Moet dan even in de OP. Beetje schaamteloos pluggen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:12 schreef MohMi het volgende:
Hoe gaan we dat aanpakken? Als iedereen het lijstje invult en naar mij pm-t, wil ik wel inventariseren wat de eindscore is
Alsof je dat al niet gedaan hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet dan even in de OP. Beetje schaamteloos pluggen.
En dat is niet eerlijk, dan zie jij alle uitslagen. Nu kan ik je niet meer als lekkerste wijf invullen zonder je aan het blozen te maken![]()
Dan vul ik shifto wel in als lekkerste wijf.
Veeeeel te lang.quote:
Je hoeft niet iedere categorie in te vullen, je hoeft enkel de users toe te voegenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Veeeeel te lang.Ik vul op mijn werk al de hele dag lijstjes in!
Moet wel leuk blijven natuurlijk.
Als t goed is welquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:21 schreef MohMi het volgende:
Shift!! Kom jij niet op de radio vandaag??![]()
Ik ben daar ook wel van ja!quote:
@work, guilty pleasurequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Welk item ook alweer? Dan weet ik hoe laat
Dat is wel een guilty pleasure ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:25 schreef shifto het volgende:
The Darkness - I believe in a thing called love!
Voor mij niets guilties aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is wel een guilty pleasure ja!
JAAAAAA!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:25 schreef shifto het volgende:
The Darkness - I believe in a thing called love!
Houd jij maar lekker bij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alsof je dat al niet gedaan hadIk wel iig
Zal ik em wel of niet bijhouden? Maakt mij geen drol uit, als er een betere manier is of iemand anders zich kandidaat stelt dan graag zelfs xD
Mohmi gaat mij bijhouden. Ze klaagde over die wildgroei van schaamhaar en komt het nu bijsnoeien. Ik heb maar niks over haar borsthaar gezegd.quote:
Heel attent, dat heb ik nl expres laten staan zodat mijn date vanavond weet dat er niet geneukt gaat worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mohmi gaat mij bijhouden. Ze klaagde over die wildgroei van schaamhaar en komt het nu bijsnoeien. Ik heb maar niks over haar borsthaar gezegd.
Ik weiger! Eerst een korter lijstje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
SC verkiezingenMoet SSS alleen wel de OP aanpassen
Hmmm, hij zei volspammen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
Of we spammen dit even vol en maken een Vreugdevol en Verrassend Verkiezingstopic aan.
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
SC verkiezingenMoet SSS alleen wel de OP aanpassen
Ik stem toch wel op je, of je nu wil of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe niet meer mee aan verkiezingen.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt, na de verkiezingen in de AVNZMG SC.
Haal jij er dan een paar uit, mag je nog kiezen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weiger! Eerst een korter lijstje!
En dat iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
Of we spammen dit even vol en maken een Vreugdevol en Verrassend Verkiezingstopic aan.
Tijd voor een dieptepunt danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe niet meer mee aan verkiezingen.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt, na de verkiezingen in de AVNZMG SC.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef MohMi het volgende:
Haal jij er dan een paar uit, mag je nog kiezen!![]()
Ik heb het even teruggebracht tot de essentie!quote:Sletterigste vrouw
Beste tetters
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even teruggebracht tot de essentie!
Alleen omdat mijn pener geen pak heeftquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik stem zeker op je voor geilste pener in pak hoor
quote:
Ik ga overigens niet over tot stemmen zonder een goede foto van jou. Om je maar even te chanteren. Anders gaat lekkerste wijf by default naar Hara Cue shifto.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Niet helemaal waar trouwens, Cue_ komt mss ook in aanmerking, maar shifto heeft wel zeker de beste tetters
Grapje
Tag team!quote:
Moet je wel categorieën verzinnen waarbij het een open strijd is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
Ik wil best de stemmen bijhouden, maar dan moeten we met zn allen de categorieën bedenken. Mss in dit topic ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |