Juist.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.
Dat is waar. Juist dat zoek ik niet maakt het weleens lastig hoor. Als het om karaktereigenschappen zijn daar bestaat mijn lijstje grotendeels uit uiterlijkheden weer in veel mindere mate juist dat laatste is toch wel van belang als ik het mag zeggen voor anderen dan..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
Verder vind ik het lastig om feedback op je te geven Ayumu... volgens mij werkt daten bij homo's toch wat anders dan bij hetero's. Althans, heb wel eens wat websites bekeken met een vriend van me die toen flink aan het daten was via internet, en die oproepjes en foto's zijn toch van een iets ander kaliber dan RP![]()
Maar anyways, ik denk dat voor iedereen geldt dat eisenlijstjes niet bevorderend werken. Tuurlijk zoek je bepaalde karaktereigenschappen in iemand, maar het hele plaatje moet bij jou passen natuurlijk. Mijn advies: schrappen dat lijstje!
Dat element is wel sterk aanwezig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
Willen wij dat wel wetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..

Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef -Splash- het volgende:
Dat is wel apart dat sex bij die doelgroep zo sterk aanwezig is. Heteros hebben dat totaal niet. Oh wacht....

Haha, ok ok, dat zou zomaar als vervolg kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je komt er net achter dat je toch homo bent?

Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.

Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.

Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.

Ik zie een match!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.

Moet je eens voor de grap doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.
Heb er ook moeite mee vind het jammer maar veranderen doen we dat toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]

Wat wil je weten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... die vriend van mij is 24, vertel eens, Ayumu?

Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.
En af en toe zit er een leuk visje tussen waar je dieper op in gaat.

Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"

Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ja inderdaad, aan de andere kant is het wel zo dat ook voor hetero's geldt dat 99% of meer niet bij de persoon in kwestie past. Dat maakt die persoon die WEL past ook zo bijzonder!

Klopt, is ook zo. Maar het maakt het wel wat lastiger als je er niet open over kunt zijn, lijkt me. Een rugzakje is niet een probleem voor hem, meer het feit dat je niet eens iemand aan je vrienden kunt voorstellen etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.

Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
InderdaadMaar soms is het wel zoeken naar een speld in een hooiberg
Gewoon niet meer zoeken dus

Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.quote:

Ik stop ook niet, ik roep het alleen maar af en toequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjes

Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de geinquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.

Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"
Regio Limburg ook Belgische Limburgquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie zoek je in, welke regio, etc. Stats
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de gein

Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter langquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.
[..]
Regio Limburg ook Belgische LimburgEn een lief schattig mannetje zeker niet gespierd en ouder als 25 zelf 25 begin ik niet aan...
[..]
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.
[..]
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |