Niet waar, ik was helemaal zo van ohhh wa tleuk goedzo jaaa eindelijk whooooquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
En jij bent het ergste want eerst doe je stom over het feit dat ik het rustig aan wil doen en dan spreek ik af EN DAN DOE JE NOG STEEDS STOM!!
Allesmaal jaloersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijZeikerds, denk ik dat jullie blij voor me zijn, lopen ze nog te janken
Vastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet waar, ik was helemaal zo van ohhh wa tleuk goedzo jaaa eindelijk whoooo
Gisterquote:
Nou, we zouden als een stel senioren een stuk buiten gaan lopenquote:
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
Nou, we zouden als een stel senioren een stuk buiten gaan lopenWat we allebei als twee oude lullen leuk vinden. Maar vanwege het kutweer hebben we bij mij thuis op het balkonnetje een gezellige avond gehad. Héééél veel gekletst, slappe klets en serieus. Voel me enorm op mijn gemak bij hem en dat heb ik eigenlijk nooit bij mensen. I like him
And he seems to like me too
![]()
Dank u!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijn
Maar kewl!!!Succes en veel plezier! Wanneer zie je hem weer?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
Dank u!Geen idee, we hebben nog niks concreets afgesproken, mede doordat volgende week bij mij helemaal vol geplanned zit. We prikken wel weer een date. Vind het heel erg fijn dat hij ook een druk eigen leven heeft, geeft mij een hoop rust. Sowieso ben ik echt rustig bij hem en voor een zenuwenlijer als ik is dat redelijk uniek
En we plagen elkaar echt heel erg veel, I like that
![]()
Dank je wel Cue_ en Mur dat ik toch nog mijn 'teehee'-verhaal heb mogen doen!![]()
En de rest is meestal ook wel lief hoor, als ze niet stom zijn![]()
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal ouwe lullen die niet snappen dat gewoon rondje lopen juist heel leuk kan zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
Dank je wel Cue_ en Mur dat ik toch nog mijn 'teehee'-verhaal heb mogen doen!![]()
Dan blijf jij lekker thuis liggen.. Missen we niets aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Murdera het volgende:
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.
Overigens loop ik afstanden het liefste. Als het loopbaar is in zo'n 20 min doe ik dat liever dan 10 min fietsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan blijf jij lekker thuis liggen.. Missen we niets aan
Gaan Mohmi en ik wel rondjes lopen wanneer we daar zin in hebben
Denken dat Moh je wel mistquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
Overigens loop ik afstanden het liefste. Als het loopbaar is in zo'n 20 min doe ik dat liever dan 10 min fietsen.
En missen we niets aan.Denken dat Moh mij niet mist.
Ik rij me met mijn rollator altijd vast in de tractorsporen. Of er komt heidegras tussen mn spaken. Moet ik m'n kleinzoon Jan weer opbellen om me uit de blubber los te trekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb teveel last van mijn rug, en moet voorzichtig zijn met mijn nieuwe heup. Daarom loop ik niet zo vaak.
Ik ben blij voor je hoor! Superleuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur niet zo als anderen het anders doen dan jijZeikerds, denk ik dat jullie blij voor me zijn, lopen ze nog te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |