Goed feyenoord speelt met de punt naar achterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar ze spelen met de punt naar achteren, heeft natuurlijk ook met het scorende vermogen van El Ahmadi te maken, 3 uit 300 of zo maar wel de beste
Je kan inderdaad het beter omdraaien dan krijg je Anita vs Clasie Janssen vs El Ahmadi, Eriksen vs Bakkal dan kan je concluderen dat het bij Ajax offensief gewoon stukken beter is en Feyenoord in het balafpakken wat sterker isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Krediax het volgende:
[..]
Goed feyenoord speelt met de punt naar achtertoch vind ik dat je El Ahmadi niet goed kan vergelijken met Eriksen. Dus mijn punt hierboven blijft hetzelfde.
Klopt, als je kijkt naar het afgelopen seizoen. Toch ben ik benieuwd hoe het Feyenoord middenveld het volgend jaar gaat doen. En dan vooral of Clasie en El Ahmadi geen terug val krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan inderdaad het beter omdraaien dan krijg je Anita vs Clasie Janssen vs El Ahmadi, Eriksen vs Bakkal dan kan je concluderen dat het bij Ajax offensief gewoon stukken beter is en Feyenoord in het balafpakken wat sterker is
Heitinga lijkt me niet serieus (dat hij terug komt)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef Krediax het volgende:
[..]
Maar goed, AJAX:
Heitinga, Moisander of Nuyting?
Persoonlijk zou ik Nuyting wel in het Ajax shirt willen zien, beer van een vent!
Heitinga is natuurlijk gewoon een held.
Moisander ben ik niet zo'n fan van.
Geloof dat ie 2,5 miljoen per jaar verdientquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel zou Heitinga nou verdienen bij Everton? Ajax kan wel 1.5 mil ofzo geven. Kan ook meer, maar dat doen ze niet denk, niet dit seizoen iig.
Vlaartje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon een beer achterin hebben. Vertonghen begon ook al een flink formaat aan te nemen. Gewoon een sterk/breed persoon en het komt wel goed
Centjes centjes geld geld. Daar draait het om in deze wereld mattie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Mja, zn vrouw is wel lekker toch en het zusje van Zenden. Dus tja, waarom dat opgeven, het is niet dat je sportief achteruit gaat met CL enz
hoofdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Catch22- het volgende:
zijn vrouw is wel lekker? ben je wel goed bij je hooft?
2,5 miljoen minstens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel zou Heitinga nou verdienen bij Everton? Ajax kan wel 1.5 mil ofzo geven. Kan ook meer, maar dat doen ze niet denk, niet dit seizoen iig.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof dat ie 2,5 miljoen per jaar verdient
1miljoen verschil is alsnog veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de "ja maar 2,5 miljoen t.o.v. 1,5 miljeon is toch niet zó'n groot verschil?'
Nee, maar één miljoentje, Bruto.
En als je dan beseft dat je in NL 52% belasting betaald en in Engeland 20% ofzo.. Scheelt netto echt bizar veel geld.
Nee Engeland is ook genoeg belasting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de "ja maar 2,5 miljoen t.o.v. 1,5 miljeon is toch niet zó'n groot verschil?'
Nee, maar één miljoentje, Bruto.
En als je dan beseft dat je in NL 52% belasting betaald en in Engeland 20% ofzo.. Scheelt netto echt bizar veel geld.
Ik ben serieus met dat het veel verschil is kneusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |