Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt even niet...maar er zitten hier toch zoveel mensen die niet daten...
(altijd wel grappig om te zien hoeveel viewers dit topic heeft)
Hoe bedoel je?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er totaal niet van om mensen verontwaardigd toe te spreken hoor
quote:
RP! Lekker groot en overzichtelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef Hawkeye het volgende:
Wat zijn nu (volgens de experts in dit topic) de beste datingsites?
Mijn ervaringen tot nu toe;
Relatieplanet; té groot en onoverzichtelijk. Veel nutteloze reacties (zonder foto, etc...)
Badoo; werkelijk overspoeld met nepprofielen.
Pepper; nog maar net ingeschreven; leuk concept maar je kan bijvoorbeeld niet zelf zoeken. Afwachten dus maar... net als;
Paiq; weinig ervaring mee nog.
Ik heb goede ervaringen met E-matching. Maar je kan weinig als gratis lid, dat is het nadeel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:56 schreef Hawkeye het volgende:
Wat zijn nu (volgens de experts in dit topic) de beste datingsites?
Mijn ervaringen tot nu toe;
Relatieplanet; té groot en onoverzichtelijk. Veel nutteloze reacties (zonder foto, etc...)
Badoo; werkelijk overspoeld met nepprofielen.
Pepper; nog maar net ingeschreven; leuk concept maar je kan bijvoorbeeld niet zelf zoeken. Afwachten dus maar... net als;
Paiq; weinig ervaring mee nog.
Kan dat bij RP niet (meer)?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Silenus het volgende:
Je kan in ieder geval nog berichten terugsturen als je word benaderd, een groot voordeel ten opzichte van relatieplanet.
Dan heb ik me vergistquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft dat zelfs nooit gekund.
Je hebt gelijk, zal het aanpassen... Maar "knettergek" zal het juiste woord zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ik ken de term 'koekoek' niet. Verliefd of knettergek?
Gewoom omdat het kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Silenus het volgende:
Je kan in ieder geval nog berichten terugsturen als je wordT benaderd, een groot voordeel ten opzichte van relatieplanet.
Klopt. En domme wijven blijven je met hartjes bestoken. En die blijven dat dan gewoon lekker volhouden. En die lopen daar veel rond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoom omdat het kan.
En bij RP kun je alleen een interesseberichtje terugsturen. Dat is een standaard berichtje waar je zelf niks aan kunt veranderen. Slimme mensen begrijpen dan dat je een gratis account hebt en sturen een emailadres zodat je kunt gaan mailen.
Ik moet altijd zo om jou gnuivenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. En domme wijven blijven je met hartjes bestoken. En die blijven dat dan gewoon lekker volhouden. En die lopen daar veel rond.
Rustig maar. Ik weet waar ik aan toe ben hoor, zeker geen kwestie van aan het lijntje gehouden worden. Ik heb geen reden om Perz te wantrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Jij wil haar meer dan zij jou wil?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik weet waar ik aan toe ben hoor, zeker geen kwestie van aan het lijntje gehouden worden. Ik heb geen reden om Perz te wantrouwen
Dat het nou niet precies gaat zoals jullie denken/verwachten, tsja
Valt volgens mij wel mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij wil haar meer dan zij jou wil?
Niet helemaal. Maar ik vond wel dat zij een teveel rustig-aan-modus innam. Toen ben ik die bewuste zaterdag niet op komen dagen en heb ik inderdaad gewipt met een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Perzephone het volgende:
Dat je toen na 5 dates opeens over een ander heen moest... Was dat toen ook een jij wilde haar meer dan zij jou? Wat een misplaatste moraalridderij allemaal..
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zeggen, als je dat vindt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ik vond wel dat zij een teveel rustig-aan-modus innam. Toen ben ik die bewuste zaterdag niet op komen dagen en heb ik inderdaad gewipt met een ander.
En nog steeds datende met die ene inderdaad. Zie je, niet heel moeilijk allemaal.
Maar als jij-jullie geen antwoorden willen geven: op zich geen probleem. Maar het houdt de gemoederen bezig zoals je ziet.
Ben je gek? Gewoon snel een ander neuken. Maar dan wel terugkomen als ze er per ongeluk toch iets over gezegd heeft. Dat is tenminste stoerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zeggen, als je dat vindt.
Ik vind het gewoon zo'n misplaatst iets inderdaad, zo van; jij mij niet genoeg willen? Ok dan, ik doe een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ben je gek? Gewoon snel een ander neuken. Maar dan wel terugkomen als ze er per ongeluk toch iets over gezegd heeft. Dat is tenminste stoer
Wij kunnen in ieder geval zeggen dat we echt alleen met elkaar 'bezig' zijn. Vind ik dan toch een stukje fijner. En zou er eerder op moraalridderen dat je zomaar andere mensen gaat neuken ipv praten..
Wat snap je niet?quote:
Ho stop. Ik had mijn twijfels voor die bewuste zaterdag al. Heb toen gewoon afgezegd en iets anders gedaan. Dat was neuken. Achteraf niet heel handig, maar geloof dat de uitkomst later niet veel zal afwijken van hoe het anders zou aflopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n misplaatst iets inderdaad, zo van; jij mij niet genoeg willen? Ok dan, ik doe een ander.
Voor mijn idee vind je dan iemand gewoon niet leuk genoeg anders zou je dat niet doen. En als dat het geval is kun je er maar beter van genieten
Maar goed, ieder het zijne
omdat ik dr pas 1 dag ''ken'' en ik zei : wil je wat gaan drinken en gelijk een 'ja' ( wel de indruk gegeven dat t een date was )quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley ()?
Toch veel plezier alvast!
Ok, het las gewoon anders. No biggie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho stop. Ik had mijn twijfels voor die bewuste zaterdag al. Heb toen gewoon afgezegd en iets anders gedaan. Dat was neuken. Achteraf niet heel handig, maar geloof dat de uitkomst later niet veel zal afwijken van hoe het anders zou aflopen.
Jammer alleen van deze uitwijkmanoevre-post.
oh nee no issues; ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, het las gewoon anders. No biggie.
Het is wel een stuk duidelijker nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh nee no issues; ik geef gewoon antwoord op de vragen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
We gaan 's middags ergens eten en drinken
Het wordt de eerste keer voor mij, ik ben een beetje nerveus, maar ik laat me gewoon van de beste kant zien
Ik heb met al mijn dates eerst gebeld maar ik ben dan ook een telefoon freakquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Morera het volgende:
Hebben jullie meestal eerst gebeld met de persoon waar je mee date?
Je date is waarschijnlijk net zo nerveus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
We gaan 's middags ergens eten en drinken
Het wordt de eerste keer voor mij, ik ben een beetje nerveus, maar ik laat me gewoon van de beste kant zien
Ik met een aantal wel en met een aantal niet...maakt uiteindelijk weinig verschil. Ik peil wel vantevoren wel vaak even of ze een sterk accent hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Morera het volgende:
Hebben jullie meestal eerst gebeld met de persoon waar je mee date?
Als je dat leuk genoeg vond had je er niet nog even over na hoeven te denkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef eefje801 het volgende:
Gezellig iets met iemand drinken is natuurlijk ook gewoon leuk.
opmerkzaamquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat leuk genoeg vond had je er niet nog even over na hoeven te denken
Daarom, no worriesquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, maar ik heb zeer sterk het gevoel dat ik het bij haar dat ook niet hoef te doen. We ontmoeten elkaar ergens en dan komt het wel goed denk ik. Als het toch nep is, dan is dat totaal geen ramp
Ik zal eens kijken of het verhaal bijeen gepakt kan worden (Is alweer een hele tijd terug...)quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef Silenus het volgende:
Nou vertel dan eens wat meer, inclusief smeuige details.
Geloof niet dat je van de "hand-en-span" -diensten zwanger kunt rakenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef -Splash- het volgende:
Ze wou je vast vertellen dat het jou kind is.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of er lopen gewoon een heleboel gekke wijven rond
Thát would be nasty!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij heb ik meer mannen over deze vrouw gehoord
Of er lopen gewoon een heleboel gekke wijven rond
Nu doen mannen over het algemeen niet moeilijk over seks. Maar onder dwang "anders kom je niet weg"? Hoe bedoel je pressurequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand heeft me ook wel eens verteld dat hij bijvoorbeeld echt echt echt niet weg kwam voor er een bumsje gemaakt was zeg maar
Een bumsje ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand heeft me ook wel eens verteld dat hij bijvoorbeeld echt echt echt niet weg kwam voor er een bumsje gemaakt was zeg maar
Ik zou dat geen eens mijn strot uitkrijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt dolgraag. Ik hou ook van "kniesoor". Ik ben mij er eentje hoor.quote:
Met kniesoor is niets mis!! (die gebruik ik ook nmlkquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt dolgraag. Ik hou ook van "kniesoor". Ik ben mij er eentje hoor.
Nog nooit gehoord van jouquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Met kniesoor is niets mis!! (die gebruik ik ook nmlk)
WIN!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ach, kniesoor die daar op let
Op naar de volgende dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
Meh..
Date gisteren:
Vrij spontaan iemand, qua uiterlijk niet echt mijn smaak.. kwam me wel gelijk begroeten met een dikke knuffel.. hm oke.. wij naar het water gelopen om daar wat rond te lopen..
Leuke gesprekken wel, ze kwam alleen heel druk over in haar praten en doen..Van mijn kant niet echt dé klik die ik zoek eigenlijk..lijkt wel een onmogelijke opgave die weer te vinden lijkt t wel
Wel een gezellige avond gehad verder en heb ook wel kunnen lachen met dr
Hoeveel date's heb je al achter de rug dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Inderdaad, al lijkt het vele daten eerder uit wanhoop heb ik t idee
rond de 10 dit jaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel date's heb je al achter de rug dan?
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt nog mee dan
Nog geen klik gehad met iemand?
Als speeddates meetellen 30quote:
Is best een keer leuk om te doenquote:
verslag bittequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Morera het volgende:
Ben net terug van mijn date !!![]()
Nu ga ik even terug lezen
Toen ik van huis vertrok was ik helemaal niet zenuwachtig. Het stormde als een gek en ik vond het eigenlijk wel chill allemaalquote:
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Morera het volgende:
Ik zei ook tegen mezelf dat hij vast veel zenuwachtiger was dan ik, want ik heb tieten.
En komt er nog een vervolg?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"
Nee er is niet getongeld, al had dat denk ik best gekund aangezien hij een hele open houding had, me vaak heel leuk recht aan keek en niet van mij weg draaide ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"
Ik denk het wel, ik kreeg gisteren na de date berichtjes en vanmorgen ook. Het gaat dus niet opeens anders dan voor de date. Ik hoop dat hij mij nu dus ook alleen maar nog leuker vindt, dat vind ik namelijk wel van hemquote:
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
Meh..
Date gisteren:
Vrij spontaan iemand, qua uiterlijk niet echt mijn smaak.. kwam me wel gelijk begroeten met een dikke knuffel.. hm oke.. wij naar het water gelopen om daar wat rond te lopen..
Leuke gesprekken wel, ze kwam alleen heel druk over in haar praten en doen..Van mijn kant niet echt dé klik die ik zoek eigenlijk..lijkt wel een onmogelijke opgave die weer te vinden lijkt t wel
Wel een gezellige avond gehad verder en heb ook wel kunnen lachen met dr
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:23 schreef Silenus het volgende:
Wat een romantische benadering!
Zet 'm op, ouwe!
Foto's zeggen niet altijd alles...en soms valt het tegen en soms valt het mee....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?
Meer mannen dan kerken enzo he....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!
Maar het ziet er tot nu toe goed uit allemaal
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!
Leuk voor je!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Klinkt allemaal veel belovend, goed te lezen dat er nog wat meer succesverhalen zijn hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??
De teringquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef macondo het volgende:
Ik ga trouwens hokken, niet zo megasnel als Spirit maar evengoed best rap ; binnen tien maanden.
Wat ik er van begreep had jij niet bepaald na één date de hoofdprijs te pakken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
De teringIk zou er niet aan moeten denken maar ik ben blij voor je
Leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.
Uh... date 2 of een tweede date?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!
Kieskleurtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!
E als in.. iemand van hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Morgen heb ik date #4 met E., ook erg veel zin in
Nop, die heb ik gemist of niet opgeslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nein. E. als in het katholiekjerinkelt er weer een belletje?
Er was nog geen verslag, zal het proberen kort samen te vatten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Kieskleurtje![]()
En is er al een verslag geweest van de eerste date - of komt dat nog?
Dankjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Ah, veel plezier.
Er is veel succes in dating land. Comp_Lex heeft ook al een date!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Eentje van E-matchingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, die heb ik gemist of niet opgeslagen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt allemaal veel belovend, goed te lezen dat er nog wat meer succesverhalen zijn hier
Ik ga trouwens hokken, niet zo megasnel als Spirit maar evengoed best rap ; binnen tien maanden.
Nee, maar ik was er ook niet bepaald aan toe om direct al de hoofdprijs te vangen. Toen ik net vrijgezel was, wat ik meer aan het daten voor de fun en voor mn egoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep had jij niet bepaald na één date de hoofdprijs te pakken.
En wat je nu hebt is een voorgerechtje.
Jouw zin loopt niet helemaal lekker. Dan vraag ik me af of jouw leukje berichtje...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje jammer stuur je leuk berichtje naar iemand krijg een je standaard antwoord helaas geen interesse terug.
Oh zou dat het probleem zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jouw zin loopt niet helemaal lekker. Dan vraag ik me af of jouw leukje berichtje...
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Silenus het volgende:
Help ik ben voor het eerst sinds 1871 weer eens een beetje zenuwachtig voor een date, wat krijgen we nou.
Moet even wennen dat ik met deze nog niet heb gezoend EN haar via reallife ken, dat heb ik zelden meegemaakt.
Wat leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Silenus het volgende:
Help ik ben voor het eerst sinds 1871 weer eens een beetje zenuwachtig voor een date, wat krijgen we nou.
Moet even wennen dat ik met deze nog niet heb gezoend EN haar via reallife ken, dat heb ik zelden meegemaakt.
Schiet al aardig op zo hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Leuk om dit zo van een man te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.
Oke daar kan ik me wel wat bij voorstellen, al beperk ik dat effect juist zoveel mogelijk. Mijn date had zowel de mooie als de doodnormale en soms mislukte foto's van mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Foto's zeggen niet altijd alles...en soms valt het tegen en soms valt het mee....
Tweede date is nog niet besproken maar ik weet zeker dat die er gaat komen. Het contact is nog steeds super goed en leuk. Ik laat het even z'n natuurlijke beloop gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Leuk zeg dat Paiq, maar niet heus.
Misschien dat ik er zelfs voor ga betalen
zijn er hier mensen die dat ook doen? Het lijkt me wel wat om iedere dag een match te krijgen in plaats van per 14 dagen.
Daarom zit ik uberhaupt niet op paiq. Ik wil gewoon meteen de foto zien, wat korte informatie lezen en dan meteen chatten of een berichtje sturen of interesse tonen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Die twee uitspraken passen inderdaad niet zo geweldig bij elkaar. In ieder geval lijkt dat match systeem op Paiq me wel wat maar dat speeddaten is denk ik een keer maar nooit meer. Maar als je niet betaalt dan moet je toch ook een kwartier chatten voor je elkaars foto ziet? Mijn eerste match waar ik nu aardig contact mee heb komt zo te zien alleen online op Paiq om berichten te lezen, want na een paar minuten is ze alweer verdwenen. Op deze manier zullen we dus nooit elkaars foto zien.
Euhh...als een vrouw zegt: ik wil je beter leren kennen...hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dat kan ook natuurlijk.Ik zit ook op singlesplace.nl maar dat vind ik ook niet geweldig. Ik heb daar met twee dames contact gehad, berichten naar elkaar gestuurd via de website en een paar dagen later hadden ze hun profiel laten verwijderen. Maar daarmee zijn dus ook meteen alle berichten verdwenen, net alsof die persoon nooit bestaan heeft.
En om eerlijk te zijn heb ik zelf niks meer van me laten horen waardoor ik het gevoel heb dat ze dankzij mij geen lid meer daar zijn. De laatste dame had ik een paar berichten gestuurd met vragen en daarop gaf ze uitgebreid en leuk antwoord, ook vertelde ze dat ze mij wilde leren kennen. Maar dat was het dan ook, in alle berichten stond geen enkele vraag aan mij gericht, dus toen was ik er klaar mee. Misschien dus ook mijn verdiende loon op Paiq vandaag.
Tiiihihih!quote:
Leuk zeg !quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.
Jawel.. maar uitstraling zie je niet op een foto en de stem 'hoor' je ook niet op een fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?
Neeeneeeee, jinxen enzoquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef Morera het volgende:
[..]
Tweede date is nog niet besproken maar ik weet zeker dat die er gaat komen. Het contact is nog steeds super goed en leuk. Ik laat het even z'n natuurlijke beloop gaan.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dating-avond tonite :-)
2e date....
Klinkt goed, leuk verslag!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Ik zal ook nog even verslag uitbrengen.
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.
Conclusie, leuk/gezellig/interessant, ole!
En kwam er 'toen' ook nog een deel 2? Of was het 'toen' gedaan met de pret?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.
Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenusquote:
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef skipperdepiponline het volgende:
'happy fat couple' onder me hebben al de hele middag ruzie.
Geen idee.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?
Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?
Mijn fok hart.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenus, maar date3 is al weer gepland....erg leuke vrouw
Gebeurtenis vd eeuw!quote:
Ik ben benieuwd hoe het gaat!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gebeurtenis vd eeuw!
Kan eindelijk dat "Ongezond weinig..." Topic van je dicht
Vrijdag ga ik voor haar koken.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En kwam er 'toen' ook nog een deel 2? Of was het 'toen' gedaan met de pret?
Wanneer?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb weer een date gepland met iemand waar ik 1,5 jaar geleden...
[knip]
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het morgen te druk, dus het wordt waarschijnlijk vrijdagmiddag.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Eigenlijk voor morgen, maar ben ziek aan het worden dus denk dat het eind van de week wordt.
Veel succes vrijdag!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het morgen te druk, dus het wordt waarschijnlijk vrijdagmiddag.
Leuk! Hoop dat het meer wordt.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef Abby79 het volgende:
HoiIk wil even in dit topic DP bedanken
Ze heeft ooit in een andere reeks een paar datingsites genoemd, waarna ik me toen had aangemeld bij Paiq. Niet met hoge verwachtingen - ik ben niet helemaal een standaard iemand- maar gewoon om eens te kijken hoe dat zou lopen.
De eerste match leek een heel leuke meid, maar nadat ik vertelde dat ik transseksueel was - dat vertel ik liever zelf voor ze erachter komen- was haar interesse in mij flink afgenomen. Wel lang contact gehad, maar nooit een date oid gehad met haar. Ondertussen nog wat andere matches gehad, maar daar bleek al snel uit dat dat niet helemaal mijn types waren.
Iets meer als een maand geleden was er echter iemand die mijn foto zo leuk vond dat ik daar melding van kreeg. En zij zag er ook heel leuk uit, dus ik besloot haar maar een berichtje te sturen en te kijken of ze contacten wilde worden op de site. Dat is denk ik een van m'n beste stappen ooit geweest. Sinds de dag dat ze de uitnodiging had geaccepterd hebben we elkaar al zoveel gesproken, er is volgens mij in die 6 weken 1 dag geweest dat we elkaar niet gesproken hebben, en dat was de dag voor onze eerste live ontmoeting.
We hadden elkaar ook al via Skype gesproken, dus we wisten redelijk hoe de ander was toen we afspraken in Utrecht op een zaterdag middag. We zijn die eerste ontmoeting meer als 6 uur samen geweest, gezellig door de stad gelopen, af en toe ergens zittend. De week erna begonnen we beide toch iets te hebben van "Ik wil je weer zien!", dus vorige week zaterdag ben ik bij haar thuis geweest, en zijn we van daaruit zo ongeveer de hele dag langs het strand geweest samen.
En gisteren heb ik haar alweer voor de derde keer gezien, weer een hele middag heerlijk samen geweest, en dit keer was het afscheid best zwaar (zij komt uit Den Haag, ik uit Eindhoven). Het elkaar laten gaan op Utrecht CS viel best zwaarWe zijn ook beide echt verliefd geworden volgens mij
Komende zaterdag komt ze nu hierheen, en damn, daar heb ik al zin in!
Het kan dus ook heel goed lopen met een eerste online-date ervaring
En voor iemand het vraagt, nee, er is nog niet gezoend, maar met ons beider geschiedenis, is dat niet heel vreemd
Dank je DP!
ben je transseksueel nu man? of vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef Abby79 het volgende:
HoiIk wil even in dit topic DP bedanken
Ze heeft ooit in een andere reeks een paar datingsites genoemd, waarna ik me toen had aangemeld bij Paiq. Niet met hoge verwachtingen - ik ben niet helemaal een standaard iemand- maar gewoon om eens te kijken hoe dat zou lopen.
De eerste match leek een heel leuke meid, maar nadat ik vertelde dat ik transseksueel was - dat vertel ik liever zelf voor ze erachter komen- was haar interesse in mij flink afgenomen. Wel lang contact gehad, maar nooit een date oid gehad met haar. Ondertussen nog wat andere matches gehad, maar daar bleek al snel uit dat dat niet helemaal mijn types waren.
Iets meer als een maand geleden was er echter iemand die mijn foto zo leuk vond dat ik daar melding van kreeg. En zij zag er ook heel leuk uit, dus ik besloot haar maar een berichtje te sturen en te kijken of ze contacten wilde worden op de site. Dat is denk ik een van m'n beste stappen ooit geweest. Sinds de dag dat ze de uitnodiging had geaccepterd hebben we elkaar al zoveel gesproken, er is volgens mij in die 6 weken 1 dag geweest dat we elkaar niet gesproken hebben, en dat was de dag voor onze eerste live ontmoeting.
We hadden elkaar ook al via Skype gesproken, dus we wisten redelijk hoe de ander was toen we afspraken in Utrecht op een zaterdag middag. We zijn die eerste ontmoeting meer als 6 uur samen geweest, gezellig door de stad gelopen, af en toe ergens zittend. De week erna begonnen we beide toch iets te hebben van "Ik wil je weer zien!", dus vorige week zaterdag ben ik bij haar thuis geweest, en zijn we van daaruit zo ongeveer de hele dag langs het strand geweest samen.
En gisteren heb ik haar alweer voor de derde keer gezien, weer een hele middag heerlijk samen geweest, en dit keer was het afscheid best zwaar (zij komt uit Den Haag, ik uit Eindhoven). Het elkaar laten gaan op Utrecht CS viel best zwaarWe zijn ook beide echt verliefd geworden volgens mij
Komende zaterdag komt ze nu hierheen, en damn, daar heb ik al zin in!
Het kan dus ook heel goed lopen met een eerste online-date ervaring
En voor iemand het vraagt, nee, er is nog niet gezoend, maar met ons beider geschiedenis, is dat niet heel vreemd
Dank je DP!
Nah, da's een mooie afloop!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Zit zelf in een aparte fase nu. Mijn fuckbuddy is van FB naar friend gegaan. Toen van friend naar friend with benefits en nu durf ik wel te zeggen naar geliefde. Heel apart. Wederzijds dus. Ben dus ook weer helemaal klaar met het online-gebeuren. Kijken hoe dit (af)loopt. 2b continued. xxx
Ik ben van man naar vrouw gegaan (en nu dus lesbisch), Je tweede vraag kan met 'ja' beantwoord worden, op de rest van je vragen heb ik geen antwoord... Ik vraag me alleen af waarom je meer of minder kans zou hebben met een (post-op) transseksueel? Zeker als je het niet wil wetenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
ben je transseksueel nu man? of vrouw.
zijn er ook "vrouwen" transseksuelen die nu vrouw zijn die een man zoeken?
knappen veel mannen af voor een "vrouw"die eerst man was? maak ik meer kans bij transeksuelen?
mar dan wil ik wel full-op (ofzo heet het dacht ik) , en dan moeten ze het geheim houden voor me.
kan dat?
hoe vind je die , en dan zonder erachter te komen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb zaterdag weer een tweede date met iemand van Badoo. Eerste date was heel gezellig, maar ik mis nog wat aantrekkingskracht. Ben benieuwd hoe het zaterdag zal zijn.
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Tevens een vraag: Iemand bekend met de app: Skout? (URL voor de Android Market)
Zag het van de week ergens voorbij komen, wellicht interessant een keer genoemd te hebben
Hoe staat t eig met die date van jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...quote:
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:24 schreef rival het volgende:
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...
Maar ben net terug van een hele fijne vakantie, met leuke dates erin
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.
Doe ook eens vertellen dan
Heb het zelf niet gebruikt. Zag de "install-eisen" van de app en dat beviel me al meteen niet (contact lijsten uitlezen e.d.)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
Had het globaal idd van je meegekregen, maar de details nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef rival het volgende:
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vinden
heb mij de hele vakantie goed vermaakt, en de laatste paar dagen was ik met dezelfde meid.. echt een plaatje is dat![]()
die had ik zo mee willen nemen
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat klinkt goednu weer verder met de nederlandse
Op naar de buitenlandsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
beetje ver he... plus dat ze eind dit jaar richting Canada gaat.... nog verder
goed punt, dacht dat je het over haar hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonen
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Op Russianbrides.ru ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Haar uiterlijk was ook niet de enige reden dat ik mijn laatste vakantiedagen met haar doorbracht!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaal
Sterker nog...het is woensdag...quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is Silenus nog altijd zo zenuwachtig, maar nu voor zijn tweede date? Hij moet tenslotte koken en wat nu als zijn macaroni aanbrandt?! Er staat vanalles op het spel!
- heeft Morera inmiddels een tweede date gepland????? Hij was zo leuk, en zij ook, maar heeft 1 van beide inmiddels actie durven ondernemen?
- hoe is date 4 van Arjen afgelopen? Zou die inmiddels ook al samenwonen?
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
- en tot slot: heeft DP nu dat ijsje gevonden, of niet?
Cue gaat gewoon haar gangetje. Totaal niet meer bezig met internetdatingquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
er zijn gelukkig meer plekken om mannen te ontmoetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
GodverdekutIk loop echt achter
Cue_, geef de hoop niet op
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
We zullen zien Spirit... we zullen zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.
Op dat andere kan ik je volgende week antwoord geven. Zondag namelijk op vakantie, zonder haar. Maar denk dat ik braaf blijf. Geen behoefte aan.
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou hallo bij deze ook al een tijdje aan het zoeken alleen wil het niet van een leien dakje gaan.
En jij dan????quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschietenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?quote:
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Ik doe wat rustiger aan met daten. Even wat andere prioriteiten. Wel contacten die dates zullen worden. Zoek zelf dus eigenlijk niet meer, maar beantwoord wel mailtjes van dames die contact met mij leggen. En als dat goed klikt... sja... dan ga ik dat ook niet uit de weg.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.
-boks-quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:40 schreef macondo het volgende:
[..]
-boks-
Dat dus. Vooruit met de geit Ayumu.
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuurquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.
[..]
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuur
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Iemand die eerst iemand een paar hoeken verkoopt en daarna een pleister geeft en je helpt bij het invullen van de aangifte bij de politie?
Iemand die verlegen en lief is zal nooit een sterke eikel zijn. Tenzij hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Zou dat dan jou ideale man zijn?
Ik ben een man, wij doen niets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten. :
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
Juist.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.
Dat is waar. Juist dat zoek ik niet maakt het weleens lastig hoor. Als het om karaktereigenschappen zijn daar bestaat mijn lijstje grotendeels uit uiterlijkheden weer in veel mindere mate juist dat laatste is toch wel van belang als ik het mag zeggen voor anderen dan..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
Verder vind ik het lastig om feedback op je te geven Ayumu... volgens mij werkt daten bij homo's toch wat anders dan bij hetero's. Althans, heb wel eens wat websites bekeken met een vriend van me die toen flink aan het daten was via internet, en die oproepjes en foto's zijn toch van een iets ander kaliber dan RP![]()
Maar anyways, ik denk dat voor iedereen geldt dat eisenlijstjes niet bevorderend werken. Tuurlijk zoek je bepaalde karaktereigenschappen in iemand, maar het hele plaatje moet bij jou passen natuurlijk. Mijn advies: schrappen dat lijstje!
Dat element is wel sterk aanwezig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
Willen wij dat wel wetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef -Splash- het volgende:
Dat is wel apart dat sex bij die doelgroep zo sterk aanwezig is. Heteros hebben dat totaal niet. Oh wacht....
Haha, ok ok, dat zou zomaar als vervolg kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je komt er net achter dat je toch homo bent?
Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.
Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.
Ik zie een match!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.
Moet je eens voor de grap doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.
Heb er ook moeite mee vind het jammer maar veranderen doen we dat toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... die vriend van mij is 24, vertel eens, Ayumu?
Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.
En af en toe zit er een leuk visje tussen waar je dieper op in gaat.
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ja inderdaad, aan de andere kant is het wel zo dat ook voor hetero's geldt dat 99% of meer niet bij de persoon in kwestie past. Dat maakt die persoon die WEL past ook zo bijzonder!
Klopt, is ook zo. Maar het maakt het wel wat lastiger als je er niet open over kunt zijn, lijkt me. Een rugzakje is niet een probleem voor hem, meer het feit dat je niet eens iemand aan je vrienden kunt voorstellen etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.
Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
InderdaadMaar soms is het wel zoeken naar een speld in een hooiberg
Gewoon niet meer zoeken dus
Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.quote:
Ik stop ook niet, ik roep het alleen maar af en toequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjes
Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de geinquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.
Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"
Regio Limburg ook Belgische Limburgquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie zoek je in, welke regio, etc. Stats
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de gein
Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter langquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.
[..]
Regio Limburg ook Belgische LimburgEn een lief schattig mannetje zeker niet gespierd en ouder als 25 zelf 25 begin ik niet aan...
[..]
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.
[..]
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaat
Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter lang
Noem je jezelf nu een koelkast?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.quote:
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit ietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stofzuiger klinkt ook weer zo fout.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.
Stofzuiger is vooral smerig en zooi wat erin en eruit gaat
Ik kan zuigenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit iets
Ik weet het floepte er zo ineens uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan klagen over die op seks gerichte homo datingsites
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is eigenlijk de beste datingsite om een lesbo chicks te vinden? Of zijn de in de OP genoemde datingsites wat dat betreft onderling uitwisselbaar?
Ik wil niet weten wat er bij jou er zomaar uitfloepte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het floepte er zo ineens uit.
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.
Zie geregeld mensen tot de 30 een oproepje plaatsen maar het is wel meer gericht naar de tieners dat klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.
wat nou? Ik zal het jullie eerlijk vertellen, ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Lol volgende week zaterdag een afspraakje ... met een FOK!kster![]()
zal ff vragen of ze dat goed vind :pquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
zal ff vragen of ze dat goed vind :p
Hij is iets te jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is iets te jong voor mij...maar mijn goedkeuring heb je
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijd
BMI was de volgende vraag indien antwoord op vraag 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef maen het volgende:
Haha na een paar keer mailen erachter gekomen dat we vroeger bij elkaar op de middelbare school gezeten hebben, onze ouders een paar straten bij elkaar vandaan wonen en we regelmatig in dezelfde kroeg komen. De wereld is klein!Vraag ik me toch wel af waarom we elkaar dan nog nooit gezien/gesproken hebben, of waarom ik uberhaupt niet van zijn bestaan wist
We zijn nu een date aan het plannen, ik ben heel benieuwd!
Ik heb wel foto's gezien ja, maar hij komt me niet bekend voor. Althans niet als iemand die je vaak ziet of bijblijft, misschien heb ik hem wel al eens ergens voorbij zien lopen (maar dan vind ik het raar dat hij me niet opgevallen isquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Heb je al foto's oid van hem gezien dat je zeker weet dat je hem nooit eerder hebt gezien?
Permission granted. Maar helaas, een beetje jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima maar ik ben het nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |