quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, dan was ik toch naar je tieten aan het staren...
Zoete wijn!?![]()
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salarisquote:
Apfelkorn en Feigling.quote:
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDDquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze gemiddelde zaterdag indrinken laatste week voor het salaris![]()
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaçao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.quote:
True, mijn excusesquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ho, wij zitten aan de twee euro rosé, zonder ijs of rietje. Sooo hardcore!! xDD
Passiequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dronk altijd Passie, Pina Colada, Blue Curaçao en apfelkorn. Van die flessen van 3,99 uit de supermarkt.![]()
Kótsen als een waterbuffel. Wat een tijden.
En wat vinden je collega's daarvan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik drink eig alleen maar wijn![]()
heel af en toe iets anders, maar dat is echt op 1 hand te tellen zo wat
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Passieik heb dat met een vriend van mij zovaak op dat ik dat nooit van mijn leven meer kan zien.
![]()
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij ging het meestal mis met de apfelkorn. Als ik dat spul nu ruik dan krijg ik spontaan weer kotsneigingen.
Een vriendin van mij zweert bij Lambrusco.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Wat dacht je van...*houdt braakneigingen tegen*..Canei...![]()
Of Lambrusco
![]()
Caaahaaaaaamel.quote:
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!quote:
Een Camel dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Caaahaaaaaamel.
Daar staat een dromedaris op.
Goed ideequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anders gaan we bij Crutch op het terras zitten binnenkort!
wat is met jouw dromen dan ??quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
Net een gesprek met mijn ouders gehad over mijn dromen.
Niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |