Je moet eens weten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha jaja.. faal
Geen mooie dame uit Milaan gedate dus?
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Ik vond de afstand te ver.
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Ha nice, drie keer raden waar ik nu ben![]()
Maar: iets met de spreekwoordelijke gaatjes kunnen vinden, Sil
Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef -Splash- het volgende:
Onder elkaars account posten.![]()
![]()
Hier wat rustiger, ben op dit moment met een ander iets bezig. Dus heb het op een iets lager standje gezet.
Nee, erg leuke dames. Wel wat kleiner, maar dat compenseren ze door van die killer heels te dragen.quote:
In het proces van een nieuw huis kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
Wel op de groei neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
In het proces van een nieuw huis kopen.
Had hij toch zo'n Italiaanse mee moeten nemenquote:
Jup... met schuur voor mijn motor.quote:
Mannen op motorenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
Jammer dat de meeste halve mietjes zijn die alleen op de motor verschijnen als het warmer dan 20 graden is en dan de hele dag in hun powerranger pakje op het terras gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen op motoren
Jammer dat je meestal zo gedesillusioneerd bent wanneer ze hun helm afzetten
Als ze hier openlijk op FOK post dat ze andere mannen date, zie ik dat niet als "aan het lijntje houden". P heeft hierbij mijn toestemming om lekker te doen en laten waar ze zin in heeftquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze antwoorden nog steeds niet!
Niet Dizorn aan het lijntje houden hoor, dan wordt Spirit boos
Haha ik zou niet durvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze antwoorden nog steeds niet!
Niet Dizorn aan het lijntje houden hoor, dan wordt Spirit boos
BUT WHY?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
D. rijdt geen motor.quote:
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.quote:
Ik weet niet wat er precies gaande is, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Conclusie: Niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
Ja, wat denk je. D zal zelf ook wel dubbel daten. Dubbel D. Dubbel P.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk.
Gezien P's reactie: eensch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Conclusie: Niet leuk genoeg.
Maar als je niks beters kan vinden hou je het misschien wel met hem uit als leuke bezigheid
Zal wel meevallen. Geef ze de tijd....quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gezien P's reactie: eensch.
En ik vrees voor ludduvvudduh bij D want er is altijd 1 die maar meegaat met de stroom omdat hij stiekem hoop houdt op meer.
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Hoest eigenlijk met jouw dates?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Punt
Half vaag lopen doen roept vragen op. Niks mis mee.
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zeg
Heerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date niet??
Wat doe je dan in dit topic??
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassen
Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?
OK, dan zal ik dat respecteren en niet zeggen dat ook jij op RP actief bent geweestquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.
Maar dit topic gaat niet over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |