Dat zei Koeman ook al zo goed, als je er staat moet je er staanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek moet kunnen, als een speler in Ajax 1 speelt moet hij als zodanig beoordeelt worden, goed genoeg is oud genoeg. Dat is hetzelfde als die Willems bij het NL elftal, Hij kwam gewoon zwaar tekort voor dat niveau, dan kunnen we wel zeggen "hij deed het goed voor iemand van 18" maar dat moet er niet toe doen.
Dan moet het wel opbouwende kritiek zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei Koeman ook al zo goed, als je er staat moet je er staan.
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan moet het wel opbouwende kritiek zijn.
Kritiek omdat jij vindt dat hij maar 'staat te prutsen' is totaal niet opbouwend want je staat niet stil bij de dingen die hij wel ontzettend goed doet. Jij kijkt naar een wedstrijd van Eriksen om alles wat hij slecht doet uit te vergroten maar vervolgens lukt het je niet om te vertellen wat hij wel goed doet.
Als hij niet beslissend is geweest bij Ajax wie dan wel dit seizoen? Ik kom niet verder dan Siem de Jong en heel heel af en toe Sulejmani (als hij zin had)
Toch is Ajax uiteindelijk vrij makkelijk kampioen geworden.
14 wedstrijden ongeslagen, mja dat vind ik 'makkelijk' kampioen worden. Tuurlijk zag het er in februari heel erg kut uit, maar na die wedstrijd tegen PSV heeft Ajax het nooit meer moeilijk gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.
En dat makkelijk kampioen, ik weet het niet maar we stonden nog 6e of zoiets in februari
als als als... moet ie wel eerst gif in zijn kloten krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
14 wedstrijden ongeslagen, mja dat vind ik 'makkelijk' kampioen worden. Tuurlijk zag het er in februari heel erg kut uit, maar na die wedstrijd tegen PSV heeft Ajax het nooit meer moeilijk gehad.
Dat is toch alleen maar knap op je 20ste? kut spelen maar wel rendement hebben. Hoe fucking goed is dat joch dan wel niet als hij goed gaat spelen?
vroeger gaven ze keuzes aan de tegenstander 3-0 4-0 en 5-0quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
Zolang ik nog ga zitten met het idee van wat wordt het vandaag ipv met hoeveel gaan we winnen vandaag (en echt waar die tijden waren er) kan je nog niet over makkelijk praten denk ik.
Gaat naar Botafogoquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Seedorf neemt afscheid van AC Milaan.
Een jaartje Ajax?
braziliequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Seedorf neemt afscheid van AC Milaan.
Een jaartje Ajax?
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mm, das jammer, voor zijn kleurtje hoeft hij niet naar zo`n warm land.
Mede door zijn vrouw toch? het is nog dichterbij Suriname ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mede door zijn vrouw toch? het is nog dichterbij Suriname ooken ach de kans dat zijn terugkeer zou mislukken was toch te groot.
kan wel . maar sommige individuele spelers daar zal je hier van je leven nooit meer zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voetbal niveau is niet hoger dan hier maar kan me wel voorstellen dat hij daar wel een jaar of twee wil doorbrengen
Dat is wel zo maar ook niet verrassend voor een land dat ruim 10 keer zoveel inwoners heeft als NLquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan wel . maar sommige individuele spelers daar zal je hier van je leven nooit meer zien
tja waar nederland er mss 10 van heeft Brazilie er 100quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ook niet verrassend voor een land dat ruim 10 keer zoveel inwoners heeft als NL
Bron?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]ja die is Braziliaanse, denk dat je makkelijker vanuit Amsterdam naar Suriname vliegt dan vanaf Rio, maar de meeste Brazilianen hebben nog nooit van Suriname gehoord.
Denk dat iedereen hier wel al verwachtte dat Eriksen extra vakantie nodig ging hebben. Goed dat Ajax hem de tijd geeft om even tot rust te komen. En blij toe dat Denemarken niet door de poule is geraakt, had 'ie weer een week langer op dat EK kunnen blijven.quote:
ga niet dom doen over eriksenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen heeft toch gewoon onder de maat gespeeld? Ondanks dat heeft hij wel rendement gehad, dat zegt wel iets over zijn kwaliteiten maar het had beter gekund en gemoeten gezien zijn potentie.
En dat makkelijk kampioen, ik weet het niet maar we stonden nog 6e of zoiets in februari
anders dood ik jequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we moeten niet op zijn tere zieltje staan nee
Dat idee heb ik ook. Beetje egoďstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Beetje egoďstisch, buiten de groep, koptelefoontje lekker de hele tijd op..
Hij verdient er anders lekker meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen heeft het verkeerde beroep gekozen denk ik
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
Dat beeld wat Derksen schetst van Craig klopt wel aardig denk ik
de verleiding is groot om te zeggen :''zo zijn die rifapen vaak ''quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat Derksen vertelde over de ego's in de selectie wel waar is.
Affelay is echt een vies mannetje geworden, dat bleek al in dat interview over 'ik speel in het beste team ter wereld, daar hoef je geen wedstrijden te spelen om wedstrijdfit te worden& Iemand die een depressie heeft gehad kan ik nooit meer serieus nemen'
Stuitend.
Liever niet ... die denkt ook dat ie alles isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef MCH het volgende:
Heitinga komt ook terug naar Nederland (dus Ajax)? Hij moet namelijk van zijn vrouw, die heeft opeens de ambities van Sylvie gekregen en wil terug naar Nederland. Aldus Derksen.
Dit. We hebben op alle posities betere spelers dan de overige teams. En Ajax is straks de enige Nederlandse club in de Champions League, wat ook weer goed is voor het banksaldo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:47 schreef Marsenal het volgende:
Ajax gaat weer snoeihard kampioen worden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel weer zo zijn dat we Real Madrid of de minste ploeg uit Pot 1 treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |