Tiiihihih!quote:
Leuk zeg !quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.
Jawel.. maar uitstraling zie je niet op een foto en de stem 'hoor' je ook niet op een fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?
Neeeneeeee, jinxen enzoquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef Morera het volgende:
[..]
Tweede date is nog niet besproken maar ik weet zeker dat die er gaat komen. Het contact is nog steeds super goed en leuk. Ik laat het even z'n natuurlijke beloop gaan.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dating-avond tonite :-)
2e date....
Klinkt goed, leuk verslag!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Ik zal ook nog even verslag uitbrengen.
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.
Conclusie, leuk/gezellig/interessant, ole!
En kwam er 'toen' ook nog een deel 2? Of was het 'toen' gedaan met de pret?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.
Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenusquote:
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef skipperdepiponline het volgende:
'happy fat couple' onder me hebben al de hele middag ruzie.
Geen idee.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?
Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?
Mijn fok hart.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenus, maar date3 is al weer gepland....erg leuke vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |