quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef MohMi het volgende:
En nu ga ik uitloggen want ik ga naar huis, tralalala!
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!quote:
Die leeft ook nog steeds.. maar is momenteel even weg omdat z'n kind van z'n fiets is afgeflikkerdt/dtdtttdddquote:
Dank u, dat gaat wel lukkenquote:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoor
Anticlimax!quote:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietjequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!![]()
Leuke tent. Beetje gay.
Naast schiethal 'De Bosniër'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Godver!quote:
Nooit geweten dat die er ook zat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef SicSicSics het volgende:
Godver!Jij kent me!
Maar dan ga ik toch liever voor de suggestie hieronder.
Bij Paulus' Pees Paleis links!quote:
Die moest eigenlijk in reactie op bosmier zie ik nu.quote:
Bij Eucalypta links toch?quote:
Die staat daar in het leer!quote:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntje
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Ach ja, we zijn allemaal 14 geweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.
Oh gawd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |