Zo arrogant van je om te denken dat je niet arrogant kan zijn....quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
Mooie 'westerse' vrouwen die dan maar per definitie arrogant zijn.. Aha
Precies, survival of the arrogantest.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
We moeten ook wel een beetje arrogant zijn in de randstad. TIS EEN FRIGGIN' JUNGLE HIER!
Meer vissen in de PaiQ-oceaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Stuur ik een oneliner op Paiq heeft ze al een relatie. Oh wel next
Inderdaad, vrijdag nog een leuk gesprekje gehad met een nieuwe match.quote:
Ze ruiken angst...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, survival of the arrogantest.
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Silenus het volgende:
Vaak vinden mensen uit de provincie mensen die uit de 'stad' (of het westen) komen al snel arrogant. Sommigen verwarren zelfverzekerdheid ook met arrogantie, of het is al snel 'opkijken naar'.
Aldus de wijze man.
Ik vind dorpelingen altijd zo misplaatst miskend.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.
Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.
Ik ben hier iig wel weer even klaar mee. De kortzichtigheid van de westerling.
Ha ha nou zeg dat wel. En dat terwijl het in de eerste instantie over Westeuropese vrouwen versus Oosteuropese vrouwen ging volgens mij. Ergens ging iets mis...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:29 schreef Morera het volgende:
En dat allemaal in een landje waar je in twee/drie uurtjes overal bent. Het is wat !
Haha, grappig. Ik ben opgegroeid in een huis, drie kilometer buiten een dorp, en zolang ik thuis woonde hadden we daar geen riolering.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.
Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.
Ik ben hier iig wel weer even klaar mee. De kortzichtigheid van de westerling.
Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb me wel uitgeschreven bij paiq, deed er toch niets meer mee (en fuckers gingen m'n foto steeds lager waarderen)
volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel jaWaarschijnlijk zijn het altijd dezelfde mensen die foto's lopen te kijken (een (klein) deel van de hele paiq-poel) en als ze jouw foto al een paar keer voorbij hebben zien komen beginnen ze je te herkennen en klikken ze uit irritatie 3x op "minder leuk dan..." ofzo...
Maar dat is mijn theorie
Moet je maar niet op vakantie !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
Je kan ook nooit op vakantie gaan he.
Is iemand op Paiq waarmee ik zou gaan daten al met iemand anders aan het daten.
Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.
Dank je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Morera het volgende:
[..]
Moet je maar niet op vakantie !![]()
Ik heb er ook eentje die nu al voor de tweede keer op reis is in de korte tijd dat ik hem spreek.
Heb maar duidelijk gezegd dat ik het leuk contact vind, maar dat mijn leven ondertussen wel door zal gaan![]()
Donderdag trouwens een date, van Badoo maar hij heeft kinderen dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. Eerst maar eens kennis maken en zien wat de meningen over en weer zijn
Je had voordat je ging dus al wat concreets moeten afspreken voor na de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dank je.![]()
We hadden afgesproken om na de vakantie wat concreets af te spreken.
Ach ja.. visjes... zee... genoeg ervan.
Het werkt toch precies andersom. Ik had er een tijdje terug een nieuwe foto gepost, die kreeg een freakin' 10 na 5 beoordelingen. En dan denk je spekkoper te zijn, maar echter na een paar dagen met een beoordeling of 20 zakte die naar een 9.2.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |