quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:52 schreef bobbernaut het volgende:
Ja flikker dan op als je niet weet hoe je een foto plaatst
geen last van, je hebt gewoon gekke vogels bij jou rondvliegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef Mender het volgende:
Wil je een keer lekker uitslapen met het raam open, zitten die schijt beesten weer herie te maken.
Ze schijten op je hoord
Ze schijten tegen je raam
Ze vliegen tegen je raam
Ze schijten op je auto
Ze zijn lelijk
Vogels zijn kut.
Daarom kutvogel.
Kutvogelkooi zou natuurlijk nergens op slaan.![]()
En nee ik ben niet nozem
nah, kan ik e.v.t. prima zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mschol, zal ik een nieuwe UI voor je maken?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:56 schreef Mender het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn. Iedereen in dit topic een UI gemaakt door Aldi.
Maar dat is een utopia dat helaas nooit van de grond zal komen
Pech, is al klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, kan ik e.v.t. prima zelfthnx anywayz
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooie spikkeltjes, die waren expres. Echt waar!
Het ooglapje en de bliksemschicht symboliseren je mannelijkheid en stoerheid, het bruine haar benadrukt dat je een mens, één van ons bent. Primes inter pares, dat natuurlijk wel.
Het tongetje staat voor je humor.
De spikkeltjes zijn eigenlijk schubben, omdat je half mens half hagedis bent.
Mooi onderuit geluld.
Ik zit er niet mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
Kom even allemaal TR maken omdat die nozem een topic heeft gekaapt en de OP heeft verneukt tyfus homo.
Of we vragen gewoon iemand om de OP van de vorige erin te doen, dat kan ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
Kom even allemaal TR maken omdat die nozem een topic heeft gekaapt en de OP heeft verneukt tyfus homo.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
WAT?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)is_now_dating_my_39/![]()
![]()
![]()
'Merica.quote:[–]ololcopter 45 points 6 hours ago (40|0)
If it works out for them then it means that you banged your stepmom and your dad banged his one-time future step-daughter.. wild.
[–]dh14753 [S] 198 points 6 hours ago (211|32)
Never banged her. apparently, she wanted to wait until marriage with me, but went all out with him. Fuck them both. Lol.
[–]Forever_Awkward 89 points 4 hours ago (73|4)
Fuck, dude..
CHIDDY BANG!!quote:
-1 votequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
een wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
GADVERDAMME!!! Ik wil dus een tompouce eten, zie ik iets zwartigs..
EEN FUCKING SNOTJE!!!!!!!![]()
*true story...
ja boeit mij geen flikker dat t geen echt woord is ._.quote:
je neus snuiten met een tompouce..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
GADVERDAMME!!! Ik wil dus een tompouce eten, zie ik iets zwartigs..
EEN FUCKING SNOTJE!!!!!!!![]()
*true story...
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je neus snuiten met een tompouce..
dat je apart was wisten we al, of we dit wilden weten? nee niet echt..
http://translate.google.c(...)ourceid=ie8-activityquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef bobbernaut het volgende:
Is "Wax paper" hetzelfde als bakpapier?
Ik ben eigenlijk heel rustig, behalve op school en thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik niet naast zo iemand als jij woon.
jij bent jijquote:
Welk spel is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe rage waarvan men zegt dat die beter is dan vingerskateboarden!
Nozem ben jij. Ik ben tot deze conclusie gekomen door zijn post gedrag te analyseren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nozem is eigenlijk Ron Jeremy?
Schokkende onthullingen in de MC SC!
Dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nozem ben jij. Ik ben tot deze conclusie gekomen door zijn post gedrag te analyseren.
Sinds wanneer houd jij van voetbal?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar ik moet bekennen dat ik het was.
trollquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar ik moet bekennen dat ik het was.
Nee, jij dacht "kutuser -» aldie", dat is geen grondige analysequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nozem ben jij. Ik ben tot deze conclusie gekomen door zijn post gedrag te analyseren.
Ik kwam een geschiedenis discussie tegen dus het kan best zijn dat het Mor was, maar aangezien jij ook veel over geschiedenis weet kan jij het ook zijn. Maar ik kwam ook voetbal topics tegen maar zover ik weet houdt Mor niet van voetbal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27
schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, jij dacht "kutuser -» aldie", dat is geen grondige analyse
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam een geschiedenis discussie tegen dus het kan best zijn dat het Mor was, maar aangezien jij ook veel over geschiedenis weet kan jij het ook zijn. Maar ik kwam ook voetbal topics tegen maar zover ik weet houdt Mor niet van voetbal.
Toch vind ik Duits een mooiere taal he, gebruikten wij maar hoofdletters bij zelfstandige naamwoorden.
Zonder diploma.quote:
Ik moet ook leren! Volgende week ook toetsweek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef maurisioo het volgende:
Ik moet leren maar eigenlijk verveel ik me ook
quote:
Via die link binnen 5 minquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef MineraalWater het volgende:
Even op usenet pleuren, Trek je hem binnen 10-20 minuten binnen.
Oke. Dat wilde ik weten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ehm, nee? Gewoon installeren en de juiste partitie selecteren, van de andere partities blijft hij af.
Mooi ga ik dat even doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef Mender het volgende:
Gewoon zorgen dat die 128gb ssd ingesteld staat als eerste hdd waarmee hij opstart. Dan bij de windows installatie die schijf kiezen en formatteren. Die andere schijven hoef je niet te formatteren needie werken daarna meteen in windows
Inderdaad. Maar ze waren redelijk duur toen ik er één kocht. Ik 128 euro of zo voor 60GB.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:04 schreef Mender het volgende:
Moet binnenkort ook maar eens upgraden van 64GB ssd naar 128 of 256. 64 is toch net te krap
Jup. Die van mij was 169 euroquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze waren redelijk duur toen ik er één kocht. Ik 128 euro of zo voor 60GB.
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb vannacht in de Waal gezwommen. Met nog wat andere lui die ook redelijk aangeschoten waren. Super vet.
Zal je wel gauw aan de diarree gaan dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb vannacht in de Waal gezwommen. Met nog wat andere lui die ook redelijk aangeschoten waren. Super vet.
ik had er 1 toen ze vrij nieuw waren, helaas 64GBquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik betaalde minder dan een euro per gig ofzo
Die dingen zakken echt snel in prijs
Ik zal aan je denken als ik bruin urine aan het plassen ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal je wel gauw aan de diarree gaan dan.
Wacht, 3 TB SSD?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had er 1 toen ze vrij nieuw waren, helaas 64GB
zit nog te twijfelen om te upgraden naar 256GB
maar ik zoek ook nog een leuke 3TB (of meer) backup medium, maar die vind ik niet bepaald goedkoop
dat is niet helemaal wat ik in gedachte had, maar ook wel tofquote:
truequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog altijd goedkoper dan 3 TB SSD natuurlijk
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor dat de hele SC allemaal duizend euro lappen om je zo'n mega-SSD te geven
mwha,, rome en empire heb ik, en beide zijn leuk voor even maar gaan eigenlijk best snel vervelen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat! Op Gamersgate koop je straks voor 25 euro alle games van de Total War-reeks + alle uitbreidingen en alle DLC!
ik weet niet wat ik daar van moet vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef MineraalWater het volgende:
Over 8 uur komt Quantum Conundrum uit
ziet er grappig uit maar:quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:35 schreef MineraalWater het volgende:
Lijkt me echt een tof spel, Is gemaakt door een van de makers van portal.
quote:Pre-Purchase Quantum Conundrum Season Pass
Includes the full game, Soundtrack, and two upcoming DLC's!
quote:Pre-Purchase Quantum Conundrum Season Pass
Includes half a game,a MP3 Soundtrack, and two upcoming DLC's to complete the game!
het halve spel is 13,49 (dat is incl 10% korting)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar hoe duur is het spel dan? Als het spel zelf twintig euro o.i.d. is, dan is het de moeite van het overwegen waard.
ik stoor mij eraan dat ze direct losse DLC aankondigen.. ongeacht de prijs..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan valt het op zich redelijk mee, ik zie dat met DLC erbij als een complete game voor achttien euro.
wat dacht je van die jongens van the witcher? CD Projekt RED dus..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat je wel ziet, zestig euro voor het spel en dan dertig DLC's met missies e.d. uitbrengen, daar ben ik zelf ook spuugziek van.
Paradox Entertainment/Interactive is trouwens wat dat aangaat de enige grote(re) uitgever die correct met de spelers omgaat, door elke keer patches uit te brengen met ENORME veranderingen qua gameplay en opties e.d.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobbertje
Die houden we erin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay ik ben de vrouwelijke bobbernaut
[ Bericht 10% gewijzigd door Lorrelies op 21-06-2012 14:04:44 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
En terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben zo goed als geband bij mFok omdat ik niet accepteerde dat een of andere kutnoob die Lorrelies haar huis sloopte los mocht rondlopen. Oh en Lorrelies en ik pakte lighters nadat Berend faalde met het organiseren van een event en het dus opgaf, waarvoor die ene griefende kutnoob alsnog geband werd overigens.
Nu zijn Pixi en Flodje boos op me, huilie huilie
I feel you broquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben zo goed als geband bij mFok omdat ik niet accepteerde dat een of andere kutnoob die Lorrelies haar huis sloopte los mocht rondlopen. Oh en Lorrelies en ik pakte lighters nadat Berend faalde met het organiseren van een event en het dus opgaf, waarvoor die ene griefende kutnoob alsnog geband werd overigens.
Nu zijn Pixi en Flodje boos op me, huilie huilie
Deze is anders ook best schattig:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
Maar Berend kan ook fouten maken. Beste is het hem gewoon normaal melden
haha thanks.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Deze is anders ook best schattig:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ze zitten mij allemaal zomaar te pestenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Mender het volgende:
[..]
haha thanks.Heeft Aldi gemaakt
Ik dacht btw ook dat bobber aan het spammen wastotdat ik deze post zag
ik raakte wel even in
[..]
knuffel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef Lorrelies het volgende:
Maar we houden wel van je hoor Bobbertje!
Maarja druk @ werk. Dus lees te snel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Omg ik zie nu pas dat dit een kloon is!
Als je een leuke hebt, okquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre, moet je een nieuwe UI hebben? Morde idem?
Ik wil ook een GeForce in mijn laptopquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
Asus R500VD-SX198V Met:
Intel Core i7-3610M, 2,3 GHz
NVIDIA® GeForce® GT 610MX 2GB
750GB 2.5" SATA 5400 rpm
DDRIII 1600 6GB
Met dank aan Berend
Hoeveel voor betaald?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
Asus R500VD-SX198V Met:
Intel Core i7-3610M, 2,3 GHz
NVIDIA® GeForce® GT 610MX 2GB
750GB 2.5" SATA 5400 rpm
DDRIII 1600 6GB
Met dank aan Berend
Dat is gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is best kleinMaar kun je 'm iig overal mee naartoe nemen en zo.
Dat is toch ook de bedoeling van een laptopquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is best kleinMaar kun je 'm iig overal mee naartoe nemen en zo.
Mja ik heb een 17 inch en is ook wel mee te sjouwen, maar doe dat eigenlijk nooit. Is gewoon makkelijk omdat het ruimte bespaard en je 'm zo ergens kunt neerleggen en zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van een laptop
Jep, Berend had hem van Mycom met 3 jaar garantie maar daar heb ik toch niets aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor.
Via CampusShop plex?
Oeh kewl!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het verschil met de andere SC'ers aan te geven
[ link | afbeelding ]
vrouwelijkere versie
[ link | afbeelding ]
Gekuist(t)e versie met mooie bloem
[ link | afbeelding ]
Heb je nou echt die mic de hele tijd voor je kop hangen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef MineraalWater het volgende:
Is niet klein hoor precies genoeg kijk maar:
[ afbeelding ]
ik zie een gezicht in de tetten (ogen) en benen (mond)quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het verschil met de andere SC'ers aan te geven
[ link | afbeelding ]
vrouwelijkere versie
[ link | afbeelding ]
Gekuist(t)e versie met mooie bloem
[ link | afbeelding ]
Ja, Heb je geen last van hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nou echt die mic de hele tijd voor je kop hangen?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zie een gezicht in de tetten (ogen) en benen (mond)
totdat je de prijzen zietquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUAAARK, sowieso dat ik deze ga kopen.
ook als hij de prijs is van een high end game systeem?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef TJV het volgende:
Mensen die Apple niet kunnen betalen.![]()
Paupers.
Nice, is dat ook die game waar je van de ruimte naar een planeet kan vliegen en weer terug? Dat zag er namelijk echt vet uit..quote:
Dat dacht ik ook eerst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind apple niet fijn dus koop ik ook geen apple, Dan besteed ik het geld wat ik over heb liever aan iets anders uit.
waarom apple betalen als er goedkopere en betere alternatieven zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef TJV het volgende:
Mensen die Apple niet kunnen betalen.![]()
Paupers.
Precies, ik wil er niet eens wat voor betalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind apple niet fijn dus koop ik ook geen apple, Dan besteed ik het geld wat ik over heb liever aan iets anders uit.
Omdat het gewoon mooi spul is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom apple betalen als er goedkopere en betere alternatieven zijn?
mooi spul? heb je een designfetish?quote:
Nee, het zijn 3 verschillende continenten (desert, snow, jungle/swamp) per server, op elk continent zitten max 2000 spelers verdeelt over 3 facties, dus 6000 per server/2000 per factie en die moeten de verschillende zones op het continent van elkaar veroveren. Je zit dus eigenlijk constant in een giga grote warzonequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nice, is dat ook die game waar je van de ruimte naar een planeet kan vliegen en weer terug? Dat zag er namelijk echt vet uit..
Hey, dat jij niet meerdere betekenissen aan een woord kunt koppelen betekent niet dat niemand dat kan he. Ooit langer dan 3 minuten met een Mac gewerkt? OSX werkt heerlijk. Niet dat ik Windows kut vind, want ik heb ook nog gewoon een Windows pc. Het is alleen altijd zo leuk om met mensen te discussieren die nooit zo'n ding aangeraakt hebben en altijd weer terugkomen op de prijs. Als ik voor alles wat ik koop de prijs zou betalen die het écht waard is zou ik kunnen stoppen met werken, maar ik geef graag wat extra's uit aan iets wat echt goed werkt en nog mooi is ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi spul? heb je een designfetish?
het design kan mij aan m'n reet roesten.. zolang hij doet wat hij voor mij moet doen en niet te duur is: deal
ik heb een aantal jaren terug een creative zen gekocht i.p.v. een ipod.. waarom? ipod vereist(te) itunes en kon alleen synchen daarmee, via explorer dingen doen zou een uitdaging worden.. daarnaast was hij 2x zo duur en had de helft aan opslag ruimte...
iTunes is voor mij al genoeg reden om geen (nieuwe) iPod aan te schaffenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi spul? heb je een designfetish?
het design kan mij aan m'n reet roesten.. zolang hij doet wat hij voor mij moet doen en niet te duur is: deal
ik heb een aantal jaren terug een creative zen gekocht i.p.v. een ipod.. waarom? ipod vereist(te) itunes en kon alleen synchen daarmee, via explorer dingen doen zou een uitdaging worden.. daarnaast was hij 2x zo duur en had de helft aan opslag ruimte...
Yupquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey, dat jij niet meerdere betekenissen aan een woord kunt koppelen betekent niet dat niemand dat kan he. Ooit langer dan 3 minuten met een Mac gewerkt?
Nope, het werkt naar mijn idee omslachtigquote:OSX werkt heerlijk.
ik vind geld betalen voor design (as in looks) en "mooi" functioneren gewoon weg geld over de balk smijten..quote:Niet dat ik Windows kut vind, want ik heb ook nog gewoon een Windows pc. Het is alleen altijd zo leuk om met mensen te discussieren die nooit zo'n ding aangeraakt hebben en altijd weer terugkomen op de prijs. Als ik voor alles wat ik koop de prijs zou betalen die het écht waard is zou ik kunnen stoppen met werken, maar ik geef graag wat extra's uit aan iets wat echt goed werkt en nog mooi is ook.
die heb ik virtueel wel draaien ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef MineraalWater het volgende:
Laat mij raden, Mschol gebruik linux.
Vroeger was het een prima programma. Maar het werd bij elke update (en dat zijn er veel te veel) slechter. Het is sloom, hangt vaak, "herstellen" staat daar gelijk aan "alles wissen" en ik vind het verder ook onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
Wat doet iedereen altijd moeilijk met iTunes? Ligt het aan mij dat ik er nooit problemen mee heb?
Oftewel, je computer faalt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Vroeger was het een prima programma. Maar het werd bij elke update (en dat zijn er veel te veel) slechter. Het is sloom, hangt vaak, "herstellen" staat daar gelijk aan "alles wissen" en ik vind het verder ook onoverzichtelijk.
Daarbij kan het maar een paar bestanden accepteren en moet hij andere muziekbestanden gaan converteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |