mwha,, rome en empire heb ik, en beide zijn leuk voor even maar gaan eigenlijk best snel vervelen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat! Op Gamersgate koop je straks voor 25 euro alle games van de Total War-reeks + alle uitbreidingen en alle DLC!
ik weet niet wat ik daar van moet vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef MineraalWater het volgende:
Over 8 uur komt Quantum Conundrum uit
ziet er grappig uit maar:quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:35 schreef MineraalWater het volgende:
Lijkt me echt een tof spel, Is gemaakt door een van de makers van portal.
quote:Pre-Purchase Quantum Conundrum Season Pass
Includes the full game, Soundtrack, and two upcoming DLC's!
quote:Pre-Purchase Quantum Conundrum Season Pass
Includes half a game,a MP3 Soundtrack, and two upcoming DLC's to complete the game!
het halve spel is 13,49 (dat is incl 10% korting)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar hoe duur is het spel dan? Als het spel zelf twintig euro o.i.d. is, dan is het de moeite van het overwegen waard.
ik stoor mij eraan dat ze direct losse DLC aankondigen.. ongeacht de prijs..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan valt het op zich redelijk mee, ik zie dat met DLC erbij als een complete game voor achttien euro.
wat dacht je van die jongens van the witcher? CD Projekt RED dus..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat je wel ziet, zestig euro voor het spel en dan dertig DLC's met missies e.d. uitbrengen, daar ben ik zelf ook spuugziek van.
Paradox Entertainment/Interactive is trouwens wat dat aangaat de enige grote(re) uitgever die correct met de spelers omgaat, door elke keer patches uit te brengen met ENORME veranderingen qua gameplay en opties e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |