Ik ook, daarom ben ik aan het compenseren!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Ik dacht dat jij helemaal week geworden was
Nope, ik leef op stress, paniek en haast.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
Ik heb zoveel stress en zoveel te doen dat ik helemaal niks meer doe. Herkenbaar?
Nope, ik heb weinig te doen en neem vandaag twee uurtjes opquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
Ik heb zoveel stress en zoveel te doen dat ik helemaal niks meer doe. Herkenbaar?
Hatebreed is wel leuker thoquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ben ik aan het compenseren!![]()
Mijn wilde kant kwam boven: Destroy everything for I will be heard! Defeatist! En toen kroop mijn weke kant weer, met een kistje in zijn kanus, in zijn schulp.
Maar stiekem ga ik voor Unearth, mooie melodieën en cleane zang.
Sinds III: In the Eyes of Fire uitkwam ben ik echt helemaal Unearth waus!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
http://bleacherreport.com(...)st-olympians-of-2012
Sport!
Staat dat er tussen!?!quote:
Er zitten wel meer schrik momentjes in!quote:
Meth. Not even once!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef MohMi het volgende:
Mooi man!Ik moest lachen
En van binnen wenen
Doet me denken aan een verhaal wat een klant ooit eens vertelde. Gast reed echt in zo'n dikke Jaguar sloep. Ging achteruit inparkeren en opeens komt er een Suzuki Alto zijn vak inrijden. Stapt er een meisje uit en die zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als je een kleine auto hebt.' Waarop die kerel zijn Jaguar volop in zijn achteruit de Suzuki total loss ramt en hij zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als geld hebt. Succes met naar huis lopen!'quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal wat een klant ooit eens vertelde. Gast reed echt in zo'n dikke Jaguar sloep. Ging achteruit inparkeren en opeens komt er een Suzuki Alto zijn vak inrijden. Stapt er een meisje uit en die zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als je een kleine auto hebt.' Waarop die kerel zijn Jaguar volop in zijn achteruit de Suzuki total loss ramt en hij zegt: 'Ja, dat kun je mooi doen als geld hebt. Succes met naar huis lopen!'
Ik geloof er geen fuck van, maar ik vond het een mooi verhaal!
nope, we zouden naar buiten gaan maar aangezien het hoerenweer wordt en hij nog in de verbouwing zit, meeten we bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |