Wat zijn de versterkingen dan op het middenveld? Iedereen zegt wel die Guitierez ofzo maar eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Middenveld is enorm versterkt, eindelijk wat creativiteit, geweldige spits en goede buitenspelers. Verdediging hebben ze ook wat vernieuwd.
Team lijkt goed in elkaar te steken en die cliché Brit doet geen gekke dingen.
Ik schat ze hoger in dan PSV, ook Dickie zal daar niet veel van kunnen maken.
http://nos.nl/artikel/387(...)over-vertonghen.htmlquote:Toegevoegd: zaterdag 23 jun 2012, 23:58
Ajax en Tottenham Hotspur zijn het eens over de transfer van de Belg Jan Vertonghen naar de Engelse club. Met de overgang is een bedrag van 12 miljoen euro gemoeid. De verdediger moet er zelf wel nog uitkomen met de club.
Voor een 1 jarig contract vind ik dat wel aardig jaquote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef BobW het volgende:
12 miljoen, is dat genoeg in deze tijd vinden jullie?
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedragquote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Marsenal het volgende:
Zolang onze competitie niet in één adem genoemd word met de Premier League of Serie A, en een verdediger nog een éénjarig contract heeft, ja.
Objectief gezien vind ik hem wel makkelijk vijftien of meer waard. Maar of hij in de PL lekker kan opstomen en op het doel kan schieten, da's de vraag. En dan wil je er wat minder voor kwijt, denk ik.
Dat gezegd, vind ik marktwaarde zo'n betrekkelijk begrip, dat ik er vaak mijn vingers niet aan brand.
Ik hoor dat steeds he, ik kan mij zo niet herinneren dat meerdere clubs tegen elkaar op boden voor een speler.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er een paar clubs tegen elkaar op zouden bieden was het een ander verhaal maar dat is nu niet het geval en de speler wil er ook naar toe, dan is 12 miljoen een mooi bedrag
bij jullie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die Brit word bijna overal ontslagen dus dat zal ook niet lang meer duren bij jullie
Volgens mij moet het een RCV worden, als hij wat meer fysiek heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
Rechtsback denk ik, Alderweireld is er ook nog.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zou van rhijn komend seizoen centraal gaan spelen of blijft hij als rechtsback?
quote:Op zondag 24 juni 2012 04:18 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax nog 12 miljoen kan vangen voor Vertonghen die nog voor slechts 1 jaar een contract heeft, ik had niet gerekend op meer dan 9 miljoen. Meesterlijk gedaan van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |