Ik zit er niet mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
Kom even allemaal TR maken omdat die nozem een topic heeft gekaapt en de OP heeft verneukt tyfus homo.
Of we vragen gewoon iemand om de OP van de vorige erin te doen, dat kan ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
Kom even allemaal TR maken omdat die nozem een topic heeft gekaapt en de OP heeft verneukt tyfus homo.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
WAT?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)is_now_dating_my_39/![]()
![]()
![]()
'Merica.quote:[–]ololcopter 45 points 6 hours ago (40|0)
If it works out for them then it means that you banged your stepmom and your dad banged his one-time future step-daughter.. wild.
[–]dh14753 [S] 198 points 6 hours ago (211|32)
Never banged her. apparently, she wanted to wait until marriage with me, but went all out with him. Fuck them both. Lol.
[–]Forever_Awkward 89 points 4 hours ago (73|4)
Fuck, dude..
CHIDDY BANG!!quote:
-1 votequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef MineraalWater het volgende:
een wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
GADVERDAMME!!! Ik wil dus een tompouce eten, zie ik iets zwartigs..
EEN FUCKING SNOTJE!!!!!!!![]()
*true story...
ja boeit mij geen flikker dat t geen echt woord is ._.quote:
je neus snuiten met een tompouce..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
GADVERDAMME!!! Ik wil dus een tompouce eten, zie ik iets zwartigs..
EEN FUCKING SNOTJE!!!!!!!![]()
*true story...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |