Zo arrogant van je om te denken dat je niet arrogant kan zijn....quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
Mooie 'westerse' vrouwen die dan maar per definitie arrogant zijn.. Aha
Precies, survival of the arrogantest.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
We moeten ook wel een beetje arrogant zijn in de randstad. TIS EEN FRIGGIN' JUNGLE HIER!
Meer vissen in de PaiQ-oceaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Stuur ik een oneliner op Paiq heeft ze al een relatie. Oh wel next
Inderdaad, vrijdag nog een leuk gesprekje gehad met een nieuwe match.quote:
Ze ruiken angst...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, survival of the arrogantest.
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Silenus het volgende:
Vaak vinden mensen uit de provincie mensen die uit de 'stad' (of het westen) komen al snel arrogant. Sommigen verwarren zelfverzekerdheid ook met arrogantie, of het is al snel 'opkijken naar'.
Aldus de wijze man.
Ik vind dorpelingen altijd zo misplaatst miskend.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.
Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.
Ik ben hier iig wel weer even klaar mee. De kortzichtigheid van de westerling.
Ha ha nou zeg dat wel. En dat terwijl het in de eerste instantie over Westeuropese vrouwen versus Oosteuropese vrouwen ging volgens mij. Ergens ging iets mis...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:29 schreef Morera het volgende:
En dat allemaal in een landje waar je in twee/drie uurtjes overal bent. Het is wat !
Haha, grappig. Ik ben opgegroeid in een huis, drie kilometer buiten een dorp, en zolang ik thuis woonde hadden we daar geen riolering.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.
Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.
Ik ben hier iig wel weer even klaar mee. De kortzichtigheid van de westerling.
Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb me wel uitgeschreven bij paiq, deed er toch niets meer mee (en fuckers gingen m'n foto steeds lager waarderen)
volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel jaWaarschijnlijk zijn het altijd dezelfde mensen die foto's lopen te kijken (een (klein) deel van de hele paiq-poel) en als ze jouw foto al een paar keer voorbij hebben zien komen beginnen ze je te herkennen en klikken ze uit irritatie 3x op "minder leuk dan..." ofzo...
Maar dat is mijn theorie
Moet je maar niet op vakantie !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
Je kan ook nooit op vakantie gaan he.
Is iemand op Paiq waarmee ik zou gaan daten al met iemand anders aan het daten.
Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.
Dank je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Morera het volgende:
[..]
Moet je maar niet op vakantie !![]()
Ik heb er ook eentje die nu al voor de tweede keer op reis is in de korte tijd dat ik hem spreek.
Heb maar duidelijk gezegd dat ik het leuk contact vind, maar dat mijn leven ondertussen wel door zal gaan![]()
Donderdag trouwens een date, van Badoo maar hij heeft kinderen dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. Eerst maar eens kennis maken en zien wat de meningen over en weer zijn
Je had voordat je ging dus al wat concreets moeten afspreken voor na de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dank je.![]()
We hadden afgesproken om na de vakantie wat concreets af te spreken.
Ach ja.. visjes... zee... genoeg ervan.
Het werkt toch precies andersom. Ik had er een tijdje terug een nieuwe foto gepost, die kreeg een freakin' 10 na 5 beoordelingen. En dan denk je spekkoper te zijn, maar echter na een paar dagen met een beoordeling of 20 zakte die naar een 9.2.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...
Nou ja, ik was er nog niet bepaald enthousiast over.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Morera het volgende:
[..]
Je had voordat je ging dus al wat concreets moeten afspreken voor na de vakantie.
Ik vind het niet zo gek dat ze ondertussen gewoon verder heeft gekeken en nog netjes ook dat ze het eerlijk vertelt.
Maar ik snap wel dat het voor jou minder leuk is als je dr wel zag zitten![]()
Nog andere lijntjes lopen?
ja het is nu een paar weken later. en ik heb nog niets terugontvangen. relatieplanet zegt nu ook dat ze geen lid meer van relatieplanet . dat zegt die site.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je zat hier op de goede weg. Hou dat vast.
Soms is internet daten niet voor iedereen weg gelegd, sommige mensen moeten het hebben van hun charmes en in het café de ware tegenkomen. Misschien ben jij één van die mensen.
Ik zou zeggen... computer uit, ren het strand op... laat die spieren rollen en spatter vrouwen nat om ze te plagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nog niet naar het strand geweest. ik zie niet echt in waarom naar het strand gaan en dan weer naar huis gaan contact met de vrouw oplevert. is daar wel iets dan?
graag wil ik horen wat ik kan doen. of wat jij zou doen, hoe kwam jij aan die date laatst?en niet mysterieus doen
zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc. mysterieus!
ik weet niet wat ik moet typen, helemaal vaag enzo maar ik wil echt een vriendin! dan ben ik gelukkig.oh dat zeg ik niet tegen de meisjes dat ik wanhopig ben ofzo hoor, ik ben niet dom maar heb wat moeilijkheden ofzo
[ Bericht 2% gewijzigd door SergeantFluffy op 19-06-2012 23:55:29 ]seduco sum.en ben erg stout
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi splash
[..]
ja het is nu een paar weken later. en ik heb nog niets terugontvangen. relatieplanet zegt nu ook dat ze geen lid meer van relatieplanet . dat zegt die site.
en nu? ik heb verder geen berichtjes gestuurd ofzo, naar niemand niet op die site. maar ik wil echt een vriendin (omdat veel heftige redenen enzo)
irl contacten met de vrouw heb ik ook niet echt gehad laatste paar weken.Ik wil niet voor mijn beurt praten maar zou je niet eerst eens aan jezelf en je zelfvertrouwen werken? Het komt bijna eerder creepy dan wanhopig over wat je schrijft. Iedereen wordt wel eens wanhopig van een mislukte poging maar deze wanhoop is echt niet gezond hoor. Je hebt misschien als je zo doorgaat een keer een vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nog niet naar het strand geweest. ik zie niet echt in waarom naar het strand gaan en dan weer naar huis gaan contact met de vrouw oplevert. is daar wel iets dan?
graag wil ik horen wat ik kan doen. of wat jij zou doen, hoe kwam jij aan die date laatst?en niet mysterieus doen
zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc.
ik weet niet wat ik moet typen, helemaal vaag enzo maar ik wil echt een vriendin! dan ben ik gelukkig.oh dat zeg ik niet tegen de meisjes dat ik wanhopig ben ofzo hoor, ik ben niet dom maar heb wat moeilijkheden ofzo
En dan? Maakt het je wat uit wie ze is, wat ze leuk vindt, hoe ze eruit ziet? Of wil je alleen maar een vriendin om een vriendin te hebben? Geloof me, alles wordt dan niet opeens miraculeus beter. Je moet eerst zorgen dat je het een beetje leuk met jezelf hebt, dat is pas aantrekkelijk![]()
oh echt!? oeh dit is heel belangrijk, dat het echt kan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar zou je niet eerst eens aan jezelf en je zelfvertrouwen werken? Het komt bijna eerder creepy dan wanhopig over wat je schrijft. Iedereen wordt wel eens wanhopig van een mislukte poging maar deze wanhoop is echt niet gezond hoor.[ Je hebt misschien als je zo doorgaat een keer een vriendin.
*knip*
Hey eindelijk heb ik MLIG weer "ontdekt" , ik pik je er zo uit MyLifeIsGrey.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc. mysterieus!
nou waar die dates vandaan komen. hoe begint dan dat contact enzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef Morera het volgende:
Hey eindelijk heb ik MLIG weer gevonden, ik pik je er zo uit MyLifeIsGrey.
Wat wil je weten dan over dat iemand zegt: " Ik heb dan en dan een date? "
Misschien kan je degene die dat post ( waaronder ikzelf ) een concrete vraag stellen
met wat je wil weten. Want ik heb geen idee wat er mysterieus aan is, maar ik wil er best op antwoorden als je een duidelijke vraag stelt.
Eh, mijn tip? Ga eerst zelf je leven op orde maken. Ik lees tussen de regels door dat je niet helemaal blij met alles bent, klopt dat? Zorg dat je het leuk hebt, gewoon in je eentje of misschien met vrienden of een hobby. Ontmoet nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh echt!? oeh dit is heel belangrijk, dat het echt kan!
hoe kan ik me kansen vergroten om dat sneller te laten gebeuren? wwat zou ik nu kunnen doen?
komende maanden heb ik bijna eindeloos vrije tijd.
Ik stuurde iemand op Badoo een berichtje, daar stond in dat ik zijn foto heel erg vrolijk vond en ik vroeg waar die foto was gemaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou waar die dates vandaan komen. hoe begint dan dat contact enzo?
iedereen doet daar mysterieus over! alleen maar beetje algemeen van : "ik heb een berichtje gestuurd"wordt er dan gezegd. maar niet met wat erin staat enzo.
ik ben nooit lang weggeweest. en verder gaan we niets doen!
ik kom niet zo vaak vrouwen tegen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh, mijn tip? Ga eerst zelf je leven op orde maken. Ik lees tussen de regels door dat je niet helemaal blij met alles bent, klopt dat? Zorg dat je het leuk hebt, gewoon in je eentje of misschien met vrienden of een hobby. Ontmoet nieuwe mensen.
Bedenk eens wat jij nou leuk zou vinden in een vriendin etc. Neem gewoon lekker de tijd en ben niet bij iedere vrouw die je tegen komt bezig met je grote "doel".
ik heb geen contact. en als dit zo doorgaat duurt het veels te lang allemaal.quote:Zorg eerst eens dat je een beetje contact maakt zonder dat steeds maar in je hoofd te hebben. Via een datingsite kun je vast wel eens een keer een leuke date hebben maar zie dat niet als een of andere strohalm maar een leuke ervaring. Je hebt niet maar een paar maanden, je hebt je leven lang nog
oh ja, dit is wel goed ja. nee niet dat "luchtig houden"advies maar dat je me ook echt laat weten wat je stuurt enzo. hoe het hoort!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik stuurde iemand op Badoo een berichtje, daar stond in dat ik zijn foto heel erg vrolijk vond en ik vroeg waar die foto was gemaakt.
Naar iemand anders stuurde ik gewoon: "hoi alles goed?"
Heb je het al eens geprobeerd? Om het gewoon luchtig te houden?
Sorry, maar ik kan je niet echt serieus nemen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak vrouwen tegen.
en ik mag zelf heus wel bezig zijn met me doel en hoop houden enzoz vind ik.
[..]
ik heb geen contact. en als dit zo doorgaat duurt het veels te lang allemaal.
stats:
op me 16de heb ik 1 week een schoolvriendinnetje gehad. 1ste keer gezoend
op me 22ste heb ik een hoer 1 keer ontmoet, en het leek alsof ze me leuk vond dus toen heb ik haar geld gegeven enzo, best veel vind ik zelf maar misschien stel ik me aan. ze wilde me niet snel wederzien en ik wacht al jaren op haar.
op me 24ste heb ik voor me 2de keer gratis een meisje gezoend.
het schiet niet op zo!
genoeg over mij. maar ik schrijf het toch even want het lijkt wel alsof hier de indruk is alsof ik contact met de vrouw heb en me wel in het datinggebeuren begeef ofzo.
ik sta overal buiten!
Ik gaf je net twee voorbeelden van hoe ik het zelf "luchtig" hou. Met wat er in mijn berichtjes stond. Inderdaad gewoon chill doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ja, dit is wel goed ja. nee niet dat "luchtig houden"advies maar dat je me ook echt laat weten wat je stuurt enzo. hoe het hoort!!
ja echt gewoon helemaal chil moet ik doen en niet vaag lijken
Hij is echt, hij loopt al lang mee op fokquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je niet echt serieus nemen...
400 euro uitgeleendquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je niet echt serieus nemen...
ja die voorbeelden zijn echt goed. en het ijn niet alleen voorbeelden, maar het is helemaal ook wat er daadwerkelijk is gebeurt enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik gaf je net twee voorbeelden van hoe ik het zelf "luchtig" hou. Met wat er in mijn berichtjes stond. Inderdaad gewoon chill doen
Serieus?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Hij is echt, hij loopt al lang mee op fok
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is het toch met dit topic dat er zo nu en dan van die figuren in opduiken die niks willen doen, niks hebben gedaan, niks zullen gaan doen, maar toch hele pagina's volspammen om erachter te komen "hoe het moet"?
Zo moeilijk is het ECHT niet om online een date te regelen, of om uberhaupt een date te regelen. En dat heeft niets te maken met je uiterlijk (hoewel een leuke kop helpt), maar met je innerlijk. We kunnen wel voorbeelden blijven geven, maar je moet het zelf DOEN.
Als de drempel zo hoog is, stap er dan eens overheen voor de verandering en kijk er dan op terug. Was het echt zo eng? Ik bedoel: wat kan je nou helemaal gebeuren? Je betaalt 25 euro voor een datingwebsite. Je stuurt een paar berichtjes en kijk of je er reactie op kreeg. En daar leer je vervolgens van. Stuur desnoods het lelijkste monster dat je kunt vinden een bericht. Het ergste is dat je geen reactie krijgt of wordt afgewezen. SO WHAT?! Dan is die persoon "het" blijkbaar niet. En dan probeer je het gewoon nog een keer.
Het gaat puur om de instelling en DAT is de reden dat sommige users in dit topic nog nooit een date hebben gehad. En als je een psychische aandoening hebt, ga dan alsjeblieft naar een psycholoog en werk eraan, want dat lost zichzelf heus niet op door op FOK te posten.
Iets met een harem no doubtquote:
Jeeminee wat een waslijst weer! Dus eigenlijk zeg je nu dat ze allemaal niet leuk genoeg zijn voor een relatie, maar wel om een gezellige avond mee door te brengenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
Haha ok, daar gaat 'ie dan. Even nadenken.
Vrouw 1, vorige week maandag mee in de kroeg gezeten. Leuk, maar of het nou echt een tweede date werd wist ik niet. Waarop zij toevallig gisteren liet weten dat ze op mannen viel die initiatief namen, dus prima. Probleem lost zichzelf op!
Ohja, ze wilde ook nog even een week na dato laten weten dat ze een grap van me totaal niet kon waarderen. Ze vertelde op een gegeven moment dat haar wasmachine kapot was, waarop ik zei 'ooohh, vandaarrr die outfit!'...Bedoelde er totaal niks mee, ze had ook leuke kleren aan maar die opmerking spookte een week later nog door haar hoofd.
Goed, die past dus ook totaal niet bij me dus dat komt perfect uit.
Dinsdag niet gedate, woensdag Nederland-Duitsland waarbij ik iemand heb ontmoet waarmee ik aankomende vrijdag ga afspreken. Donderdag niet gedate, vrijdag ging ik stappen met een meisje van paiq wat ik al ruim 2 jaar ken. (Alleen eerste date gezoend, daarna friendszone, maar wel matties gebleven) Daar bij een huisgenoot van haar blijven slapen. Dus dat is een quasi-internetdate-achtige reallife-ervaring.
Zaterdag wel gedate, was wel leuk maar ik was nog totaal naar de tyfus van vrijdagavond dus om 1u wel naar huis gegaan. Zondagmiddag geluncht met dat meisje van die homokroeg, voor haar ga ik vanavond koken.
Kortom, eh, ja. Druk druk druk zullen we maar zeggen.
Mooi! Dan was het dus toch een geslaagde avondquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Iets met een harem no doubt![]()
Mijn dates waren leuk afgelopen dagen! Eentje was iets nerveuzer, zn eerste internetdate. Vervolg zit er waarschijnlijk niet in, maar toch Amsterdam wat ontdekt..
Haha jaja.. faalquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef -Splash- het volgende:
Onder elkaars account posten.![]()
![]()
Hier wat rustiger, ben op dit moment met een ander iets bezig. Dus heb het op een iets lager standje gezet.
Je moet eens weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha jaja.. faal
Geen mooie dame uit Milaan gedate dus?
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Ik vond de afstand te ver.
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Ha nice, drie keer raden waar ik nu ben![]()
Maar: iets met de spreekwoordelijke gaatjes kunnen vinden, Sil
Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef -Splash- het volgende:
Onder elkaars account posten.![]()
![]()
Hier wat rustiger, ben op dit moment met een ander iets bezig. Dus heb het op een iets lager standje gezet.
Nee, erg leuke dames. Wel wat kleiner, maar dat compenseren ze door van die killer heels te dragen.quote:
In het proces van een nieuw huis kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
Wel op de groei neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
In het proces van een nieuw huis kopen.
Had hij toch zo'n Italiaanse mee moeten nemenquote:
Jup... met schuur voor mijn motor.quote:
Mannen op motorenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
Jammer dat de meeste halve mietjes zijn die alleen op de motor verschijnen als het warmer dan 20 graden is en dan de hele dag in hun powerranger pakje op het terras gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen op motoren
Jammer dat je meestal zo gedesillusioneerd bent wanneer ze hun helm afzetten
Als ze hier openlijk op FOK post dat ze andere mannen date, zie ik dat niet als "aan het lijntje houden". P heeft hierbij mijn toestemming om lekker te doen en laten waar ze zin in heeftquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze antwoorden nog steeds niet!
Niet Dizorn aan het lijntje houden hoor, dan wordt Spirit boos
Haha ik zou niet durvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze antwoorden nog steeds niet!
Niet Dizorn aan het lijntje houden hoor, dan wordt Spirit boos
BUT WHY?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
D. rijdt geen motor.quote:
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.quote:
Ik weet niet wat er precies gaande is, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Conclusie: Niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
Ja, wat denk je. D zal zelf ook wel dubbel daten. Dubbel D. Dubbel P.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk.
Gezien P's reactie: eensch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Conclusie: Niet leuk genoeg.
Maar als je niks beters kan vinden hou je het misschien wel met hem uit als leuke bezigheid
Zal wel meevallen. Geef ze de tijd....quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gezien P's reactie: eensch.
En ik vrees voor ludduvvudduh bij D want er is altijd 1 die maar meegaat met de stroom omdat hij stiekem hoop houdt op meer.
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Hoest eigenlijk met jouw dates?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Punt
Half vaag lopen doen roept vragen op. Niks mis mee.
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zeg
Heerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date niet??
Wat doe je dan in dit topic??
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassen
Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |