Ben benieuwd wanneer Narsingh-transfer afgerond wordt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen of er nog wat spelers bij gaan komen.
Het is erg stil iig , maar dat heeft natuurlijk met het EK te maken
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijvenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen of er nog wat spelers bij gaan komen.
Het is erg stil iig , maar dat heeft natuurlijk met het EK te maken
Hoop dat die idioot snel oprot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijven
Ja, want als je slecht speelt kan je niet overbelast zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen overbelast.
Van het het hele seizoen onzichtbaar zijn en je duels verliezen zeker.
Topper in the making hoor.
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boyquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, want als je slecht speelt kan je niet overbelast zijn.![]()
Ben benieuwd wie ze gaan halen als vervanger voor Vertonghen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijven
Mja, hij speelt op jonge leeftijd gewoon heel veel. Maarja, maar eens zien hoe hij er over een maand staat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boy.
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, hij speelt op jonge leeftijd gewoon heel veel. Maarja, maar eens zien hoe hij er over een maand staat.
Vermoeidheid is dodelijk voor je creativiteit
Super was hij niet afgelopen seizoen maar wel nuttig, hij had een aardig rendement voor iemand die onder zijn kunnen speelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.
dat sowieso. Als hij het dit jaar niet laat zien is het wel klaar dacht ik. Ik was dit jaar ook niet onder de indruk van hem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.
Greg kan het maar vindt andere dingen belangrijker. Eriksen kan het volgens mij echt alleen zonder druk en in een team dat hem heel veel vrijheid heeft. En ik denk gewoon niet dat ie goed genoeg is om een team omheen te bouwen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat sowieso. Als hij het dit jaar niet laat zien is het wel klaar dacht ik. Ik was dit jaar ook niet onder de indruk van hem.
Net als met Greg, je weet dat ze beter kunnen, maar je begint toch steeds meer te twijfelen of ze het basisnivo wel hebben
Een team om één speler heen bouwen is sowieso uit de tijd en is in zijn geval ook niet gedaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greg kan het maar vindt andere dingen belangrijker. Eriksen kan het volgens mij echt alleen zonder druk en in een team dat hem heel veel vrijheid heeft. En ik denk gewoon niet dat ie goed genoeg is om een team omheen te bouwen.
Ik vind je wat ongenuanceerd. Van der Vaart en Sneijder hadden ook meer seizoenen dat ze minder dan 10 goals scoorden dan meer dan 10 goals. Qua cijfers doet Eriksen het oké. Het is wel van belang dat hij komend seizoen, of uiterlijk het seizoen erna een stap gaat zetten naar dé bepalende speler bij Ajax, zoals Sneijder dat ook deed - maar let wel, pas in zijn laatste jaar bij Ajax! Van der Vaart deed dat eerder maar zakte later weer wat terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boy.
20 jaar & 15 assists en 7 goals.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen overbelast.
Van het het hele seizoen onzichtbaar zijn en je duels verliezen zeker.
Topper in the making hoor.
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
20 jaar & 15 assists en 7 goals.
kut troll ben je ook eigenlijk he.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?
Nee, nergens, nooit was kwam het talent eruit waarop iedereen hier fapt.
Dan heb je echt snot in je ogen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?
Nee, nergens, nooit was kwam het talent eruit waarop iedereen hier fapt.
ben blij dat je niet zegt dat ie beter is dan Litmanen want dan had ik je uitgelachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan heb je echt snot in je ogen.
Hij mag van mij tot z'n 23ste talent blijven, en het is helemaal niet raar als je mindere periodes hebt zo rond je 20ste.
Nee hij is niet de nieuwe Messi, maar wie had dat verwacht dan? Ik denk dat hij een veel betere carrière kan hebben dan iemand als Litmanen.
Dit is z'n 2e volledige seizoen voor Ajax! Eigenlijk pas z'n 1ste volledige want pas bij de aanstelling van Frank was hij zeker van z'n plek.
Wat verwacht je nou van hem? Dat hij er 20 maakt en 20 voorzet? Kan je 5 andere 20jarige noemen die dat doen? Ik kom niet verder dan Hazard. (Fuck dat, zelfs Hazard had niet dat soort statistieken op z'n 20ste)
HeatWave, er zijn hier gasten die beweren dat Ebicillio nu al verder en belangrijker is dan Cruijff in zijn tijd... Dat hij zelfs Cruijff zal doen vergeten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten ze maar niet met van die domme berichten komen.
kijk, IK verwacht ook niets van hem, maar de hele wereld krijgt een Messi-orgasme bij hem, nog steeds. en dat irriteert me, omdat ie er geen fuck van kan.
Oh, mij ook niet altijd hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HeatWave, er zijn hier gasten die beweren dat Ebicillio nu al verder en belangrijker is dan Cruijff in zijn tijd... Dat hij zelfs Cruijff zal doen vergeten.
Je kan veel van het volk hier TOTAAL niet serieus nemen.
Haten op Ebecilioquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HeatWave, er zijn hier gasten die beweren dat Ebicillio nu al verder en belangrijker is dan Cruijff in zijn tijd... Dat hij zelfs Cruijff zal doen vergeten.
Je kan veel van het volk hier TOTAAL niet serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch de beste jongen in jullie selectie. In tegenstelling tot bijv. Sneijder lijkt hij echter de "laatste stapjes" niet te willen maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, mij ook niet altijd hoor.
Maar ik blijf bij mijn standpunt mbt Eriksen, ik erger me kapot aan het onterechte gekwijl.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Haten op EbecilioDie littlerabbit bijv. Is doodserieus. Zie VI topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vd Vaart was aan het eind bij Ajax een dikke verlepte gozer die alleen maar weg wildequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch de beste jongen in jullie selectie. In tegenstelling tot bijv. Sneijder lijkt hij echter de "laatste stapjes" niet te willen maken.
Bij Sneijder en VDV zag je dat ineens in het laatste halfjaar, die maakten 7-mijlsstappen ineens in hun ontwikkeling. Die werden LETTERLIJK PER WEEK gewoon 2x zo goed.
Ik zie dat bij Eriksen vooralsnog niet gebeuren.
Tja, dat zag je bij Sneijder en Van der Vaart daarvoor ook niet. Ik kan me herinneren dat er op die twee ook enorm veel kritiek was. Op bijvoorbeeld Vertonghen ook trouwens, in het begin van het jaar nog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch de beste jongen in jullie selectie. In tegenstelling tot bijv. Sneijder lijkt hij echter de "laatste stapjes" niet te willen maken.
Bij Sneijder en VDV zag je dat ineens in het laatste halfjaar, die maakten 7-mijlsstappen ineens in hun ontwikkeling. Die werden LETTERLIJK PER WEEK gewoon 2x zo goed.
Vertonghen liep er af en toe ook bij alsof het hem allemaal gestolen kon wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef M.rak het volgende:
[..]
Tja, dat zag je bij Sneijder en Van der Vaart daarvoor ook niet. Ik kan me herinneren dat er op die twee ook enorm veel kritiek was. Op bijvoorbeeld Vertonghen ook trouwens, in het begin van het jaar nog.
Sneijder en VDV gingen op hun 23e weg bij Ajax dus dan heeft Eriksen nog even om de laatste stapjes te makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want Litmanen had zo'n fantastische carrière na 1995?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ben blij dat je niet zegt dat ie beter is dan Litmanen want dan had ik je uitgelachen
Precies, voor iemand van 20 heeft Eriksen gewoon prima statistieken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Sneijder en VDV gingen op hun 23e weg bij Ajax dus dan heeft Eriksen nog even om de laatste stapjes te maken
na 95 ? seizoen 95/96 ? 97/98 ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want Litmanen had zo'n fantastische carrière na 1995?
Op dit moment komt Eriksen qua niveau niet in de buurt van Litmanen dat klopt, maar in potentie kan hij meer uit z'n carrière halen, dat denk ik wel.
Als Anita ook nog weg gaat wordt het wel een stukje moeilijker, hij was samen met Vertonghen toch wel de belangrijkste speler van de 2e seizoenshelftquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
We worden gewoon weer kampioen met Frank!
Ik ging eigenlijk gewoon uit van het hoogtepunt (de CL winnen) en z'n vervolgstappen na Ajax.quote:
Ach, ik heb hier ook al vaak genoeg gezegd dat ik soms overdrijf als tegengas tegen het gedweep met het joch.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, voor iemand van 20 heeft Eriksen gewoon prima statistieken.
Als hij dit over 3 jaar nog doe net zo knullig balverlies lijdt, ja dan is de kritiek terecht maar ik vind dat je niet heel veel meer van Eriksen kan en mag verwachten.
man van glas he, anders had ie het wel geredquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk gewoon uit van het hoogtepunt (de CL winnen) en z'n vervolgstappen na Ajax.
Maar voor de goede orde - Bij Barca en Liverpool heeft hij het niet gered. (om wat voor een reden dan ook, voetballen kon Jari zeker wel!)
Ik vind gewoon dat je 'jeugdige' spelers moet beschermen. Ik zelf heb op een aardig niveau gesport en weet wat hoe sterk je mentaal moet zijn wil je het echt halen (Ik heb het niet gehaaldquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb hier ook al vaak genoeg gezegd dat ik soms overdrijf als tegengas tegen het gedweep met het joch.
Maar ik stoor me dus oprecht elke week aan hem met zijn balverlies en domme mislukte truukjes. Dat ie soms nog wel nuttig is geweest, goh, mag het? Hij speelt in het eerste van Ajax.
Of hij het later echt gaat maken weet ik uiteraard ook niet, maar ik voorzie op dit moment geen geweldige carriere, gewoon op basis van fysiek en suffe, niet killer, uitstraling.
En net als bij elke speler waar ik kritiek op heb: ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg..
Man van glas vind ik te ver gaan, anders lukt het je niet tot je 40ste te blijven ballen op een redelijk niveauquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
man van glas he, anders had ie het wel gered
Dit vind ik altijd (even niet persoonlijk) het stomste wat ik lees op fora als het op kritiek aankomt op spelers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je 'jeugdige' spelers moet beschermen. Ik zelf heb op een aardig niveau gesport en weet wat hoe sterk je mentaal moet zijn wil je het echt halen (Ik heb het niet gehaald)
Je mag best wat van ze verwachten maar ik vind gewoon dat je iemand van 20 die fantastische statistieken heeft niet te hard moet aanpakken, daar schiet zo'n jonge echt niets mee op. Laat dat maar aan de Boer, Bergkamp en Jonk over, die zijn ook niet blind
Dat weet je niet. Ik weet dat een aantal spelers van Ajax bijvoorbeeld wel het Ajax netwerk lezen hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd (even niet persoonlijk) het stomste wat ik lees op fora als het op kritiek aankomt op spelers.
Dat joch leest dit niet hoor, hij komt er nooit achter wat men van hem vindt op fora etc. En dat zal hem uiteraard ook volkomen terecht worst zijn.
Ik ben FdB niet, en als ik het wel was zou ik het ook niet zo brengen bij een jochie van 20 natuurlijk.
Maar of ik hem nou affik op op hem fap, wat ik vind is niet belangrijk verder voor hem.
Kritiek moet kunnen, als een speler in Ajax 1 speelt moet hij als zodanig beoordeelt worden, goed genoeg is oud genoeg. Dat is hetzelfde als die Willems bij het NL elftal, Hij kwam gewoon zwaar tekort voor dat niveau, dan kunnen we wel zeggen "hij deed het goed voor iemand van 18" maar dat moet er niet toe doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik weet dat een aantal spelers van Ajax bijvoorbeeld wel het Ajax netwerk lezen hoor.
Het zijn net mensen voetballers.
Dat zei Koeman ook al zo goed, als je er staat moet je er staanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek moet kunnen, als een speler in Ajax 1 speelt moet hij als zodanig beoordeelt worden, goed genoeg is oud genoeg. Dat is hetzelfde als die Willems bij het NL elftal, Hij kwam gewoon zwaar tekort voor dat niveau, dan kunnen we wel zeggen "hij deed het goed voor iemand van 18" maar dat moet er niet toe doen.
Dan moet het wel opbouwende kritiek zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei Koeman ook al zo goed, als je er staat moet je er staan.
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan moet het wel opbouwende kritiek zijn.
Kritiek omdat jij vindt dat hij maar 'staat te prutsen' is totaal niet opbouwend want je staat niet stil bij de dingen die hij wel ontzettend goed doet. Jij kijkt naar een wedstrijd van Eriksen om alles wat hij slecht doet uit te vergroten maar vervolgens lukt het je niet om te vertellen wat hij wel goed doet.
Als hij niet beslissend is geweest bij Ajax wie dan wel dit seizoen? Ik kom niet verder dan Siem de Jong en heel heel af en toe Sulejmani (als hij zin had)
Toch is Ajax uiteindelijk vrij makkelijk kampioen geworden.
14 wedstrijden ongeslagen, mja dat vind ik 'makkelijk' kampioen worden. Tuurlijk zag het er in februari heel erg kut uit, maar na die wedstrijd tegen PSV heeft Ajax het nooit meer moeilijk gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.
En dat makkelijk kampioen, ik weet het niet maar we stonden nog 6e of zoiets in februari
als als als... moet ie wel eerst gif in zijn kloten krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
14 wedstrijden ongeslagen, mja dat vind ik 'makkelijk' kampioen worden. Tuurlijk zag het er in februari heel erg kut uit, maar na die wedstrijd tegen PSV heeft Ajax het nooit meer moeilijk gehad.
Dat is toch alleen maar knap op je 20ste? kut spelen maar wel rendement hebben. Hoe fucking goed is dat joch dan wel niet als hij goed gaat spelen?
vroeger gaven ze keuzes aan de tegenstander 3-0 4-0 en 5-0quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
Zolang ik nog ga zitten met het idee van wat wordt het vandaag ipv met hoeveel gaan we winnen vandaag (en echt waar die tijden waren er) kan je nog niet over makkelijk praten denk ik.
Gaat naar Botafogoquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Seedorf neemt afscheid van AC Milaan.
Een jaartje Ajax?
braziliequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Seedorf neemt afscheid van AC Milaan.
Een jaartje Ajax?
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mm, das jammer, voor zijn kleurtje hoeft hij niet naar zo`n warm land.
Mede door zijn vrouw toch? het is nog dichterbij Suriname ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mede door zijn vrouw toch? het is nog dichterbij Suriname ooken ach de kans dat zijn terugkeer zou mislukken was toch te groot.
kan wel . maar sommige individuele spelers daar zal je hier van je leven nooit meer zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengen
Dat is wel zo maar ook niet verrassend voor een land dat ruim 10 keer zoveel inwoners heeft als NLquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan wel . maar sommige individuele spelers daar zal je hier van je leven nooit meer zien
tja waar nederland er mss 10 van heeft Brazilie er 100quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ook niet verrassend voor een land dat ruim 10 keer zoveel inwoners heeft als NL
Bron?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]ja die is Braziliaanse, denk dat je makkelijker vanuit Amsterdam naar Suriname vliegt dan vanaf Rio, maar de meeste Brazilianen hebben nog nooit van Suriname gehoord.
Denk dat iedereen hier wel al verwachtte dat Eriksen extra vakantie nodig ging hebben. Goed dat Ajax hem de tijd geeft om even tot rust te komen. En blij toe dat Denemarken niet door de poule is geraakt, had 'ie weer een week langer op dat EK kunnen blijven.quote:
ga niet dom doen over eriksenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.
En dat makkelijk kampioen, ik weet het niet maar we stonden nog 6e of zoiets in februari
anders dood ik jequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we moeten niet op zijn tere zieltje staan nee
Dat idee heb ik ook. Beetje egoïstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Beetje egoïstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..
Hij verdient er anders lekker meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ik
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
de verleiding is groot om te zeggen :''zo zijn die rifapen vaak ''quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.
Affelay is echt een vies mannetje geworden, dat bleek al in dat interview over 'ik speel in het beste team ter wereld, daar hoef je geen wedstrijden te spelen om wedstrijdfit te worden& Iemand die een depressie heeft gehad kan ik nooit meer serieus nemen'
Stuitend.
Liever niet ... die denkt ook dat ie alles isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef MCH het volgende:
Heitinga komt ook terug naar Nederland (dus Ajax)? Hij moet namelijk van zijn vrouw, die heeft opeens de ambities van Sylvie gekregen en wil terug naar Nederland. Aldus Derksen.
Dit. We hebben op alle posities betere spelers dan de overige teams. En Ajax is straks de enige Nederlandse club in de Champions League, wat ook weer goed is voor het banksaldo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:47 schreef Marsenal het volgende:
Ajax gaat weer snoeihard kampioen worden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel weer zo zijn dat we Real Madrid of de minste ploeg uit Pot 1 treffen
Als die gewoon blijft nadenken dan gaat hij gewoon naar een topclub in Nederland. Ajax dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:29 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat Narsingh alsnog naar Ajax komt. Het is op zich wel gunstig dat Nederland het zo slecht gedaan heeft en hij geen speelminuten heeft gekregen. Dan kan Heerenveen niet de absolute hoofdprijs vragen.
Tja dat blijft toch een moeilijke combinatie voetballers en nadenken, dat hebben we op het EK ook weer kunnen zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als die gewoon blijft nadenken dan gaat hij gewoon naar een topclub in Nederland. Ajax dus.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit. We hebben op alle posities betere spelers dan de overige teams. En Ajax is straks de enige Nederlandse club in de Champions League, wat ook weer goed is voor het banksaldo.
Zeker na zo'n EK waar de voorbereiding toch korter is dan normaalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ben blij dat we al twee seizoenen Champions League zonder voorronde spelen, ideaal!
Jup. De ploegen die eerder aan de bak moeten zullen dan wel vroeger opgetraind zijn dan Ajax, maar later in het seizoen gaan ze het keihard merken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker na zo'n EK waar de voorbereiding toch korter is dan normaal
laat maar komenquote:
En dan gaat Ajax als vanouds weer toeslaan door een punt of twaalf in te lopen en alsnog landskampioen te wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jup. De ploegen die eerder aan de bak moeten zullen dan wel vroeger opgetraind zijn dan Ajax, maar later in het seizoen gaan ze het keihard merken.
Ik hoop wel dat ze dit keer gewoon eens goed beginnen, dat inlopen is achteraf wel leuk maar constant een goed niveau halen is beterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:33 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan gaat Ajax als vanouds weer toeslaan door een punt of twaalf in te lopen en alsnog landskampioen te worden.
Dat weet je niet. Feijenoord trekt Guidetti en Omar aan van Manchester City. Dat in combinatie met het beste middenveld en beste verdediging van Nederland, en ze komen zo vCL3 door.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit. We hebben op alle posities betere spelers dan de overige teams. En Ajax is straks de enige Nederlandse club in de Champions League, wat ook weer goed is voor het banksaldo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Feijenoord trekt Guidetti en Omar aan van Manchester City. Dat in combinatie met het beste middenveld en beste verdediging van Nederland, en ze komen zo vCL3 door.
Met een beetje mazzel overleven ze ook vCL4 en ben je zo klaar.
Tja... succes dan maar. Ajax hoeft gelukkig geen vCL te spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Feijenoord trekt Guidetti en Omar aan van Manchester City. Dat in combinatie met het beste middenveld en beste verdediging van Nederland, en ze komen zo vCL3 door.
Normaal krijgen ze wel 3 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef OverRated het volgende:
Hoelang hebben spelers als Van der Wiel eigenlijk vakantie tussen het EK en begin trainingen/oefenwedstrijden? Zal wel niet veel zijn
epic failquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je HMF, ik vind jou echt een geval apart.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet zo zin om hier enorm op in te gaan want HMF maar Feyenoord speelt net als Ajax met de punt naar achterenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:36 schreef Krediax het volgende:
[..]
Weet je HMF, ik vind jou echt een geval apart.
Ik heb zojuist even je post opgezocht in het Feyenoord topic over dat jullie veruit de beste verdediging hadden etc en veruit het beste middenveld.
Het feit dat jij dat ZEGT maakt het niet waar!
Om maar even wat te zeggen, Ajax heeft met Anita als Verdedigende middevelder geen wedstrijd verloren. Toch beweer jij glashard dat Clasie beter is?
Jij kraakt Eriksen af omdat hij op het EK niks heeft laten zien, dat terwijl je El Ahmadi als een wereld voetballer ziet. Als ik mij niet vergis heeft hij niks laten zien toen hij naar Feyenoord kwam. (toegegeven afgelopen seizoen speelde hij sterk).
Eriksen, Anita en de Jong vs El Ahadi, Clasie en Immers.
Ik zie hier niet in dat Feyenoord beter is.
Persoonlijk:
Anita > Clasie
El Ahmadi kan ik niet vergelijken met Eriksen aangezien het punt naar voren vs punt naar achter is.
De Jong > Immers.
Immers heeft het bij ADO aardig gedaan 2 seizoenen terug, dit seizoen vond ik hem niet zo heel goed spelen. (Grappig trouwens dat jij Immers ophemeld en dan aan komt met slidings maken. Waaarom zou Immers tackels moeten maken?? hij staat op de "10" positie)
De Jong daarentegen is ondergewaardeerd, Hij heeft veel diepgang, een goed schot en hij is slimmer dan veel mensen denken.
Dus al met al, doe het een beetje rustig aan wil je?
Uit het feyenoord topic. voor een beeje context.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is wel érg duidelijk dat Feijenoord het beste middenveld van Nederland heeft. Als je dat niet ziet mankeert er toch iets.
Eriksen (jullie voormalig 'wereldtalentje') is 2x90 minuten niet te zien geweest, verder zijn de middenvelden van PSV, Heerenveen, Vitesse, Twente al-le-maal kapot gespeeld. Het argument dat Ajax 'niet op zijn sterkst was' is onzin; in de uitwedstrijd was Feijenoord namelijk ook alles behalve op zijn sterkst (Guidetti ontbrak, Ahmadi ontbrak) en in de thuiswedstrijd ook niet (Ahmadi ontbrak, Guidetti liep met de diarree in zijn onderbroek in het veld en scoorde wel een hattrick).
Zelfs als Anita NIET vertrekt is Feijenoords' middenveld nog steeds superieur.
De verdedigende linie is helemaal duidelijk; komend jaar verbaast het me als we meer dan 28 (!)tegendoelpunten krijgen.
El Ahmadi is toch een stuk verdedigender ingesteld dan, pak hem beet, Eriksen. Je ziet hem toch vaak wat naar achter zakken. Beetje ala van der Vaart in de laatste wedstrijd tegen Portugal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo zin om hier enorm op in te gaan want HMF maar Feyenoord speelt net als Ajax met de punt naar achteren
Dat klopt wel maar ze spelen met de punt naar achteren, heeft natuurlijk ook met het scorende vermogen van El Ahmadi te maken, 3 uit 300 of zo maar wel de bestequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Krediax het volgende:
[..]
El Ahmadi is toch een stuk verdedigender ingesteld dan, pak hem beet, Eriksen. Je ziet hem toch vaak wat naar achter zakken. Beetje ala van der Vaart in de laatste wedstrijd tegen Portugal.
Goed feyenoord speelt met de punt naar achterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar ze spelen met de punt naar achteren, heeft natuurlijk ook met het scorende vermogen van El Ahmadi te maken, 3 uit 300 of zo maar wel de beste
Je kan inderdaad het beter omdraaien dan krijg je Anita vs Clasie Janssen vs El Ahmadi, Eriksen vs Bakkal dan kan je concluderen dat het bij Ajax offensief gewoon stukken beter is en Feyenoord in het balafpakken wat sterker isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Krediax het volgende:
[..]
Goed feyenoord speelt met de punt naar achtertoch vind ik dat je El Ahmadi niet goed kan vergelijken met Eriksen. Dus mijn punt hierboven blijft hetzelfde.
Klopt, als je kijkt naar het afgelopen seizoen. Toch ben ik benieuwd hoe het Feyenoord middenveld het volgend jaar gaat doen. En dan vooral of Clasie en El Ahmadi geen terug val krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan inderdaad het beter omdraaien dan krijg je Anita vs Clasie Janssen vs El Ahmadi, Eriksen vs Bakkal dan kan je concluderen dat het bij Ajax offensief gewoon stukken beter is en Feyenoord in het balafpakken wat sterker is
Heitinga lijkt me niet serieus (dat hij terug komt)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef Krediax het volgende:
[..]
Maar goed, AJAX:
Heitinga, Moisander of Nuyting?
Persoonlijk zou ik Nuyting wel in het Ajax shirt willen zien, beer van een vent!
Heitinga is natuurlijk gewoon een held.
Moisander ben ik niet zo'n fan van.
Geloof dat ie 2,5 miljoen per jaar verdientquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel zou Heitinga nou verdienen bij Everton? Ajax kan wel 1.5 mil ofzo geven. Kan ook meer, maar dat doen ze niet denk, niet dit seizoen iig.
Vlaartje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon een beer achterin hebben. Vertonghen begon ook al een flink formaat aan te nemen. Gewoon een sterk/breed persoon en het komt wel goed
Centjes centjes geld geld. Daar draait het om in deze wereld mattie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Mja, zn vrouw is wel lekker toch en het zusje van Zenden. Dus tja, waarom dat opgeven, het is niet dat je sportief achteruit gaat met CL enz
hoofdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Catch22- het volgende:
zijn vrouw is wel lekker? ben je wel goed bij je hooft?
2,5 miljoen minstens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel zou Heitinga nou verdienen bij Everton? Ajax kan wel 1.5 mil ofzo geven. Kan ook meer, maar dat doen ze niet denk, niet dit seizoen iig.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof dat ie 2,5 miljoen per jaar verdient
1miljoen verschil is alsnog veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de "ja maar 2,5 miljoen t.o.v. 1,5 miljeon is toch niet zó'n groot verschil?'
Nee, maar één miljoentje, Bruto.
En als je dan beseft dat je in NL 52% belasting betaald en in Engeland 20% ofzo.. Scheelt netto echt bizar veel geld.
Nee Engeland is ook genoeg belasting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de "ja maar 2,5 miljoen t.o.v. 1,5 miljeon is toch niet zó'n groot verschil?'
En als je dan beseft dat je in NL 52% belasting betaald en in Engeland 20% ofzo.. Scheelt netto echt bizar veel geld.
Ik ben serieus met dat het veel verschil is kneusquote:
Dan heb je niks meer aan hem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Denk dat heitinga nog niet terugkomt, pas over 2 -3 als hij komt
Hij schijnt het wel goed te doen als perschefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan heb je niks meer aan hem.
Vraag me af of je dat nu al hebt
Verkozen tot beste speler van het seizoen bij Everton,...dus een duidelijke ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan heb je niks meer aan hem.
Vraag me af of je dat nu al hebt
wel door de supporters maar ok hij zou wel wat toevoegen maar komt toch nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verkozen tot beste speler van het seizoen bij Everton,...dus een duidelijke ja.
Hij heeft wel 17 jaar bij Ajax gespeeld, dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel door de supporters maar ok hij zou wel wat toevoegen maar komt toch niet
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt het wel goed te doen als perschef
Ik bedoel dit seizoenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft wel 17 jaar bij Ajax gespeeld, dus je weet maar nooit
Vlaar is geen Ajax materiaal. Hij is een leuke verdediger voor een subtopper zoals Feyenoord. Maar voor Ajax komt hij gewoon te kort.quote:
Als Jelavic daar een heel seizoen was , was hij het gewordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als Messi bij ons speelde scoorden we meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Jelavic daar een heel seizoen was , was hij het geworden
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Vlaar is geen Ajax materiaal. Hij is een leuke verdediger voor een subtopper zoals Feyenoord. Maar voor Ajax komt hij gewoon te kort.
Niemand neemt anders Heitinga daar serieus hoor. Hijzelf denkt dat ie in het rijtje Kompany, Terry, Ferdinand pastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als Messi bij ons speelde scoorden we meer.
Dit overdrijven ook. Volg Everton heel het jaar al, valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Niemand neemt anders Heitinga daar serieus hoor. Hijzelf denkt dat ie in het rijtje Kompany, Terry, Ferdinand past
Bron?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Niemand neemt anders Heitinga daar serieus hoor. Hijzelf denkt dat ie in het rijtje Kompany, Terry, Ferdinand past
Door de supporters he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah dat dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel door de supporters maar ok hij zou wel wat toevoegen maar komt toch niet
Wat een onzin, ook daar betaal je je blauw aan belastingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
nu feyenoord europa ingaat komt vlaar ook te kort... rkc-ado etc is zijn niveau.. buiten dat hij is al 27 veel beter zal hij niet meer worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Vlaar is geen Ajax materiaal. Hij is een leuke verdediger voor een subtopper zoals Feyenoord. Maar voor Ajax komt hij gewoon te kort.
ja eriksen beste voetballer ooit bestaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef Marsenal het volgende:
Niet vergeten dat hij er in Zuid Afrika in 2010 bij was, in 2011 bij het EK onder 21, en nu dan weer het EK in Polen en Oekraïne..
Pittig rooster, snap best dat hij een maandje met de beentjes omhoog mag.
En hij heeft prima cijfers voor een 20-jarige middenvelder.
EDIT: Whoops, zat per ongeluk naar pagina 1 van dit topic te staren.
Anyway, Eriksen is tov.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-over-voor-sulejmani
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!
Soms lees je echt achterlijk nieuws![]()
![]()
![]()
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!
![]()
![]()
twitter:HetParoolOnline twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 15:14:58Cruijff en Ajax-hart voeren druk op voor voetbaldirecteur: Ajax staat binnenkort voor een belangrijke keuze. De ... http://t.co/mJ58tmAe reageer retweet
quote:De kans is nog steeds aanwezig dat Ismail Aissati het komende seizoen in het shirt van Ajax speelt. De zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder heeft afgelopen week opnieuw met Ajax om de tafel gezeten, aldus het Algemeen Dagblad. Het contract van Aissati met Ajax loopt over een week af.
Aissati heeft een aanbieding van Ajax om zijn contract met drie jaar te verlengen. De middenvelder, die ook in de belangstelling staat van Vitesse, heeft volgens zijn zaakwaarnemer de Amsterdamse club een tegenvoorstel gedaan. "Dat voorstel heeft Ajax nu in beraad," aldus zaakwaarnemer Sigi Lens.
Het afgelopen seizoen kwam Aissati nog met enige regelmaat in actie voor Ajax. In 2010/11 kwam de middenvelder op huurbasis uit voor Vitesse. De vertrouwelingen van Merab Jordania, clubeigenaar van Vitesse, proberen de 23-jarige Aissati nu te verleiden tot een terugkeer.
lekker met rifaapje Mounir onrust stokenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van PersieHij mag bij Jong Ajax niet eens ballen die faalhaas
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Ja liev he?![]()
Welke journalist heeft dat bericht over Sulejmani geschreven.
Die Tukkertjes hebben anders wel weer een leuk team.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
Zo schattig dat die PSV'ers en Tukkertjes denken dat ze volgend jaar kampioen kunnen worden
Ja hoor die doen echt wel weer mee om de titel net als PSVquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Tukkertjes hebben anders wel weer een leuk team.
Verdediging is bagger, middenveld is matig en dan hebben ze voorin iets met Tadic Verhoek en nog iemand ofzo, misschien Chadli nog en die is ook niet geweldig. Geen topteam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Tukkertjes hebben anders wel weer een leuk team.
Is dat verboden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
Zo schattig dat die PSV'ers en Tukkertjes denken dat ze volgend jaar kampioen kunnen worden
Heel jammer jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Nog steeds niemand die El Hamdaoui wil hebben.
Misschien wilt Man City hem ook wel.... voor 50 miljoenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!
![]()
![]()
Meneer begeeft zich op het glibberige pad der humor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor die doen echt wel weer mee om de titel net als PSV
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Meneer begeeft zich op het glibberige pad der humor?
Middenveld is enorm versterkt, eindelijk wat creativiteit, geweldige spits en goede buitenspelers. Verdediging hebben ze ook wat vernieuwd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verdediging is bagger, middenveld is matig en dan hebben ze voorin iets met Tadic Verhoek en nog iemand ofzo, misschien Chadli nog en die is ook niet geweldig. Geen topteam.
Die Brit word bijna overal ontslagen dus dat zal ook niet lang meer duren bij julliequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Middenveld is enorm versterkt, eindelijk wat creativiteit, geweldige spits en goede buitenspelers. Verdediging hebben ze ook wat vernieuwd.
Team lijkt goed in elkaar te steken en die cliché Brit doet geen gekke dingen.
Ik schat ze hoger in dan PSV, ook Dickie zal daar niet veel van kunnen maken.
Volgens mij is hij gewoon voor Ajaxquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Brit word bijna overal ontslagen dus dat zal ook niet lang meer duren bij jullie
Wat zijn de versterkingen dan op het middenveld? Iedereen zegt wel die Guitierez ofzo maar eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Middenveld is enorm versterkt, eindelijk wat creativiteit, geweldige spits en goede buitenspelers. Verdediging hebben ze ook wat vernieuwd.
Team lijkt goed in elkaar te steken en die cliché Brit doet geen gekke dingen.
Ik schat ze hoger in dan PSV, ook Dickie zal daar niet veel van kunnen maken.
http://nos.nl/artikel/387(...)over-vertonghen.htmlquote:Toegevoegd: zaterdag 23 jun 2012, 23:58
Ajax en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfer van de Belg Jan Vertonghen naar de Engelse club. Met de overgang is een bedrag van 12 miljoen euro gemoeid. De verdediger moet er zelf wel nog uitkomen met de club.
Voor een 1 jarig contract vind ik dat wel aardig jaquote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef BobW het volgende:
12 miljoen, is dat genoeg in deze tijd vinden jullie?
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedragquote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Marsenal het volgende:
Zolang onze competitie niet in één adem genoemd word met de Premier League of Serie A, en een verdediger nog een éénjarig contract heeft, ja.
Objectief gezien vind ik hem wel makkelijk vijftien of meer waard. Maar of hij in de PL lekker kan opstomen en op het doel kan schieten, da's de vraag. En dan wil je er wat minder voor kwijt, denk ik.
Dat gezegd, vind ik marktwaarde zo'n betrekkelijk begrip, dat ik er vaak mijn vingers niet aan brand.
Ik hoor dat steeds he, ik kan mij zo niet herinneren dat meerdere clubs tegen elkaar op boden voor een speler.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedrag
bij jullie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Brit word bijna overal ontslagen dus dat zal ook niet lang meer duren bij jullie
Volgens mij moet het een RCV worden, als hij wat meer fysiek heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
Rechtsback denk ik, Alderweireld is er ook nog.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
quote:Op zondag 24 juni 2012 04:18 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax nog 12 miljoen kan vangen voor Vertonghen die nog voor slechts 1 jaar een contract heeft, ik had niet gerekend op meer dan 9 miljoen. Meesterlijk gedaan van Ajax
Daarbij denk ik dat het EK voor van Bommel enorm door gaat werken. Achteraf blij dat de EK-afvaardiging van Ajax zo klein was.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En over de vorige pagina, Ik zie Twente nog eerder kampioen worden dan PSV.
Twente heeft een geweldige aanval. Middenveld is ook niet verkeerd. Verdediging heeft nieuwe impulsen gekregen.
PSV zie ik voorlopig niet kampioen worden. Mertens is de grote egoïst en ze missen een speler á la narsingh
van der Wiel is in Oranje alleen maar nóg slechter gaan spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat het EK voor van Bommel enorm door gaat werken. Achteraf blij dat de EK-afvaardiging van Ajax zo klein was.
Dat is wel zo maar ze lieten hem ook verzuipen, zo'n laag niveau zie ik hem bij Ajax niet halen omdat hij wel concurrentie heeft op die plekquote:Op zondag 24 juni 2012 10:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
van der Wiel is in Oranje alleen maar nóg slechter gaan spelen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167772quote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef Self-Catering het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen vervanger gaat halen voor Vertonghen en dat ze het willen opvangen met Van Rhijn en Blind oid.
Niet realistisch maar blijf toch hopen op een terugkeerquote:'Heitinga wil naar Bundesliga of terugkeren naar Ajax'
Vrijdag, 22 juni 2012 om 07:30
John Heitinga heeft al meerdere malen aangegeven dat hij zijn loopbaan wil afsluiten bij Ajax, maar voegde daar steeds aan toe dat hij voorlopig nog niet klaar is in het buitenland. De verdediger werd in het afgelopen seizoen gekozen tot speler van het jaar bij Everton, waar zijn contract nog twee jaar doorloopt, en Heitinga wil graag nog eens bij een Europese topclub terechtkomen. Toch keert hij mogelijk eerder terug naar Amsterdam dan verwacht.
/
Donderdagavond werd in VI Oranje beweerd dat Heitinga Engeland wil verlaten en terug wil keren naar Nederland. Dit zou te maken hebben met de wens van zijn vrouw, die graag weer in eigen land wil gaan werken. Voor Heitinga zijn er in dat geval twee opties: of hij keert terug naar Ajax, of hij vertrekt naar een club uit de Duitse Bundesliga. Vooralsnog zijn er geen clubs uit deze competitie met de tachtigvoudig international in verband gebracht.
De 28-jarige Heitinga werd opgeleid bij Ajax, waar hij jarenlang werd gezien als een van de grootste talenten sinds lange tijd bij de club. Hij debuteerde in het seizoen 2001/02 in het eerste elftal van de Amsterdammers en speelde in zeven jaar tijd 152 competitiewedstrijden voor Ajax, voordat hij via Atlético Madrid bij Everton terecht komt. Heitinga heeft er nu drie seizoenen in Liverpool opzitten en speelde tot dusver 88 competitiewedstrijden voor the Toffees.
Ja en nee. Hij zal toch echt beter z'n best moeten doen. Bij Everton doet hij het aardig, maar in Oranje komt hij zwaar tekort.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167772
[..]
Niet realistisch maar blijf toch hopen op een terugkeer
Als ie het bij Everton goed doet, kan ie bij Ajax ook echt wel mee hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 11:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij zal toch echt beter z'n best moeten doen. Bij Everton doet hij het aardig, maar in Oranje komt hij zwaar tekort.
Maarja, wie niet tegenwoordig
Natuurlijk. Het niveau in Engeland ligt een stuk hoger dan in Nederland.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als ie het bij Everton goed doet, kan ie bij Ajax ook echt wel mee hoor
Als dat zo is vind ik het niet eens zo raar, Vertonghen is gewoon een aderlating en ik denk niet dat Moisander het niveau heeft dat op te vangen, Nuytink zou ik wel een aardige optie vinden, die zou tzt dat niveau wel kunnen halen. Blind is verdedigend zwak, Boilesen is in principe ook een centrale verdediger maar die heeft door zijn blessure nog heel weinig laten zienquote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef Self-Catering het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen vervanger gaat halen voor Vertonghen en dat ze het willen opvangen met Van Rhijn en Blind oid.
zijn suljemani en boilesen alweer fit voor het nieuwe seizoen??quote:Op zondag 24 juni 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het niet eens zo raar, Vertonghen is gewoon een aderlating en ik denk niet dat Moisander het niveau heeft dat op te vangen, Nuytink zou ik wel een aardige optie vinden, die zou tzt dat niveau wel kunnen halen. Blind is verdedigend zwak, Boilesen is in principe ook een centrale verdediger maar die heeft door zijn blessure nog heel weinig laten zien
Vertonghenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat wij deze baas nooit zullen vergeten
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen. Als die gozer zegt dat hij terugkeert. Geloof ik hem op zijn woord
Wat schattigquote:Op zondag 24 juni 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen. Als die gozer zegt dat hij terugkeert. Geloof ik hem op zijn woord
Ah, Kuijt 2.0.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
![]()
Hij zei vorig jaar bij DWDD dat hij 4/5 jaar zijn top wilde zoeken in het buitenland en daarna weer terug naar Amsterdam, want hij had het daar prima naar zijn zin.
ALS ze al terugkomen zijn ze 35, hebben ze een slecht EK achter de rug en denken de supporters ook nog eens de dubbel en halve finale EL te gaan halen dankzij de oude man waaraan zojuist gerefereerd is,terwijl ze feitelijk gewoon 5e worden komend jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe supporters daar iedere keer intrappen idd
Die Duitser gaat 6 keer rood krijgen volgend seizoenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS ze al terugkomen zijn ze 35, hebben ze een slecht EK achter de rug en denken de supporters ook nog eens de dubbel en halve finale EL te gaan halen dankzij de oude man waaraan zojuist gerefereerd is,terwijl ze feitelijk gewoon 5e worden komend jaar.
Of geldt dat alleen voor PSV'ers?
Ja inderdaad, al ligt dat niet aan hem...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Duitser gaat 6 keer rood krijgen volgend seizoen
En Vertonghen zal nooit een EK spelen
Gaat afbouwen bij St Niklaasquote:Op zondag 24 juni 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al ligt dat niet aan hem...
Als hij terugkomt moet hij iig. geen Van Bommeltje plegen, dat was alles wat ik wou zeggen.
Mooi plekkie idd.quote:
Zelfs Arne Slot weet wel raad met van Bommelquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi plekkie idd.
Ik moest lachen om de PSV'ertjes die beweren dat Eriksen niets gaat laten zien tegenover Van Bommel (zie PSV topic)
Lukte Erikje op het EK ook al aardig.
Leuk om te zien dat je objectief begint te reageren richting Ajax.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi plekkie idd.
Ik moest lachen om de PSV'ertjes die beweren dat Eriksen niets gaat laten zien tegenover Van Bommel (zie PSV topic)
Lukte Erikje op het EK ook al aardig.
Laten we hopen van niet. Zo'n gehandicapte hoeven we niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef TJV het volgende:
Ik vermoed dat 'ie beetje bij beetje Ajacied wordt.
Dit zegt genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
Hohoho. Haat richting Ajax blijft altijd groter. Het RESPECT echter ook. Tenminste wel een echte volksclub (hoewel kutvolk), wel eigen jeugd, enigszins intelligente mensen i.p.v. Debielen die alleen maar "boeruhh" roepen en met witte Zakdoekjes zwaaien... En tenminste een poging tot sfeer maken doen
Het respect naar die boeren is gewoon 0.0. Er zijn maar twee ECHTE clubs in NL, en dat zijn wij en de joodjes.
En ze moeten gewoon Hun taffesmuil houden, alleen joden en kakkies onderling mogen op elkaars spelers kankeren, dat gespuis uit enthofuh begrijpt er geen klote van.mogen terug naar de kleuterklas.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost was maar
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Briljantquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Eens. Hij kan volgens mij nog wel een stapje hoger dan de Spursquote:Op zondag 24 juni 2012 12:29 schreef Stiggie het volgende:
We gaan Jantje missen in de verdediging
Vind de Spurs persoonlijk nog te weinig voor hem. Tussenstap... die jongen kan naar de absolute top.
Dat komt door die PSV randdebielen op dit forum en in de SC.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je objectief begint te reageren richting Ajax.
Je PSV haat is groter geworden dan dat van Ajax. Normaal gesproken zou ik dat jammer vinden. maar bij jou vind ik dat wel beter
Ben benieuwd hoe snel ze met dat 'Omgeving Eindhoven is meest intelligente deel van Nederland' krantenartikel aankomen zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die club heeft gewoon een over het algemeen gezien retarded supportersschare. Bij andere clubs heb je plukjes idioten, in Eindhoven is het eerder regel dan uitzondering.
Misschien gevaarlijk wat ik nu zeg: Elke club heeft een paar idioten die hun club als religie zien, en op een 1 of ander manier te voor willen vechten. En het aantal is per club hetzelfde. Zowel Ajax, PSV, Twente en Feyenoord hebben dezelfde aantal IQ-loze idioten rondlopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die club heeft gewoon een over het algemeen gezien retarded supportersschare. Bij andere clubs heb je plukjes idioten, in Eindhoven is het eerder regel dan uitzondering.
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien gevaarlijk wat ik nu zeg: Elke club heeft een paar idioten die hun club als religie zien, en op een 1 of ander manier te voor willen vechten. En het aantal is per club hetzelfde. Zowel Ajax, PSV, Twente en Feyenoord hebben dezelfde aantal IQ-loze idioten rondlopen.
Hier op Fok! wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.
maar PSV volk is echt een 'next level retardness' ofzo.
Same here.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het komt echt heel vaak voor dat achteraf blijkt dat de mensen die ik niet mag PSV-supporter zijn. Het kan geen toeval meer zijn.
Bron: Ajax.nlquote:Ajax start op maandag weer met het nieuwe voetbalseizoen. De meeste spelers zullen zich maandag 25 juni en dinsdag 26 juni weer laten zien bij Ajax. Dinsdag zullen zij de eerste training van dit seizoen afwerken. De Amsterdamse club zal op een zevental na compleet beginnen aan het nieuwe seizoen.
Ricardo van Rhijn, Daley Blind, Toby Alderweireld, Lasse Schöne, Gregory van der Wiel en Christian Eriksen zullen maandag nog niet te zien zijn in op De Toekomst. Het zevental krijgt langer vakantie in verband met interlandverplichtingen.
Van Rhijn, Blind en Alderweireld zullen zich 2 juli voegen bij de selectie. Schöne en Van der Wiel zullen twee weken daarna volgen, op 16 juli. Eriksen daarentegen kreeg van trainer Frank de Boer een week langer vakantie dan ploeggenoten Van der Wiel en Schöne. De middenvelder van Ajax zou oververmoeid zijn. De Deen meldt zich 23 juli weer in Amsterdam.
Hahaha grootste onzin everquote:Goed nieuws voor Ajax: de club uit Amsterdam kan Miralem Sulejmani bijna zonder verlies doorverkopen. Zodra Andrei Arshavin naar mogelijk Zenit Sint-Petersburg is vertrokken, zal Arsenal een formeel bod van 18,75 miljoen euro op de Serviër uitbrengen. Ajax betaalde 16,25 miljoen euro voor Sulejmani en maakte een bedrag van 1,65 miljoen euro aan zaakwaarnemer Jovica Radonjic over. (Caught Offside)
http://www.caughtoffside.(...)und-andrei-arshavin/quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167838
[..]
Hahaha grootste onzin ever
quote:Sulejmani joined Ajax from Feyenoord in 2008 and has gone onto to make 98 league appearances, scoring 29 times.
So. Fucking. True.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat komt door die PSV randdebielen op dit forum en in de SC.
Couldn't agree with you more.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Complete waarheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel ze met dat 'Omgeving Eindhoven is meest intelligente deel van Nederland' krantenartikel aankomen zetten
Schijt provincie. Was er laatst met een band, we zijn gewoon in 3!! gevechten terecht gekomen omdat ze
1. te lam waren
2. niet van onze vriendinnen af konden blijven
3. het gewoon zwakzinnige zijn.
![]()
Onvoorstelbaar goede analyse.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.
maar PSV volk is echt een 'next level retardness' ofzo.
Klopt weer volledig. Alle lelijke vrouwen zijn ook voor die kutclub trouwens.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het komt echt heel vaak voor dat achteraf blijkt dat de mensen die ik niet mag PSV-supporter zijn. Het kan geen toeval meer zijn.
Ik vroeg laatst (weekje terug) aan een meisje voor welke club ze was,quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Couldn't agree with you more.
[..]
Complete waarheid.
[..]
Onvoorstelbaar goede analyse.
[..]
Klopt weer volledig. Alle lelijke vrouwen zijn ook voor die kutclub trouwens.
Jij gaat met vrouwen een gesprek over voetbal aan? Ben je lomp of zoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst (weekje terug) aan een meisje voor welke club ze was,
zij: "psv"
ik: 'waarom? hoe kun je?'
haar antwoord:
"Omdat Affelay daar speelt, hij is zo knap"
Ik mis jantje nu al, maar toch een erg goede zaak voor Ajax.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
Ajax en Tottenham overeen met transfersfom, 12 miljoen euro
Fredje Boumaquote:Op maandag 25 juni 2012 02:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat is helemaal niet goed voor Ajax want Ajax kennende gaan ze één of andere kneus voor in de verdediging halen.
Niet dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Hij kan volgens mij nog wel een stapje hoger dan de Spurs
quote:AMSTERDAM - De transfer van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur wordt wat de speler betreft met een jaar uitgesteld, als Ajax weigert de afspraken na te komen die in het contract van de Belgische international zijn gemaakt voor het moment dat hij voor het einde van zijn contract wordt verkocht.
Vertonghen zal, zo heeft hij dit weekeinde te kennen gegeven ‘met plezier’ nog een jaar voor Ajax uitkomen. Gebeurt dat, dan vertrekt hij over twaalf maanden transfervrij en grijpt Ajax naast een bedrag van meer dan twaalf miljoen euro.
Vertonghen heeft contractueel recht op 15 procent van de vergoedingssom die Tottenham moet betalen voor het afkopen van de nog een jaar doorlopende overeenkomst van de verdediger.
De leiding van Ajax was daarvan op de hoogte bij het begin van de onderhandelingen met de Londense topclub en wist daardoor ook welk deel van de negen miljoen pond (bijna twaalf miljoen euro) het zou moeten afstaan aan Vertonghen.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-06-2012 om 07:35:05Frank de Boer rekent nog op vier versterkingen. Directie #Ajax in tegenstelling tot vorig jaar (nog) niet daadkrachtig. zie #Telegraaf reageer retweet
quote:Sulejmani sluit aan bij Ajax
Het meest opvallende gezicht op de training van Ajax is morgen dat van Miralem Sulejmani. De aanvaller raakte eind januari geblesseerd aan zijn knie, leek pas in de loop van komend seizoen pas te kunnen instromen, maar haakt net als Nicolai Boilesen nu al aan. Hoe gretig de kleine Serviër is, bewees hij de afgelopen maanden. Zelfs zijn huwelijk in Belgrado en vakantie in Tivat (Montenegro) werden in het teken gesteld van zijn herstel.
Tijdens de ‘testdag’ bekijkt Frank de Boer vandaag welk vervolgtraject Sulejmani zal ingaan. "Hij is net wel of net niet volledig fit”, hield de trainer nog een slag om de arm. De buitenspeler – die een in 2013 aflopend contract heeft, maar zich over een nieuwe driejarige aanbieding buigt – trainde de afgelopen drie weken alweer op het veld en kreeg geen reactie.
Aangepaste bruiloft
Het was de beloning voor een langdurige revalidatie die enkele dagen na zijn operatie in maart startte. "Ik ben in Antwerpen geopereerd en heb daar met mijn fysiotherapeut getraind.” Zijn beoogde grote bruiloft in zijn geboorteland, werd een sobere. "Met alleen naaste familie en goede vrienden. Het echte feest komt later”, toonde hij zich een echte prof. Zijn fysio reisde vanuit Belgrado ook mee naar Montenegro, waar maar Sulemani zich in het zweet werkte, maar het kersverse bruidspaar tussen de bedrijven door van een korte vakantie genoot.
quote:Ajax: Probleem rond Vertonghen
De leiding van Ajax erkende gisteravond dat er nog een probleem is rond de vermeende transfer van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur. "We hopen allemaal op een snel akkoord tussen Tottenham Hotspur en Ajax en Spurs en Jan Vertonghen”, zegt financieel directeur Jeroen Slop.
"Het zit in de afrondende fase, maar er zijn wat ons betreft nog geen concrete nieuwsfeiten", vervolgt Slop. "Ook niet over de andere namen die genoemd zijn (Gregory van der Wiel, Luciano Narsingh, Niklas Moisander en Simon Poulsen, red.). Zodra het EK is afgelopen, zal het in landen als Spanje gaan stormen, in Nederland regenen en nog kleinere landen druppelen.”
Ben wel benieuwd hoe Sulejmani eruit ziet, wie weet is die eindelijk weer eens op gewicht.quote:Aissati mag wegblijven
Ismail Aissati heeft een driejarige aanbieding van Ajax afgewezen, wacht op een nieuw voorstel, staat formeel nog vijf dagen onder contract, maar blijft thuis. "Hij hoeft zich pas te melden als er een akkoord is”, aldus Ajax-trainer Frank de Boer, die voor Mounir El Hamdaoui weer een plek in Jong Ajax inruimt.
Hij schijnt getraind te hebben dus zou zomaar kunnenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Sulejmani eruit ziet, wie weet is die eindelijk weer eens op gewicht.![]()
Ik weet het niet, die Slop en Van der Aat zijn zijn de snelsten niet, ze moeten gewoon uitvoeren wat het technische hart wil en dat hebben ze blijkbaar nog niet gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 08:52 schreef Devv het volgende:
Het is logisch dat Ajax niet zo daadkrachtig is als vorig seizoen. De meeste clubs wachten lekker tot na het EK om de prijs van spelers eventueel iets verder op te kunnen drijven.
had je em gepingt?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt getraind te hebben dus zou zomaar kunnen
Hier het hele bericht trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:23 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-06-2012 om 07:35:05Frank de Boer rekent nog op vier versterkingen. Directie #Ajax in tegenstelling tot vorig jaar (nog) niet daadkrachtig. zie #Telegraaf reageer retweet
quote:De Boer roept om versterking
Rekening houdend met het vertrek van Jan Vertonghen, hamert Ajax-trainer Frank de Boer intern op de komst van een linksbenige centrale verdediger. Daarnaast is er behoefte aan een jonge spits achter Kolbeinn Sigthorsson, een rechtsbuiten én een linksback.
"Waarbij die laatste de minste prioriteit heeft”, zei De Boer, die de komst van Simon Poulsen echter nog niet uit zijn hoofd heeft gezet. "Natuurlijk was het heel mooi geweest als hij op het EK wereldtop was geweest, maar hij heeft bij AZ een fantastisch seizoen achter de rug.”
Voorbereiding
Ook omdat er door de directeuren Jeroen Slop en Henri van der Aat – in tegenstelling tot vorig jaar met Derk Boerrigter, Kolbeinn Sigthorsson en Theo Janssen – op de transfermarkt nog weinig daadkracht is getoond, start De Boer met verre van zijn beoogde selectie.
"De ideale voorbereiding is dat iedereen gelijk begint”, zei de kampioenenmaker. "Dan krijg je alle spelers fysiek snel op één niveau en kun je eerder tactisch gaan trainen. Maar dat spelers later instromen, weet je bij een topclub."
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Helpmefok het volgende:
Hamdaoui, wat een baas Hahaha. Doe maar kado aan ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |