quote:
Een waar woord blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtje
Geen ontbijt, dus enkel gal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker scrubben met een half verteerd ontbijtje
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met van die vetvlekken.
MAAR IS HET NOU AAN OF NIET!!?!?!
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.
Nou al jaloers?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat verdorde stro dat ze op haar hoofd heeft.
Ah xDquote:
Nee, het is Hara die het zegt, jeweetzellufquote:
Hahhahaha ja, hilarisch vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
'wandelen'. Zo noemen van die hoerenlopers hun seksuele escapades ook.
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeee, maar ze doen wel wandelen enzo. Met elkaar. En niet met anderen.
Hoe de fuck kan het nou aan zijn als je één keer gaat daten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met van die vetvlekken.
MAAR IS HET NOU AAN OF NIET!!?!?!
Hoe vaak hoor je dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhahaha ja, hilarisch vind ik dat altijd.
Een maand.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan het nou aan zijn als je één keer gaat daten?
Daar gaat toch wel een maand of heelveel overheen voordat je weet dat je wat met iemand wil?
Misschien laat ze er geen verdord stro over groeien?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar gaat toch wel een maand of heelveel overheen voordat je weet dat je wat met iemand wil?
Mijn laatste duurde echt geen maandenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las hookers.nl wel eens omdat daar soms hilarische dingen staan.quote:
Ik heb nog maar twee keer een 'echte' relatie gehad, maar daarvoor wel 3 maanden gescharreld voordat het wat werd. Met beiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn laatste duurde echt geen maandenMeer een week of twee
Niet geketst neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.
En er is dus niet geketst zodat de kalk van het plafond valt? Dan is het ook bijna offcieel, als je niet neukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las hookers.nl wel eens omdat daar soms hilarische dingen staan.
Ja, inderdaad. Ze deden niet neuken maar lief en aardig en leuk. Wij weten het allemaal, alleen Moh nog niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, exclusief met elkaar wandelen. Dan is het wel bijna echt officieel enzo.
En er is dus niet geketst zodat de kalk van het plafond valt? Dan is het ook bijna offcieel, als je niet neukt.
Bij mij niet. na 2 dates was het altijd wel duidelijk dat ze gestoord genoeg voor me waren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee keer een 'echte' relatie gehad, maar daarvoor wel 3 maanden gescharreld voordat het wat werd. Met beiden.
Heb je een date!?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoop dat we vanmiddag bij de lunch een stukje gaan wandelen hier!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn laatste duurde echt geen maandenMeer een week of twee
Brosisfist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kom op zeg, met elkaar wandelen. Was het dating voor senioren ofzo? Niet iets spannends en actiefs gedaan, gewoon een beetje lafjes door het bos lopen.
En bij mij was het met twee weken aan. Daar heb ik geen maanden voor nodig
Nee, moet dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |