quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobbertje
Die houden we erin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay ik ben de vrouwelijke bobbernaut
[ Bericht 10% gewijzigd door Lorrelies op 21-06-2012 14:04:44 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
En terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben zo goed als geband bij mFok omdat ik niet accepteerde dat een of andere kutnoob die Lorrelies haar huis sloopte los mocht rondlopen. Oh en Lorrelies en ik pakte lighters nadat Berend faalde met het organiseren van een event en het dus opgaf, waarvoor die ene griefende kutnoob alsnog geband werd overigens.
Nu zijn Pixi en Flodje boos op me, huilie huilie
I feel you broquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben zo goed als geband bij mFok omdat ik niet accepteerde dat een of andere kutnoob die Lorrelies haar huis sloopte los mocht rondlopen. Oh en Lorrelies en ik pakte lighters nadat Berend faalde met het organiseren van een event en het dus opgaf, waarvoor die ene griefende kutnoob alsnog geband werd overigens.
Nu zijn Pixi en Flodje boos op me, huilie huilie
Deze is anders ook best schattig:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
Maar Berend kan ook fouten maken. Beste is het hem gewoon normaal melden
haha thanks.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Deze is anders ook best schattig:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ze zitten mij allemaal zomaar te pestenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Mender het volgende:
[..]
haha thanks.Heeft Aldi gemaakt
Ik dacht btw ook dat bobber aan het spammen wastotdat ik deze post zag
ik raakte wel even in
[..]
knuffel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef Lorrelies het volgende:
Maar we houden wel van je hoor Bobbertje!
als PI.
Maarja druk @ werk. Dus lees te snel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Omg ik zie nu pas dat dit een kloon is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |