quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef MohMi het volgende:
En nu ga ik uitloggen want ik ga naar huis, tralalala!
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!quote:
Die leeft ook nog steeds.. maar is momenteel even weg omdat z'n kind van z'n fiets is afgeflikkerdt/dtdtttdddquote:
Dank u, dat gaat wel lukkenquote:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht al. Rare naam voor een kroeg, Het Bosmiertje!
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
Ik vind Het Bosmietje ook een gekke naam, hoor
Anticlimax!quote:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietjequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik bijna elke week wel ff een bietje drinken!![]()
Leuke tent. Beetje gay.
Naast schiethal 'De Bosniër'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Godver!quote:
Nooit geweten dat die er ook zat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
Dan bevalt de kroeg ernaast je misschien beter; Het Bostietje
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef SicSicSics het volgende:
Godver!Jij kent me!
Maar dan ga ik toch liever voor de suggestie hieronder.
Bij Paulus' Pees Paleis links!quote:
Die moest eigenlijk in reactie op bosmier zie ik nu.quote:
Bij Eucalypta links toch?quote:
Die staat daar in het leer!quote:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag je wel jaloers kijken naar m'n wijntje
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Ach ja, we zijn allemaal 14 geweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoete witte met ijsblokjes en een rietje.
Oh gawd.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salarisquote:
Apfelkorn en Feigling.quote:
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDDquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salaris![]()
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaçao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.quote:
True, mijn excusesquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDD
Passiequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaçao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.![]()
Kótsen als een waterbuffel. Wat een tijden.
En wat vinden je collega's daarvan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik drink eig alleen maar wijn![]()
heel af en toe iets anders, maar dat is echt op 1 hand te tellen zo wat
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Passieik heb dat met een vriend van mij zovaak op dat ik dat nooit van mijn leven meer kan zien.
![]()
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.
Een vriendin van mij zweert bij Lambrusco.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...![]()
Of Lambrusco
![]()
Caaahaaaaaamel.quote:
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!quote:
Een Camel dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Caaahaaaaaamel.
Daar staat een dromedaris op.
Goed ideequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!
wat is met jouw dromen dan ??quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
Net een gesprek met mijn ouders gehad over mijn dromen.
Niet zo leuk.
Ik heb niet zo'n fijne dromen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
wat is met jouw dromen dan ??
Hmm, niet echt al te geweldig jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fijne dromen.
Ik ga altijd dood, of ik moord.
Gelukkig stormt het nu. Dan is het in elk geval niet meer zo benauwd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hmm, niet echt al te geweldig ja..
Wat vonden je ouders er van?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
Net een gesprek met mijn ouders gehad over mijn dromen.
Niet zo leuk.
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig stormt het nu. Dan is het in elk geval niet meer zo benauwd.
Fijne avond. Hier begint het ook los te gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef WasMachinator het volgende:
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..
ik ga nu nog zorgen dat ik droog in Roermond geraak ^^, barhangen met vrienden
Fijne avond mensen:)!
Dat ik open naar ze moet zijn over hoe ik me voel, en ze wisten er weinig op te zeggen.quote:
Zou ik maar opschieten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar indd dat benauwde is verschrikkelijk vandaag..
ik ga nu nog zorgen dat ik droog in Roermond geraak ^^, barhangen met vrienden
Fijne avond mensen:)!
Meer zuipen, dan droom je niet meer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet zo'n fijne dromen.
Ik ga altijd dood, of ik moord.
Het helpt me niet om alcohollist te worden denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan droom je niet meer!
Maar misschien is dat niet de juiste... manier om er mee om te gaan!
Open zijn tegenover mensen die je niet begrijpen, helpt vaak ook niks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik open naar ze moet zijn over hoe ik me voel, en ze wisten er weinig op te zeggen.
Er is ook weinig op te zeggen.
En open zijn, nouja. als het niet nodig is is het beter van niet.
Alcoholisme helpt nergens bij. Wat voor dromen heb je dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het helpt me niet om alcohollist te worden denk ik.
Staat een stukje omhoog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alcoholisme helpt nergens bij. Wat voor dromen heb je dan?
Waarvoor? De 'gezellige avond zonder uitwisseling van lichaamssap test'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef MohMi het volgende:
Dat was een gezellige avond ^^ Niet geneukt, wel geslaagd
Klaargekomen dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef MohMi het volgende:
Dat was een gezellige avond ^^ Niet geneukt, wel geslaagd
En dat was niet leuk omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Dansen was matig.. en toen ik naar huis ging was de regen ook nog eens opgehouden
Ow Gawd!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik best nat had willen worde, soms is dat best lekker
Jij snapt mij, SSS!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarvoor? De 'gezellige avond zonder uitwisseling van lichaamssap test'?![]()
Maar, mooi, moh!
quote:
Wij hebben de hele code oranje show op het balkon bewonderd, viel nogal tegen, net als je dansenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Dansen was matig.. en toen ik naar huis ging was de regen ook nog eens opgehouden
Geen idee, volgens mij krijgt de winnaar 350E ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:50 schreef SicSicSics het volgende:
Nice Skv, hoeveel Boss polo's sta je nu op?
Oh, wacht, ik heb er nu zelfs een aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij krijgt de winnaar 350E ofzo.
Ik draag alleen geen Boss polo's.
picsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draag helemaal niets, behalve een boxershort. Ik werk namelijk thuis
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.quote:
Dat is zo'n fijn nummer!quote:
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
[..]
Dat is zo'n fijn nummer!
Hij is er vandaag niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.Ik in ieder geval wel!
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
Is het aan met BBQ-man!!!???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een roskam doet wonderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
ik ben focking misselijk al de hele ochtend.
Waar zal ik eens overheen kotsen.
Myst wil te graag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Met van die vetvlekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
Ik kan me nog steeds totaal geen voorstelling maken bij BBQ-man. Ik zie een vieze man met slechts een schortje aan voor me. Met een koksmuts op. Die vieze Duitse grappen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |