Oh, wacht, ik heb er nu zelfs een aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij krijgt de winnaar 350E ofzo.
Ik draag alleen geen Boss polo's.
picsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draag helemaal niets, behalve een boxershort. Ik werk namelijk thuis
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.quote:
Dat is zo'n fijn nummer!quote:
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
[..]
Dat is zo'n fijn nummer!
Hij is er vandaag niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou jij wel willen, maar jouw baas heeft mij vriendelijk gevraagd geen spannende foto's meer naar je te sturen omdat je teveel aan jezelf zit en daarna met je besmeurde vingertjes aan het toetsenbord.
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag jarig en mn pa morgen. Ik heb met mn broertje kaartjes voor ze gehaald voor een avondje DeWolff. En oorbellen (moeder) en speciaalbier (pa) Ik denk dat ze het briljant vinden.Ik in ieder geval wel!
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
Is het aan met BBQ-man!!!???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nieuw werk, nieuw vriendje. Je bent net mij.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een roskam doet wonderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
ik ben focking misselijk al de hele ochtend.
Waar zal ik eens overheen kotsen.
Myst wil te graag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Myst, die heeft zich toch nog niet aangekleed.
Met van die vetvlekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
Ik kan me nog steeds totaal geen voorstelling maken bij BBQ-man. Ik zie een vieze man met slechts een schortje aan voor me. Met een koksmuts op. Die vieze Duitse grappen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |