet iets spannends en actiefs gedaan, gewoon een beetje lafjes door het bos lopen.
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.quote:
NOU NOU NOU MOH??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
Ik kan me nog steeds totaal geen voorstelling maken bij BBQ-man. Ik zie een vieze man met slechts een schortje aan voor me. Met een koksmuts op. Die vieze Duitse grappen maakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb ze vorig jaar nog ergens gezien. Beetje balletjes, die lui, maar wel verdomd goed!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]!
Gezellig samen over de heide slenteren, nordic walkingstokjes mee, ditdat, bospaddestoelengids, zuszo. En natuurlijk het Groot Vogelenboek.
Gedeelde interesses
Ik dacht dat wandelen naar de hoeren gaan was!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht dat wandelen naar de hoeren gaan was!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij draagt dus ook alleen een boxershort?
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!
Hoer delen is al best iets vasts hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Optimaten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
Maar ik moet me gedragen. De eerste mensen zijn er.
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
IK ben blij voor je.quote:
Ja jaquote:
En jij bent het ergste want eerst doe je stom over het feit dat ik het rustig aan wil doen en dan spreek ik af EN DAN DOE JE NOG STEEDS STOM!!quote:
Niet waar, ik was helemaal zo van ohhh wa tleuk goedzo jaaa eindelijk whooooquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
En jij bent het ergste want eerst doe je stom over het feit dat ik het rustig aan wil doen en dan spreek ik af EN DAN DOE JE NOG STEEDS STOM!!
Allesmaal jaloersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijZeikerds, denk ik dat jullie blij voor me zijn, lopen ze nog te janken
Vastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet waar, ik was helemaal zo van ohhh wa tleuk goedzo jaaa eindelijk whoooo
Gisterquote:
Nou, we zouden als een stel senioren een stuk buiten gaan lopenquote:
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
Nou, we zouden als een stel senioren een stuk buiten gaan lopenWat we allebei als twee oude lullen leuk vinden. Maar vanwege het kutweer hebben we bij mij thuis op het balkonnetje een gezellige avond gehad. Héééél veel gekletst, slappe klets en serieus. Voel me enorm op mijn gemak bij hem en dat heb ik eigenlijk nooit bij mensen. I like him
And he seems to like me too
![]()
Dank u!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijn
Maar kewl!!!Succes en veel plezier! Wanneer zie je hem weer?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
Dank u!Geen idee, we hebben nog niks concreets afgesproken, mede doordat volgende week bij mij helemaal vol geplanned zit. We prikken wel weer een date. Vind het heel erg fijn dat hij ook een druk eigen leven heeft, geeft mij een hoop rust. Sowieso ben ik echt rustig bij hem en voor een zenuwenlijer als ik is dat redelijk uniek
En we plagen elkaar echt heel erg veel, I like that
![]()
Dank je wel Cue_ en Mur dat ik toch nog mijn 'teehee'-verhaal heb mogen doen!![]()
En de rest is meestal ook wel lief hoor, als ze niet stom zijn![]()
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
Dank je wel Cue_ en Mur dat ik toch nog mijn 'teehee'-verhaal heb mogen doen!![]()
Dan blijf jij lekker thuis liggen.. Missen we niets aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Murdera het volgende:
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.
Overigens loop ik afstanden het liefste. Als het loopbaar is in zo'n 20 min doe ik dat liever dan 10 min fietsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan blijf jij lekker thuis liggen.. Missen we niets aan
Gaan Mohmi en ik wel rondjes lopen wanneer we daar zin in hebben
Denken dat Moh je wel mistquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
Overigens loop ik afstanden het liefste. Als het loopbaar is in zo'n 20 min doe ik dat liever dan 10 min fietsen.
En missen we niets aan.Denken dat Moh mij niet mist.
Ik rij me met mijn rollator altijd vast in de tractorsporen. Of er komt heidegras tussen mn spaken. Moet ik m'n kleinzoon Jan weer opbellen om me uit de blubber los te trekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.
Ik ben blij voor je hoor! Superleuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijZeikerds, denk ik dat jullie blij voor me zijn, lopen ze nog te janken
Ik wil mijn rammelende roestbak terugquote:
Jij bent niet zo heel erg slim he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik elke post van je bewust lees / analyseer_!
Jouw onvermogen om een post te snappen zonder hem te moeten analyseren wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn desinteresse in jouw posts zegt iets over mijn slimheid?
Niet inzien dat analyseren een verzamelwoord is voor allerlei handelingen die bewust/onbewust plaatsvinden wanneer je een post leestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
Jouw onvermogen om een post te snappen zonder hem te moeten analyseren wel.
Bewust moeten nadenken over verbanden in een post, omdat je het onbewust niet inziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet inzien dat analyseren een verzamelwoord is voor allerlei handelingen die bewust/onbewust plaatsvinden wanneer je een post leest
Denken dat ik nadenk over jouw postsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
Bewust moeten nadenken over verbanden in een post, omdat je het onbewust niet inziet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denken dat ik nadenk over jouw posts![]()
Laat staan eventueel mogelijke verbanden. Neh zo geintresseerd ben ik niet
Ik ben heel stoerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
stoer wel.
En was het ook de bedoeling om mijn post daarmee te bevestigen?
Ik zie wel het resultaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben heel stoer![]()
Niet inzien wat mijn bedoeling is
okquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
Ok ik ben klaar, de rest mag weer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |