BUT WHY?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
D. rijdt geen motor.quote:
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.quote:
Ik weet niet wat er precies gaande is, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Conclusie: Niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ik zou niet durven!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
Ja, wat denk je. D zal zelf ook wel dubbel daten. Dubbel D. Dubbel P.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk.
Gezien P's reactie: eensch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Conclusie: Niet leuk genoeg.
Maar als je niks beters kan vinden hou je het misschien wel met hem uit als leuke bezigheid
Zal wel meevallen. Geef ze de tijd....quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gezien P's reactie: eensch.
En ik vrees voor ludduvvudduh bij D want er is altijd 1 die maar meegaat met de stroom omdat hij stiekem hoop houdt op meer.
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
Hoest eigenlijk met jouw dates?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Punt
Half vaag lopen doen roept vragen op. Niks mis mee.
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zeg
Heerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is?
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date niet??
Wat doe je dan in dit topic??
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassen
Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |