quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
Weet je zeker dat dat de reden is dat je ze niet kan hosselen?
Prachtig, splutje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef Splutje het volgende:
busted.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een meisje slet noemen omdat je haar niet kan hosselen
Waar je niet bij kunt, is dan maar achterlijk en domquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een meisje slet noemen omdat je haar niet kan hosselen
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatquote:
Niet alle sletten zijn achterlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waar je niet bij kunt, is dan maar achterlijk en dom
Ze wilden nooit, he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatSchaamde me rot.
Herkenbaar.quote:
Mijn vader deed dat ook altijd maar ik vond dat juist zo tof aan die kerelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Toen ik nog verlegen was tussen mijn 13 en 15de levensjaar zette mijn vader me altijd voor schut. Serveersters van rond de 18 probeerde hij altijd aan mij te koppelen of van die meisjes die kranten verkopen op straatSchaamde me rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |