Dat sowieso!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of er lopen gewoon een heleboel gekke wijven rond
Thát would be nasty!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij heb ik meer mannen over deze vrouw gehoord
Of er lopen gewoon een heleboel gekke wijven rond
Nu doen mannen over het algemeen niet moeilijk over seks. Maar onder dwang "anders kom je niet weg"? Hoe bedoel je pressurequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand heeft me ook wel eens verteld dat hij bijvoorbeeld echt echt echt niet weg kwam voor er een bumsje gemaakt was zeg maar
Een bumsje ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand heeft me ook wel eens verteld dat hij bijvoorbeeld echt echt echt niet weg kwam voor er een bumsje gemaakt was zeg maar
Ik zou dat geen eens mijn strot uitkrijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt dolgraag. Ik hou ook van "kniesoor". Ik ben mij er eentje hoor.quote:
Met kniesoor is niets mis!! (die gebruik ik ook nmlkquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt dolgraag. Ik hou ook van "kniesoor". Ik ben mij er eentje hoor.
Nog nooit gehoord van jouquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Met kniesoor is niets mis!! (die gebruik ik ook nmlk)
WIN!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ach, kniesoor die daar op let
Op naar de volgende dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
Meh..
Date gisteren:
Vrij spontaan iemand, qua uiterlijk niet echt mijn smaak.. kwam me wel gelijk begroeten met een dikke knuffel.. hm oke.. wij naar het water gelopen om daar wat rond te lopen..
Leuke gesprekken wel, ze kwam alleen heel druk over in haar praten en doen..Van mijn kant niet echt dé klik die ik zoek eigenlijk..lijkt wel een onmogelijke opgave die weer te vinden lijkt t wel
Wel een gezellige avond gehad verder en heb ook wel kunnen lachen met dr
Hoeveel date's heb je al achter de rug dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Inderdaad, al lijkt het vele daten eerder uit wanhoop heb ik t idee
rond de 10 dit jaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel date's heb je al achter de rug dan?
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt nog mee dan
Nog geen klik gehad met iemand?
Als speeddates meetellen 30quote:
Is best een keer leuk om te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |