Wat wij weten is dat we de bruiloft vieren met een BBQ.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze deden niet neuken maar lief en aardig en leuk. Wij weten het allemaal, alleen Moh nog niet!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kom op zeg, met elkaar wandelen. Was het dating voor senioren ofzo? Niet iets spannends en actiefs gedaan, gewoon een beetje lafjes door het bos lopen.
En bij mij was het met twee weken aan. Daar heb ik geen maanden voor nodig
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.quote:
NOU NOU NOU MOH??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
Ik kan me nog steeds totaal geen voorstelling maken bij BBQ-man. Ik zie een vieze man met slechts een schortje aan voor me. Met een koksmuts op. Die vieze Duitse grappen maakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb ze vorig jaar nog ergens gezien. Beetje balletjes, die lui, maar wel verdomd goed!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]!
Gezellig samen over de heide slenteren, nordic walkingstokjes mee, ditdat, bospaddestoelengids, zuszo. En natuurlijk het Groot Vogelenboek.
Gedeelde interesses
Ik dacht dat wandelen naar de hoeren gaan was!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, als je gaat wandelen dan is het al bijna officieel. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan die collega's van je, want ze kunnen zich nu dingen in het hoofd gaan halen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht dat wandelen naar de hoeren gaan was!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij draagt dus ook alleen een boxershort?
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!
Hoer delen is al best iets vasts hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme wel met een paar collega's vrijblijvend naar de hoeren zonder meteen een relatie te hebben!?!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Optimaten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
Maar ik moet me gedragen. De eerste mensen zijn er.
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kom op zeg, met elkaar wandelen. Was het dating voor senioren ofzo? Niet iets spannends en actiefs gedaan, gewoon een beetje lafjes door het bos lopen.
En bij mij was het met twee weken aan. Daar heb ik geen maanden voor nodig
IK ben blij voor je.quote:
Ja jaquote:
En jij bent het ergste want eerst doe je stom over het feit dat ik het rustig aan wil doen en dan spreek ik af EN DAN DOE JE NOG STEEDS STOM!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |