Nee, jij dacht "kutuser -» aldie", dat is geen grondige analysequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nozem ben jij. Ik ben tot deze conclusie gekomen door zijn post gedrag te analyseren.
Ik kwam een geschiedenis discussie tegen dus het kan best zijn dat het Mor was, maar aangezien jij ook veel over geschiedenis weet kan jij het ook zijn. Maar ik kwam ook voetbal topics tegen maar zover ik weet houdt Mor niet van voetbal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27
schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, jij dacht "kutuser -» aldie", dat is geen grondige analyse
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam een geschiedenis discussie tegen dus het kan best zijn dat het Mor was, maar aangezien jij ook veel over geschiedenis weet kan jij het ook zijn. Maar ik kwam ook voetbal topics tegen maar zover ik weet houdt Mor niet van voetbal.
Toch vind ik Duits een mooiere taal he, gebruikten wij maar hoofdletters bij zelfstandige naamwoorden.
Zonder diploma.quote:
Ik moet ook leren! Volgende week ook toetsweek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef maurisioo het volgende:
Ik moet leren maar eigenlijk verveel ik me ook
quote:
Via die link binnen 5 minquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef MineraalWater het volgende:
Even op usenet pleuren, Trek je hem binnen 10-20 minuten binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |