abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113176002
Slaapkamers hoeven helemaal niet gezellig te zijn :')

Ik heb de ultieme mannenslaapkamer. Er staat een bed, en een kledingkast. Oh ja, en twee nachtkastjes. That's it :')
pi_113176318
Goedemorgen c_/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:18:36 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113176390
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen c_/
hi :)
pi_113176429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

hi :)
Hey Cue_, alles goed? :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:24:20 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113176452
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hey Cue_, alles goed? :)
behalve dat ik niet geslapen heb en ik nu zo enorm moet gaan nadenken.. gaat ie wel goed :')
pi_113176456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

behalve dat ik niet geslapen heb en ik nu zo enorm moet gaan nadenken.. gaat ie wel goed :')
Whud whud? :o How come? -O-
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:26:02 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113176467
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:25 schreef Barbusse het volgende:

Whud whud? :o How come? -O-
Scharrel bleef slapen.. dan slaap ik gewoon niet. En nee, niet op de positieve manier :')
pi_113176493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Scharrel bleef slapen.. dan slaap ik gewoon niet. En nee, niet op de positieve manier :')
Erm......dit moet je even uitleggen. Als je wilt :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:30:47 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113176523
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm......dit moet je even uitleggen. Als je wilt :')
Ik slaap al slecht als er iemand is.. daarbij snurkt ie :')
pi_113176554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik slaap al slecht als er iemand is.. daarbij snurkt ie :')
_O- :') Arme jij ;(
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:35:49 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113176569
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O- :') Arme jij ;(
best wel, want ben fucking moe nu. :(
pi_113176574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Welke is dit? Die van het dansen?
pi_113176592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Slaapkamers hoeven helemaal niet gezellig te zijn :')

Ik heb de ultieme mannenslaapkamer. Er staat een bed, en een kledingkast. Oh ja, en twee nachtkastjes. That's it :')
Hoeft idd niet, maar het is wel gezelliger *O*

Mogguh trouwens allemaal!
pi_113176617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

best wel, want ben fucking moe nu. :(
Vroeg naar bed dus jij vanavond :*

En mogge Mohmi :W
pi_113176634
Over blijven slapen gesproken: het is dik aan met mijn vriendin, schoonouders ontmoet, zij mijn moeder, doen veel leuke dingen...Alleen blijft ze enkel in het weekend slapen. Dat vind ik jammer. We wonen nota bene op 10 minuten fietsen van elkaar, maar ik merk dat zij het idee heeft dat ze me tot last is als ze doordeweeks blijft slapen en krijg het maar niet voor elkaar om haar te overtuigen. Dan laat ik het maar zitten :{w

Ik ben er dan weer wel heel tevreden mee dat we de deur niet bij elkaar plat lopen :)
pi_113176701
Shift G,
Ik wilde gisteren een hele rant afsteken, maar you've dodged the bullit.
Op het moment dat ik wilde gaan zeiken schoot de clan mij te hulp met goede items, waardoor ik nu rol als een steen. :7
pi_113176716
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Over blijven slapen gesproken: het is dik aan met mijn vriendin, schoonouders ontmoet, zij mijn moeder, doen veel leuke dingen...Alleen blijft ze enkel in het weekend slapen. Dat vind ik jammer. We wonen nota bene op 10 minuten fietsen van elkaar, maar ik merk dat zij het idee heeft dat ze me tot last is als ze doordeweeks blijft slapen en krijg het maar niet voor elkaar om haar te overtuigen. Dan laat ik het maar zitten :{w

Ik ben er dan weer wel heel tevreden mee dat we de deur niet bij elkaar plat lopen :)
Klinkt eigenlijk juist wel chill!
Brah you've got it going on!

Doordeweeks toch je eigen ding, ook met opstaan, en naar werk gaan.
Het is nooit handig om te laat te komen omdat je nog wilde neuken enzo. :)
pi_113176770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk juist wel chill!
Brah you've got it going on!

Doordeweeks toch je eigen ding, ook met opstaan, en naar werk gaan.
Het is nooit handig om te laat te komen omdat je nog wilde neuken enzo. :)
Oh, ik zit er helemaal niet op te wachten dat ze elke avond blijft slapen. Dat voelt teveel als samenwonen :{w We zien elkaar doordeweeks 2 of drie keer, maar ik zou het dus niet erg vinden als ze een keer blijft slapen. Bovendien klaagt ze over luidruchtige huisgenoten en dat ze dan niet kan slapen i.v.m. haar werk. Bied ik haar aan om dan bij mij te slapen in alle rust, voelt ze zich weer bezwaard omdat het lastig is voor mij :')

Binnenkort gaat ze wel naar het meest awesome huis op de meest awesome locatie ever verhuizen, dus dan ga ik er wel veel zijn :')

Anyways, ik laat het verder wel lekker op zijn beloop :Y
pi_113176795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, ik zit er helemaal niet op te wachten dat ze elke avond blijft slapen. Dat voelt teveel als samenwonen :{w We zien elkaar doordeweeks 2 of drie keer, maar ik zou het dus niet erg vinden als ze een keer blijft slapen. Bovendien klaagt ze over luidruchtige huisgenoten en dat ze dan niet kan slapen i.v.m. haar werk. Bied ik haar aan om dan bij mij te slapen in alle rust, voelt ze zich weer bezwaard omdat het lastig is voor mij :')

Binnenkort gaat ze wel naar het meest awesome huis op de meest awesome locatie ever verhuizen, dus dan ga ik er wel veel zijn :')

Anyways, ik laat het verder wel lekker op zijn beloop :Y
Heb ik al pics van de schone deerne kunnen aanschouwen eigenlijk?
En brah, je weet, als ik nodig ben voor bijv. een DP, wees niet bang om mij te vragen. Ik ben er voor je, mijn beste.
pi_113176828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb ik al pics van de schone deerne kunnen aanschouwen eigenlijk?
En brah, je weet, als ik nodig ben voor bijv. een DP, wees niet bang om mij te vragen. Ik ben er voor je, mijn beste.
DP's zijn meesterlijk. Jij staat bovenaan de lijst.

Jij hebt nog geen pics mogen zien. Heb ook enkel haar FB voor je (zeker hier op mijn werk), dat gaat me toch wat ver. Voor een niet geidealiseerde omschrijving moet je screwloose vragen, die heeft haar gezien toen hij laatst hier was.
pi_113176852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

DP's zijn meesterlijk. Jij staat bovenaan de lijst.

Jij hebt nog geen pics mogen zien. Heb ook enkel haar FB voor je (zeker hier op mijn werk), dat gaat me toch wat ver. Voor een niet geidealiseerde omschrijving moet je screwloose vragen, die heeft haar gezien toen hij laatst hier was.
Het is me een eer. *pinkt een traantje weg*

Ah, FB kan ik toch niet bekijken. :')
pi_113176908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Mystikvm het volgende:

Klinkt goed, Myst! Ben blij voor je dat het zo fijn gaat :Y En ach, zolang ze overtuigd is van wat jullie hebben, komt de overtuiging dat ze je doordeweeks niet tot last is vanzelf :) Lekker van genieten, en volgende week zaterdag fijn bandjes kijken en biertjes drinken in het gras!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113177064
Het weer be damned volgende week zaterdag! Wij zijn er gewoon bij.
pi_113177122
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Het weer be damned volgende week zaterdag! Wij zijn er gewoon bij.
Juist ja, zoiets heb ik ook. Op Werchter wordt het ook kut, mogelijk toch maar in de auto pitten ipv in een tentje, we zien wel.
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:13:46 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113177147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Welke is dit? Die van het dansen?
Nee eentje die ik nu ruim een half jaar ken.. de barman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: