anders dood ik jequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we moeten niet op zijn tere zieltje staan nee
Dat idee heb ik ook. Beetje egoïstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Beetje egoïstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..
Hij verdient er anders lekker meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ik
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
de verleiding is groot om te zeggen :''zo zijn die rifapen vaak ''quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.
Affelay is echt een vies mannetje geworden, dat bleek al in dat interview over 'ik speel in het beste team ter wereld, daar hoef je geen wedstrijden te spelen om wedstrijdfit te worden& Iemand die een depressie heeft gehad kan ik nooit meer serieus nemen'
Stuitend.
Liever niet ... die denkt ook dat ie alles isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef MCH het volgende:
Heitinga komt ook terug naar Nederland (dus Ajax)? Hij moet namelijk van zijn vrouw, die heeft opeens de ambities van Sylvie gekregen en wil terug naar Nederland. Aldus Derksen.
Dit. We hebben op alle posities betere spelers dan de overige teams. En Ajax is straks de enige Nederlandse club in de Champions League, wat ook weer goed is voor het banksaldo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:47 schreef Marsenal het volgende:
Ajax gaat weer snoeihard kampioen worden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel weer zo zijn dat we Real Madrid of de minste ploeg uit Pot 1 treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |