Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter lang
Noem je jezelf nu een koelkast?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.quote:
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit ietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stofzuiger klinkt ook weer zo fout.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.
Stofzuiger is vooral smerig en zooi wat erin en eruit gaat
Ik kan zuigenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit iets
Ik weet het floepte er zo ineens uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan klagen over die op seks gerichte homo datingsites
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is eigenlijk de beste datingsite om een lesbo chicks te vinden? Of zijn de in de OP genoemde datingsites wat dat betreft onderling uitwisselbaar?
Ik wil niet weten wat er bij jou er zomaar uitfloepte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het floepte er zo ineens uit.
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.
Zie geregeld mensen tot de 30 een oproepje plaatsen maar het is wel meer gericht naar de tieners dat klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.
wat nou? Ik zal het jullie eerlijk vertellen, ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Lol volgende week zaterdag een afspraakje ... met een FOK!kster![]()
zal ff vragen of ze dat goed vind :pquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
zal ff vragen of ze dat goed vind :p
Hij is iets te jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is iets te jong voor mij...maar mijn goedkeuring heb je
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijd
BMI was de volgende vraag indien antwoord op vraag 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef maen het volgende:
Haha na een paar keer mailen erachter gekomen dat we vroeger bij elkaar op de middelbare school gezeten hebben, onze ouders een paar straten bij elkaar vandaan wonen en we regelmatig in dezelfde kroeg komen. De wereld is klein!Vraag ik me toch wel af waarom we elkaar dan nog nooit gezien/gesproken hebben, of waarom ik uberhaupt niet van zijn bestaan wist
We zijn nu een date aan het plannen, ik ben heel benieuwd!
Ik heb wel foto's gezien ja, maar hij komt me niet bekend voor. Althans niet als iemand die je vaak ziet of bijblijft, misschien heb ik hem wel al eens ergens voorbij zien lopen (maar dan vind ik het raar dat hij me niet opgevallen isquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Heb je al foto's oid van hem gezien dat je zeker weet dat je hem nooit eerder hebt gezien?
Permission granted. Maar helaas, een beetje jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |