Heel attent, dat heb ik nl expres laten staan zodat mijn date vanavond weet dat er niet geneukt gaat worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mohmi gaat mij bijhouden. Ze klaagde over die wildgroei van schaamhaar en komt het nu bijsnoeien. Ik heb maar niks over haar borsthaar gezegd.
Ik weiger! Eerst een korter lijstje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
SC verkiezingenMoet SSS alleen wel de OP aanpassen
Hmmm, hij zei volspammen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
Of we spammen dit even vol en maken een Vreugdevol en Verrassend Verkiezingstopic aan.
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
SC verkiezingenMoet SSS alleen wel de OP aanpassen
Ik stem toch wel op je, of je nu wil of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe niet meer mee aan verkiezingen.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt, na de verkiezingen in de AVNZMG SC.
Haal jij er dan een paar uit, mag je nog kiezen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weiger! Eerst een korter lijstje!
En dat iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
Of we spammen dit even vol en maken een Vreugdevol en Verrassend Verkiezingstopic aan.
Tijd voor een dieptepunt danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe niet meer mee aan verkiezingen.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt, na de verkiezingen in de AVNZMG SC.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef MohMi het volgende:
Haal jij er dan een paar uit, mag je nog kiezen!![]()
Ik heb het even teruggebracht tot de essentie!quote:Sletterigste vrouw
Beste tetters
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even teruggebracht tot de essentie!
Alleen omdat mijn pener geen pak heeftquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik stem zeker op je voor geilste pener in pak hoor
quote:
Ik ga overigens niet over tot stemmen zonder een goede foto van jou. Om je maar even te chanteren. Anders gaat lekkerste wijf by default naar Hara Cue shifto.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Niet helemaal waar trouwens, Cue_ komt mss ook in aanmerking, maar shifto heeft wel zeker de beste tetters
Grapje
Tag team!quote:
Moet je wel categorieën verzinnen waarbij het een open strijd is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
Ik wil best de stemmen bijhouden, maar dan moeten we met zn allen de categorieën bedenken. Mss in dit topic ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |