Hey Cue_, alles goed?quote:
Whud whud?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
behalve dat ik niet geslapen heb en ik nu zo enorm moet gaan nadenken.. gaat ie wel goed
Erm......dit moet je even uitleggen. Als je wiltquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scharrel bleef slapen.. dan slaap ik gewoon niet. En nee, niet op de positieve manier
Ik slaap al slecht als er iemand is.. daarbij snurkt iequote:Op donderdag 21 juni 2012 08:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm......dit moet je even uitleggen. Als je wilt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik slaap al slecht als er iemand is.. daarbij snurkt ie
Welke is dit? Die van het dansen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scharrel bleef slapen.. dan slaap ik gewoon niet. En nee, niet op de positieve manier
Hoeft idd niet, maar het is wel gezelligerquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Slaapkamers hoeven helemaal niet gezellig te zijn
Ik heb de ultieme mannenslaapkamer. Er staat een bed, en een kledingkast. Oh ja, en twee nachtkastjes. That's it
Vroeg naar bed dus jij vanavondquote:
Klinkt eigenlijk juist wel chill!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Over blijven slapen gesproken: het is dik aan met mijn vriendin, schoonouders ontmoet, zij mijn moeder, doen veel leuke dingen...Alleen blijft ze enkel in het weekend slapen. Dat vind ik jammer. We wonen nota bene op 10 minuten fietsen van elkaar, maar ik merk dat zij het idee heeft dat ze me tot last is als ze doordeweeks blijft slapen en krijg het maar niet voor elkaar om haar te overtuigen. Dan laat ik het maar zitten![]()
Ik ben er dan weer wel heel tevreden mee dat we de deur niet bij elkaar plat lopen
Oh, ik zit er helemaal niet op te wachten dat ze elke avond blijft slapen. Dat voelt teveel als samenwonenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk juist wel chill!
Brah you've got it going on!
Doordeweeks toch je eigen ding, ook met opstaan, en naar werk gaan.
Het is nooit handig om te laat te komen omdat je nog wilde neuken enzo.
Heb ik al pics van de schone deerne kunnen aanschouwen eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik zit er helemaal niet op te wachten dat ze elke avond blijft slapen. Dat voelt teveel als samenwonenWe zien elkaar doordeweeks 2 of drie keer, maar ik zou het dus niet erg vinden als ze een keer blijft slapen. Bovendien klaagt ze over luidruchtige huisgenoten en dat ze dan niet kan slapen i.v.m. haar werk. Bied ik haar aan om dan bij mij te slapen in alle rust, voelt ze zich weer bezwaard omdat het lastig is voor mij
Binnenkort gaat ze wel naar het meest awesome huis op de meest awesome locatie ever verhuizen, dus dan ga ik er wel veel zijn
Anyways, ik laat het verder wel lekker op zijn beloop
DP's zijn meesterlijk. Jij staat bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik al pics van de schone deerne kunnen aanschouwen eigenlijk?
En brah, je weet, als ik nodig ben voor bijv. een DP, wees niet bang om mij te vragen. Ik ben er voor je, mijn beste.
Het is me een eer. *pinkt een traantje weg*quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
DP's zijn meesterlijk. Jij staat bovenaan de lijst.
Jij hebt nog geen pics mogen zien. Heb ook enkel haar FB voor je (zeker hier op mijn werk), dat gaat me toch wat ver. Voor een niet geidealiseerde omschrijving moet je screwloose vragen, die heeft haar gezien toen hij laatst hier was.
Klinkt goed, Myst! Ben blij voor je dat het zo fijn gaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Over blijven slapen gesproken: het is dik aan met mijn vriendin, schoonouders ontmoet, zij mijn moeder, doen veel leuke dingen...Alleen blijft ze enkel in het weekend slapen. Dat vind ik jammer. We wonen nota bene op 10 minuten fietsen van elkaar, maar ik merk dat zij het idee heeft dat ze me tot last is als ze doordeweeks blijft slapen en krijg het maar niet voor elkaar om haar te overtuigen. Dan laat ik het maar zitten![]()
Ik ben er dan weer wel heel tevreden mee dat we de deur niet bij elkaar plat lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist ja, zoiets heb ik ook. Op Werchter wordt het ook kut, mogelijk toch maar in de auto pitten ipv in een tentje, we zien wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Het weer be damned volgende week zaterdag! Wij zijn er gewoon bij.
Zit er niet in, vanavond dansenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dus jij vanavond
En mogge Mohmi![]()
Het is pas volgende week zaterdag, het weer trekt vast wel bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist ja, zoiets heb ik ook. Op Werchter wordt het ook kut, mogelijk toch maar in de auto pitten ipv in een tentje, we zien wel.
brah had ff gespamd dan had ik sowieso meegedaan, nu werd ik in mijn kontje genomen door een elite in act 2quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:46 schreef Murdera het volgende:
Shift G,
Ik wilde gisteren een hele rant afsteken, maar you've dodged the bullit.
Op het moment dat ik wilde gaan zeiken schoot de clan mij te hulp met goede items, waardoor ik nu rol als een steen.
Dansenquote:
En zo niet dan drinken we extra bier om te compenseren!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is pas volgende week zaterdag, het weer trekt vast wel bij
Wat ben je toch een goedzakquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
Cool myst, en je blijft gewoon welkom hoor. Ook al hoor je er nu niet meer bij eigenlijk
Mogguh! Ik ben ook gaar, ik had moeten gaan slapen ipv nog een aflevering House kijken.
You cant blame housequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
Cool myst, en je blijft gewoon welkom hoor. Ook al hoor je er nu niet meer bij eigenlijk
Mogguh! Ik ben ook gaar, ik had moeten gaan slapen ipv nog een aflevering House kijken.
jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een opluchting, mag ik toch blijven.
En ander pull ik gewoon een Geestertje. Blijf ik gewoon komen, ook al wil niemand het.
Ik kan soms best aardig zijn!quote:
Ik ben het laatste seizoen aan het afwerken, wat een bazenserie is het toch!quote:
Cliché!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Nee eentje die ik nu ruim een half jaar ken.. de barman
Omg de laatste epquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan soms best aardig zijn!Leuk dat het je opvalt.
[..]
Ik ben het laatste seizoen aan het afwerken, wat een bazenserie is het toch!
Volgens mij kan je zelfs worden uitgeroepen tot aardigste user van dit topicquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan soms best aardig zijn!Leuk dat het je opvalt.
Ben ik nog niet!quote:
Nou, nou, nu al!?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:28 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij kan je zelfs worden uitgeroepen tot aardigste user van dit topicWe moeten een keer SC verkiezingen houden!
Er zijn toch maar 7 of 8 users die kans makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou, nou, nu al!?
SC verkiezing, dat is wel lache. Dan bedenken we heel veel verschillende categorien, zodat iedereen 1 award mee naar huis kan nemen.
Ja juist!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou, nou, nu al!?
SC verkiezing, dat is wel lache. Dan bedenken we heel veel verschillende categorien, zodat iedereen 1 award mee naar huis kan nemen.
Nou, maak je dan maar eens nuttig en kom maar op met die categorieën.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja juist!Lachen man
Myst is de beste verhalen schrijver, shifto komt het meest in aanraking met Vrouw Justitia, Hara ís in SC Vrouwe Justitia enz
![]()
Even rokenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, maak je dan maar eens nuttig en kom maar op met die categorieën.
Nederlandsquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Cliché!
Issie Frans? Belgisch? Pools?
Categorieën gebaseerd op de users? Oftewel, voor iedere user een categorie bedenken of categorieën bedenken en dan kijken wie er het beste bij past?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, maak je dan maar eens nuttig en kom maar op met die categorieën.
Zoiets?quote:Mooiste vrouw
Mooiste man
Sletterigste vrouw
Sletterigste man
User die cool was, maar nu niet meer
User die niet cool was, maar nu wel
User die je graag nog wil ontmoeten
User met het grootste bord voor de kop
Krassende User (meeste medelijden)
Domste User
Slimste User
Grootste taalnazi
Slechtste Speller
Beste reller
Beste rel
Wie een trein moet koppen
Grootste kapitalist (meest rechtse)
Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
Zal nooit een relatie krijgen
Saaiste User
Lompste User
TMI User
Grootste niet gedumpte user (of te wel rot op user)
Grootste alcoholist
Grootste drugsgebruiker
User met meeste zelfkennis
Beste tetters
User die we het meest missen (die nu niet meer post)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |