verslag bittequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Morera het volgende:
Ben net terug van mijn date !!![]()
Nu ga ik even terug lezen
Toen ik van huis vertrok was ik helemaal niet zenuwachtig. Het stormde als een gek en ik vond het eigenlijk wel chill allemaalquote:
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Morera het volgende:
Ik zei ook tegen mezelf dat hij vast veel zenuwachtiger was dan ik, want ik heb tieten.
En komt er nog een vervolg?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"
Nee er is niet getongeld, al had dat denk ik best gekund aangezien hij een hele open houding had, me vaak heel leuk recht aan keek en niet van mij weg draaide ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"
Ik denk het wel, ik kreeg gisteren na de date berichtjes en vanmorgen ook. Het gaat dus niet opeens anders dan voor de date. Ik hoop dat hij mij nu dus ook alleen maar nog leuker vindt, dat vind ik namelijk wel van hemquote:
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
Meh..
Date gisteren:
Vrij spontaan iemand, qua uiterlijk niet echt mijn smaak.. kwam me wel gelijk begroeten met een dikke knuffel.. hm oke.. wij naar het water gelopen om daar wat rond te lopen..
Leuke gesprekken wel, ze kwam alleen heel druk over in haar praten en doen..Van mijn kant niet echt dé klik die ik zoek eigenlijk..lijkt wel een onmogelijke opgave die weer te vinden lijkt t wel
Wel een gezellige avond gehad verder en heb ook wel kunnen lachen met dr
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:23 schreef Silenus het volgende:
Wat een romantische benadering!
Zet 'm op, ouwe!
Foto's zeggen niet altijd alles...en soms valt het tegen en soms valt het mee....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?
Meer mannen dan kerken enzo he....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!
Maar het ziet er tot nu toe goed uit allemaal
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!
Leuk voor je!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Klinkt allemaal veel belovend, goed te lezen dat er nog wat meer succesverhalen zijn hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??
De teringquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef macondo het volgende:
Ik ga trouwens hokken, niet zo megasnel als Spirit maar evengoed best rap ; binnen tien maanden.
Wat ik er van begreep had jij niet bepaald na één date de hoofdprijs te pakken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
De teringIk zou er niet aan moeten denken maar ik ben blij voor je
Leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.
Uh... date 2 of een tweede date?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!
Kieskleurtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |