Ik wil mijn rammelende roestbak terugquote:
Jij bent niet zo heel erg slim he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik elke post van je bewust lees / analyseer_!
Jouw onvermogen om een post te snappen zonder hem te moeten analyseren wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn desinteresse in jouw posts zegt iets over mijn slimheid?
Niet inzien dat analyseren een verzamelwoord is voor allerlei handelingen die bewust/onbewust plaatsvinden wanneer je een post leestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
Jouw onvermogen om een post te snappen zonder hem te moeten analyseren wel.
Bewust moeten nadenken over verbanden in een post, omdat je het onbewust niet inziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet inzien dat analyseren een verzamelwoord is voor allerlei handelingen die bewust/onbewust plaatsvinden wanneer je een post leest
Denken dat ik nadenk over jouw postsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
Bewust moeten nadenken over verbanden in een post, omdat je het onbewust niet inziet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denken dat ik nadenk over jouw posts![]()
Laat staan eventueel mogelijke verbanden. Neh zo geintresseerd ben ik niet
Ik ben heel stoerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
stoer wel.
En was het ook de bedoeling om mijn post daarmee te bevestigen?
Ik zie wel het resultaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben heel stoer![]()
Niet inzien wat mijn bedoeling is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |