Ik wil ook een GeForce in mijn laptopquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
Asus R500VD-SX198V Met:
Intel Core i7-3610M, 2,3 GHz
NVIDIA® GeForce® GT 610MX 2GB
750GB 2.5" SATA 5400 rpm
DDRIII 1600 6GB
Met dank aan Berend
Hoeveel voor betaald?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
Asus R500VD-SX198V Met:
Intel Core i7-3610M, 2,3 GHz
NVIDIA® GeForce® GT 610MX 2GB
750GB 2.5" SATA 5400 rpm
DDRIII 1600 6GB
Met dank aan Berend
Dat is gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is best kleinMaar kun je 'm iig overal mee naartoe nemen en zo.
Dat is toch ook de bedoeling van een laptopquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is best kleinMaar kun je 'm iig overal mee naartoe nemen en zo.
Mja ik heb een 17 inch en is ook wel mee te sjouwen, maar doe dat eigenlijk nooit. Is gewoon makkelijk omdat het ruimte bespaard en je 'm zo ergens kunt neerleggen en zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van een laptop
Jep, Berend had hem van Mycom met 3 jaar garantie maar daar heb ik toch niets aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor.
Via CampusShop plex?
Oeh kewl!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het verschil met de andere SC'ers aan te geven
[ link | afbeelding ]
vrouwelijkere versie
[ link | afbeelding ]
Gekuist(t)e versie met mooie bloem
[ link | afbeelding ]
Heb je nou echt die mic de hele tijd voor je kop hangen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef MineraalWater het volgende:
Is niet klein hoor precies genoeg kijk maar:
[ afbeelding ]
ik zie een gezicht in de tetten (ogen) en benen (mond)quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om het verschil met de andere SC'ers aan te geven
[ link | afbeelding ]
vrouwelijkere versie
[ link | afbeelding ]
Gekuist(t)e versie met mooie bloem
[ link | afbeelding ]
Ja, Heb je geen last van hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nou echt die mic de hele tijd voor je kop hangen?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zie een gezicht in de tetten (ogen) en benen (mond)
totdat je de prijzen zietquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUAAARK, sowieso dat ik deze ga kopen.
ook als hij de prijs is van een high end game systeem?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef TJV het volgende:
Mensen die Apple niet kunnen betalen.![]()
Paupers.
Nice, is dat ook die game waar je van de ruimte naar een planeet kan vliegen en weer terug? Dat zag er namelijk echt vet uit..quote:
Dat dacht ik ook eerst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind apple niet fijn dus koop ik ook geen apple, Dan besteed ik het geld wat ik over heb liever aan iets anders uit.
waarom apple betalen als er goedkopere en betere alternatieven zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef TJV het volgende:
Mensen die Apple niet kunnen betalen.![]()
Paupers.
Precies, ik wil er niet eens wat voor betalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind apple niet fijn dus koop ik ook geen apple, Dan besteed ik het geld wat ik over heb liever aan iets anders uit.
Omdat het gewoon mooi spul is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom apple betalen als er goedkopere en betere alternatieven zijn?
mooi spul? heb je een designfetish?quote:
Nee, het zijn 3 verschillende continenten (desert, snow, jungle/swamp) per server, op elk continent zitten max 2000 spelers verdeelt over 3 facties, dus 6000 per server/2000 per factie en die moeten de verschillende zones op het continent van elkaar veroveren. Je zit dus eigenlijk constant in een giga grote warzonequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:36 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nice, is dat ook die game waar je van de ruimte naar een planeet kan vliegen en weer terug? Dat zag er namelijk echt vet uit..
Hey, dat jij niet meerdere betekenissen aan een woord kunt koppelen betekent niet dat niemand dat kan he. Ooit langer dan 3 minuten met een Mac gewerkt? OSX werkt heerlijk. Niet dat ik Windows kut vind, want ik heb ook nog gewoon een Windows pc. Het is alleen altijd zo leuk om met mensen te discussieren die nooit zo'n ding aangeraakt hebben en altijd weer terugkomen op de prijs. Als ik voor alles wat ik koop de prijs zou betalen die het écht waard is zou ik kunnen stoppen met werken, maar ik geef graag wat extra's uit aan iets wat echt goed werkt en nog mooi is ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi spul? heb je een designfetish?
het design kan mij aan m'n reet roesten.. zolang hij doet wat hij voor mij moet doen en niet te duur is: deal
ik heb een aantal jaren terug een creative zen gekocht i.p.v. een ipod.. waarom? ipod vereist(te) itunes en kon alleen synchen daarmee, via explorer dingen doen zou een uitdaging worden.. daarnaast was hij 2x zo duur en had de helft aan opslag ruimte...
iTunes is voor mij al genoeg reden om geen (nieuwe) iPod aan te schaffenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi spul? heb je een designfetish?
het design kan mij aan m'n reet roesten.. zolang hij doet wat hij voor mij moet doen en niet te duur is: deal
ik heb een aantal jaren terug een creative zen gekocht i.p.v. een ipod.. waarom? ipod vereist(te) itunes en kon alleen synchen daarmee, via explorer dingen doen zou een uitdaging worden.. daarnaast was hij 2x zo duur en had de helft aan opslag ruimte...
Yupquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey, dat jij niet meerdere betekenissen aan een woord kunt koppelen betekent niet dat niemand dat kan he. Ooit langer dan 3 minuten met een Mac gewerkt?
Nope, het werkt naar mijn idee omslachtigquote:OSX werkt heerlijk.
ik vind geld betalen voor design (as in looks) en "mooi" functioneren gewoon weg geld over de balk smijten..quote:Niet dat ik Windows kut vind, want ik heb ook nog gewoon een Windows pc. Het is alleen altijd zo leuk om met mensen te discussieren die nooit zo'n ding aangeraakt hebben en altijd weer terugkomen op de prijs. Als ik voor alles wat ik koop de prijs zou betalen die het écht waard is zou ik kunnen stoppen met werken, maar ik geef graag wat extra's uit aan iets wat echt goed werkt en nog mooi is ook.
die heb ik virtueel wel draaien ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef MineraalWater het volgende:
Laat mij raden, Mschol gebruik linux.
Vroeger was het een prima programma. Maar het werd bij elke update (en dat zijn er veel te veel) slechter. Het is sloom, hangt vaak, "herstellen" staat daar gelijk aan "alles wissen" en ik vind het verder ook onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
Wat doet iedereen altijd moeilijk met iTunes? Ligt het aan mij dat ik er nooit problemen mee heb?
Oftewel, je computer faalt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Vroeger was het een prima programma. Maar het werd bij elke update (en dat zijn er veel te veel) slechter. Het is sloom, hangt vaak, "herstellen" staat daar gelijk aan "alles wissen" en ik vind het verder ook onoverzichtelijk.
Daarbij kan het maar een paar bestanden accepteren en moet hij andere muziekbestanden gaan converteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |