Gaat afbouwen bij St Niklaasquote:Op zondag 24 juni 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al ligt dat niet aan hem...
Als hij terugkomt moet hij iig. geen Van Bommeltje plegen, dat was alles wat ik wou zeggen.
Mooi plekkie idd.quote:
Zelfs Arne Slot weet wel raad met van Bommelquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi plekkie idd.
Ik moest lachen om de PSV'ertjes die beweren dat Eriksen niets gaat laten zien tegenover Van Bommel (zie PSV topic)
Lukte Erikje op het EK ook al aardig.
Leuk om te zien dat je objectief begint te reageren richting Ajax.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi plekkie idd.
Ik moest lachen om de PSV'ertjes die beweren dat Eriksen niets gaat laten zien tegenover Van Bommel (zie PSV topic)
Lukte Erikje op het EK ook al aardig.
Laten we hopen van niet. Zo'n gehandicapte hoeven we niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef TJV het volgende:
Ik vermoed dat 'ie beetje bij beetje Ajacied wordt.
Dit zegt genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
Hohoho. Haat richting Ajax blijft altijd groter. Het RESPECT echter ook. Tenminste wel een echte volksclub (hoewel kutvolk), wel eigen jeugd, enigszins intelligente mensen i.p.v. Debielen die alleen maar "boeruhh" roepen en met witte Zakdoekjes zwaaien... En tenminste een poging tot sfeer maken doen
Het respect naar die boeren is gewoon 0.0. Er zijn maar twee ECHTE clubs in NL, en dat zijn wij en de joodjes.
En ze moeten gewoon Hun taffesmuil houden, alleen joden en kakkies onderling mogen op elkaars spelers kankeren, dat gespuis uit enthofuh begrijpt er geen klote van.mogen terug naar de kleuterklas.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost was maar
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Briljantquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Reemi het volgende:
Eens. Hij kan volgens mij nog wel een stapje hoger dan de Spursquote:Op zondag 24 juni 2012 12:29 schreef Stiggie het volgende:
We gaan Jantje missen in de verdediging
Vind de Spurs persoonlijk nog te weinig voor hem. Tussenstap... die jongen kan naar de absolute top.
Dat komt door die PSV randdebielen op dit forum en in de SC.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je objectief begint te reageren richting Ajax.
Je PSV haat is groter geworden dan dat van Ajax. Normaal gesproken zou ik dat jammer vinden. maar bij jou vind ik dat wel beter
Ben benieuwd hoe snel ze met dat 'Omgeving Eindhoven is meest intelligente deel van Nederland' krantenartikel aankomen zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die club heeft gewoon een over het algemeen gezien retarded supportersschare. Bij andere clubs heb je plukjes idioten, in Eindhoven is het eerder regel dan uitzondering.
Misschien gevaarlijk wat ik nu zeg: Elke club heeft een paar idioten die hun club als religie zien, en op een 1 of ander manier te voor willen vechten. En het aantal is per club hetzelfde. Zowel Ajax, PSV, Twente en Feyenoord hebben dezelfde aantal IQ-loze idioten rondlopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die club heeft gewoon een over het algemeen gezien retarded supportersschare. Bij andere clubs heb je plukjes idioten, in Eindhoven is het eerder regel dan uitzondering.
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien gevaarlijk wat ik nu zeg: Elke club heeft een paar idioten die hun club als religie zien, en op een 1 of ander manier te voor willen vechten. En het aantal is per club hetzelfde. Zowel Ajax, PSV, Twente en Feyenoord hebben dezelfde aantal IQ-loze idioten rondlopen.
Hier op Fok! wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.
maar PSV volk is echt een 'next level retardness' ofzo.
Same here.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het komt echt heel vaak voor dat achteraf blijkt dat de mensen die ik niet mag PSV-supporter zijn. Het kan geen toeval meer zijn.
Bron: Ajax.nlquote:Ajax start op maandag weer met het nieuwe voetbalseizoen. De meeste spelers zullen zich maandag 25 juni en dinsdag 26 juni weer laten zien bij Ajax. Dinsdag zullen zij de eerste training van dit seizoen afwerken. De Amsterdamse club zal op een zevental na compleet beginnen aan het nieuwe seizoen.
Ricardo van Rhijn, Daley Blind, Toby Alderweireld, Lasse Schöne, Gregory van der Wiel en Christian Eriksen zullen maandag nog niet te zien zijn in op De Toekomst. Het zevental krijgt langer vakantie in verband met interlandverplichtingen.
Van Rhijn, Blind en Alderweireld zullen zich 2 juli voegen bij de selectie. Schöne en Van der Wiel zullen twee weken daarna volgen, op 16 juli. Eriksen daarentegen kreeg van trainer Frank de Boer een week langer vakantie dan ploeggenoten Van der Wiel en Schöne. De middenvelder van Ajax zou oververmoeid zijn. De Deen meldt zich 23 juli weer in Amsterdam.
Hahaha grootste onzin everquote:Goed nieuws voor Ajax: de club uit Amsterdam kan Miralem Sulejmani bijna zonder verlies doorverkopen. Zodra Andrei Arshavin naar mogelijk Zenit Sint-Petersburg is vertrokken, zal Arsenal een formeel bod van 18,75 miljoen euro op de Serviër uitbrengen. Ajax betaalde 16,25 miljoen euro voor Sulejmani en maakte een bedrag van 1,65 miljoen euro aan zaakwaarnemer Jovica Radonjic over. (Caught Offside)
http://www.caughtoffside.(...)und-andrei-arshavin/quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167838
[..]
Hahaha grootste onzin ever
quote:Sulejmani joined Ajax from Feyenoord in 2008 and has gone onto to make 98 league appearances, scoring 29 times.
So. Fucking. True.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat komt door die PSV randdebielen op dit forum en in de SC.
Couldn't agree with you more.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Complete waarheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel ze met dat 'Omgeving Eindhoven is meest intelligente deel van Nederland' krantenartikel aankomen zetten
Schijt provincie. Was er laatst met een band, we zijn gewoon in 3!! gevechten terecht gekomen omdat ze
1. te lam waren
2. niet van onze vriendinnen af konden blijven
3. het gewoon zwakzinnige zijn.
![]()
Onvoorstelbaar goede analyse.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Duh, elke club heeft randdebielen, zie er genoeg in de Arena rondwandelen.
maar PSV volk is echt een 'next level retardness' ofzo.
Klopt weer volledig. Alle lelijke vrouwen zijn ook voor die kutclub trouwens.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het komt echt heel vaak voor dat achteraf blijkt dat de mensen die ik niet mag PSV-supporter zijn. Het kan geen toeval meer zijn.
Ik vroeg laatst (weekje terug) aan een meisje voor welke club ze was,quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Couldn't agree with you more.
[..]
Complete waarheid.
[..]
Onvoorstelbaar goede analyse.
[..]
Klopt weer volledig. Alle lelijke vrouwen zijn ook voor die kutclub trouwens.
Jij gaat met vrouwen een gesprek over voetbal aan? Ben je lomp of zoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst (weekje terug) aan een meisje voor welke club ze was,
zij: "psv"
ik: 'waarom? hoe kun je?'
haar antwoord:
"Omdat Affelay daar speelt, hij is zo knap"
Ik mis jantje nu al, maar toch een erg goede zaak voor Ajax.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef Tyron het volgende:
Ajax en Tottenham overeen met transfersfom, 12 miljoen euro
Fredje Boumaquote:Op maandag 25 juni 2012 02:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat is helemaal niet goed voor Ajax want Ajax kennende gaan ze één of andere kneus voor in de verdediging halen.
Niet dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Hij kan volgens mij nog wel een stapje hoger dan de Spurs
quote:AMSTERDAM - De transfer van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur wordt wat de speler betreft met een jaar uitgesteld, als Ajax weigert de afspraken na te komen die in het contract van de Belgische international zijn gemaakt voor het moment dat hij voor het einde van zijn contract wordt verkocht.
Vertonghen zal, zo heeft hij dit weekeinde te kennen gegeven ‘met plezier’ nog een jaar voor Ajax uitkomen. Gebeurt dat, dan vertrekt hij over twaalf maanden transfervrij en grijpt Ajax naast een bedrag van meer dan twaalf miljoen euro.
Vertonghen heeft contractueel recht op 15 procent van de vergoedingssom die Tottenham moet betalen voor het afkopen van de nog een jaar doorlopende overeenkomst van de verdediger.
De leiding van Ajax was daarvan op de hoogte bij het begin van de onderhandelingen met de Londense topclub en wist daardoor ook welk deel van de negen miljoen pond (bijna twaalf miljoen euro) het zou moeten afstaan aan Vertonghen.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-06-2012 om 07:35:05Frank de Boer rekent nog op vier versterkingen. Directie #Ajax in tegenstelling tot vorig jaar (nog) niet daadkrachtig. zie #Telegraaf reageer retweet
quote:Sulejmani sluit aan bij Ajax
Het meest opvallende gezicht op de training van Ajax is morgen dat van Miralem Sulejmani. De aanvaller raakte eind januari geblesseerd aan zijn knie, leek pas in de loop van komend seizoen pas te kunnen instromen, maar haakt net als Nicolai Boilesen nu al aan. Hoe gretig de kleine Serviër is, bewees hij de afgelopen maanden. Zelfs zijn huwelijk in Belgrado en vakantie in Tivat (Montenegro) werden in het teken gesteld van zijn herstel.
Tijdens de ‘testdag’ bekijkt Frank de Boer vandaag welk vervolgtraject Sulejmani zal ingaan. "Hij is net wel of net niet volledig fit”, hield de trainer nog een slag om de arm. De buitenspeler – die een in 2013 aflopend contract heeft, maar zich over een nieuwe driejarige aanbieding buigt – trainde de afgelopen drie weken alweer op het veld en kreeg geen reactie.
Aangepaste bruiloft
Het was de beloning voor een langdurige revalidatie die enkele dagen na zijn operatie in maart startte. "Ik ben in Antwerpen geopereerd en heb daar met mijn fysiotherapeut getraind.” Zijn beoogde grote bruiloft in zijn geboorteland, werd een sobere. "Met alleen naaste familie en goede vrienden. Het echte feest komt later”, toonde hij zich een echte prof. Zijn fysio reisde vanuit Belgrado ook mee naar Montenegro, waar maar Sulemani zich in het zweet werkte, maar het kersverse bruidspaar tussen de bedrijven door van een korte vakantie genoot.
quote:Ajax: Probleem rond Vertonghen
De leiding van Ajax erkende gisteravond dat er nog een probleem is rond de vermeende transfer van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur. "We hopen allemaal op een snel akkoord tussen Tottenham Hotspur en Ajax en Spurs en Jan Vertonghen”, zegt financieel directeur Jeroen Slop.
"Het zit in de afrondende fase, maar er zijn wat ons betreft nog geen concrete nieuwsfeiten", vervolgt Slop. "Ook niet over de andere namen die genoemd zijn (Gregory van der Wiel, Luciano Narsingh, Niklas Moisander en Simon Poulsen, red.). Zodra het EK is afgelopen, zal het in landen als Spanje gaan stormen, in Nederland regenen en nog kleinere landen druppelen.”
Ben wel benieuwd hoe Sulejmani eruit ziet, wie weet is die eindelijk weer eens op gewicht.quote:Aissati mag wegblijven
Ismail Aissati heeft een driejarige aanbieding van Ajax afgewezen, wacht op een nieuw voorstel, staat formeel nog vijf dagen onder contract, maar blijft thuis. "Hij hoeft zich pas te melden als er een akkoord is”, aldus Ajax-trainer Frank de Boer, die voor Mounir El Hamdaoui weer een plek in Jong Ajax inruimt.
Hij schijnt getraind te hebben dus zou zomaar kunnenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Sulejmani eruit ziet, wie weet is die eindelijk weer eens op gewicht.![]()
Ik weet het niet, die Slop en Van der Aat zijn zijn de snelsten niet, ze moeten gewoon uitvoeren wat het technische hart wil en dat hebben ze blijkbaar nog niet gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 08:52 schreef Devv het volgende:
Het is logisch dat Ajax niet zo daadkrachtig is als vorig seizoen. De meeste clubs wachten lekker tot na het EK om de prijs van spelers eventueel iets verder op te kunnen drijven.
had je em gepingt?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt getraind te hebben dus zou zomaar kunnen
Hier het hele bericht trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:23 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-06-2012 om 07:35:05Frank de Boer rekent nog op vier versterkingen. Directie #Ajax in tegenstelling tot vorig jaar (nog) niet daadkrachtig. zie #Telegraaf reageer retweet
quote:De Boer roept om versterking
Rekening houdend met het vertrek van Jan Vertonghen, hamert Ajax-trainer Frank de Boer intern op de komst van een linksbenige centrale verdediger. Daarnaast is er behoefte aan een jonge spits achter Kolbeinn Sigthorsson, een rechtsbuiten én een linksback.
"Waarbij die laatste de minste prioriteit heeft”, zei De Boer, die de komst van Simon Poulsen echter nog niet uit zijn hoofd heeft gezet. "Natuurlijk was het heel mooi geweest als hij op het EK wereldtop was geweest, maar hij heeft bij AZ een fantastisch seizoen achter de rug.”
Voorbereiding
Ook omdat er door de directeuren Jeroen Slop en Henri van der Aat – in tegenstelling tot vorig jaar met Derk Boerrigter, Kolbeinn Sigthorsson en Theo Janssen – op de transfermarkt nog weinig daadkracht is getoond, start De Boer met verre van zijn beoogde selectie.
"De ideale voorbereiding is dat iedereen gelijk begint”, zei de kampioenenmaker. "Dan krijg je alle spelers fysiek snel op één niveau en kun je eerder tactisch gaan trainen. Maar dat spelers later instromen, weet je bij een topclub."
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Helpmefok het volgende:
Hamdaoui, wat een baas Hahaha. Doe maar kado aan ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |