Wat zijn de versterkingen dan op het middenveld? Iedereen zegt wel die Guitierez ofzo maar eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Middenveld is enorm versterkt, eindelijk wat creativiteit, geweldige spits en goede buitenspelers. Verdediging hebben ze ook wat vernieuwd.
Team lijkt goed in elkaar te steken en die cliché Brit doet geen gekke dingen.
Ik schat ze hoger in dan PSV, ook Dickie zal daar niet veel van kunnen maken.
http://nos.nl/artikel/387(...)over-vertonghen.htmlquote:Toegevoegd: zaterdag 23 jun 2012, 23:58
Ajax en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfer van de Belg Jan Vertonghen naar de Engelse club. Met de overgang is een bedrag van 12 miljoen euro gemoeid. De verdediger moet er zelf wel nog uitkomen met de club.
Voor een 1 jarig contract vind ik dat wel aardig jaquote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef BobW het volgende:
12 miljoen, is dat genoeg in deze tijd vinden jullie?
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedragquote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Marsenal het volgende:
Zolang onze competitie niet in één adem genoemd word met de Premier League of Serie A, en een verdediger nog een éénjarig contract heeft, ja.
Objectief gezien vind ik hem wel makkelijk vijftien of meer waard. Maar of hij in de PL lekker kan opstomen en op het doel kan schieten, da's de vraag. En dan wil je er wat minder voor kwijt, denk ik.
Dat gezegd, vind ik marktwaarde zo'n betrekkelijk begrip, dat ik er vaak mijn vingers niet aan brand.
Ik hoor dat steeds he, ik kan mij zo niet herinneren dat meerdere clubs tegen elkaar op boden voor een speler.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedrag
bij jullie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Brit word bijna overal ontslagen dus dat zal ook niet lang meer duren bij jullie
Volgens mij moet het een RCV worden, als hij wat meer fysiek heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
Rechtsback denk ik, Alderweireld is er ook nog.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
quote:Op zondag 24 juni 2012 04:18 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax nog 12 miljoen kan vangen voor Vertonghen die nog voor slechts 1 jaar een contract heeft, ik had niet gerekend op meer dan 9 miljoen. Meesterlijk gedaan van Ajax
Daarbij denk ik dat het EK voor van Bommel enorm door gaat werken. Achteraf blij dat de EK-afvaardiging van Ajax zo klein was.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En over de vorige pagina, Ik zie Twente nog eerder kampioen worden dan PSV.
Twente heeft een geweldige aanval. Middenveld is ook niet verkeerd. Verdediging heeft nieuwe impulsen gekregen.
PSV zie ik voorlopig niet kampioen worden. Mertens is de grote egoïst en ze missen een speler á la narsingh
van der Wiel is in Oranje alleen maar nóg slechter gaan spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat het EK voor van Bommel enorm door gaat werken. Achteraf blij dat de EK-afvaardiging van Ajax zo klein was.
Dat is wel zo maar ze lieten hem ook verzuipen, zo'n laag niveau zie ik hem bij Ajax niet halen omdat hij wel concurrentie heeft op die plekquote:Op zondag 24 juni 2012 10:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
van der Wiel is in Oranje alleen maar nóg slechter gaan spelen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167772quote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef Self-Catering het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen vervanger gaat halen voor Vertonghen en dat ze het willen opvangen met Van Rhijn en Blind oid.
Niet realistisch maar blijf toch hopen op een terugkeerquote:'Heitinga wil naar Bundesliga of terugkeren naar Ajax'
Vrijdag, 22 juni 2012 om 07:30
John Heitinga heeft al meerdere malen aangegeven dat hij zijn loopbaan wil afsluiten bij Ajax, maar voegde daar steeds aan toe dat hij voorlopig nog niet klaar is in het buitenland. De verdediger werd in het afgelopen seizoen gekozen tot speler van het jaar bij Everton, waar zijn contract nog twee jaar doorloopt, en Heitinga wil graag nog eens bij een Europese topclub terechtkomen. Toch keert hij mogelijk eerder terug naar Amsterdam dan verwacht.
/
Donderdagavond werd in VI Oranje beweerd dat Heitinga Engeland wil verlaten en terug wil keren naar Nederland. Dit zou te maken hebben met de wens van zijn vrouw, die graag weer in eigen land wil gaan werken. Voor Heitinga zijn er in dat geval twee opties: of hij keert terug naar Ajax, of hij vertrekt naar een club uit de Duitse Bundesliga. Vooralsnog zijn er geen clubs uit deze competitie met de tachtigvoudig international in verband gebracht.
De 28-jarige Heitinga werd opgeleid bij Ajax, waar hij jarenlang werd gezien als een van de grootste talenten sinds lange tijd bij de club. Hij debuteerde in het seizoen 2001/02 in het eerste elftal van de Amsterdammers en speelde in zeven jaar tijd 152 competitiewedstrijden voor Ajax, voordat hij via Atlético Madrid bij Everton terecht komt. Heitinga heeft er nu drie seizoenen in Liverpool opzitten en speelde tot dusver 88 competitiewedstrijden voor the Toffees.
Ja en nee. Hij zal toch echt beter z'n best moeten doen. Bij Everton doet hij het aardig, maar in Oranje komt hij zwaar tekort.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167772
[..]
Niet realistisch maar blijf toch hopen op een terugkeer
Als ie het bij Everton goed doet, kan ie bij Ajax ook echt wel mee hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 11:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij zal toch echt beter z'n best moeten doen. Bij Everton doet hij het aardig, maar in Oranje komt hij zwaar tekort.
Maarja, wie niet tegenwoordig
Natuurlijk. Het niveau in Engeland ligt een stuk hoger dan in Nederland.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als ie het bij Everton goed doet, kan ie bij Ajax ook echt wel mee hoor
Als dat zo is vind ik het niet eens zo raar, Vertonghen is gewoon een aderlating en ik denk niet dat Moisander het niveau heeft dat op te vangen, Nuytink zou ik wel een aardige optie vinden, die zou tzt dat niveau wel kunnen halen. Blind is verdedigend zwak, Boilesen is in principe ook een centrale verdediger maar die heeft door zijn blessure nog heel weinig laten zienquote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef Self-Catering het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen vervanger gaat halen voor Vertonghen en dat ze het willen opvangen met Van Rhijn en Blind oid.
zijn suljemani en boilesen alweer fit voor het nieuwe seizoen??quote:Op zondag 24 juni 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het niet eens zo raar, Vertonghen is gewoon een aderlating en ik denk niet dat Moisander het niveau heeft dat op te vangen, Nuytink zou ik wel een aardige optie vinden, die zou tzt dat niveau wel kunnen halen. Blind is verdedigend zwak, Boilesen is in principe ook een centrale verdediger maar die heeft door zijn blessure nog heel weinig laten zien
Vertonghenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat wij deze baas nooit zullen vergeten
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen. Als die gozer zegt dat hij terugkeert. Geloof ik hem op zijn woord
Wat schattigquote:Op zondag 24 juni 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen. Als die gozer zegt dat hij terugkeert. Geloof ik hem op zijn woord
Ah, Kuijt 2.0.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
![]()
Hij zei vorig jaar bij DWDD dat hij 4/5 jaar zijn top wilde zoeken in het buitenland en daarna weer terug naar Amsterdam, want hij had het daar prima naar zijn zin.
ALS ze al terugkomen zijn ze 35, hebben ze een slecht EK achter de rug en denken de supporters ook nog eens de dubbel en halve finale EL te gaan halen dankzij de oude man waaraan zojuist gerefereerd is,terwijl ze feitelijk gewoon 5e worden komend jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe supporters daar iedere keer intrappen idd
Die Duitser gaat 6 keer rood krijgen volgend seizoenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS ze al terugkomen zijn ze 35, hebben ze een slecht EK achter de rug en denken de supporters ook nog eens de dubbel en halve finale EL te gaan halen dankzij de oude man waaraan zojuist gerefereerd is,terwijl ze feitelijk gewoon 5e worden komend jaar.
Of geldt dat alleen voor PSV'ers?
Ja inderdaad, al ligt dat niet aan hem...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Duitser gaat 6 keer rood krijgen volgend seizoen
En Vertonghen zal nooit een EK spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |