Oke. Dat wilde ik weten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ehm, nee? Gewoon installeren en de juiste partitie selecteren, van de andere partities blijft hij af.
Mooi ga ik dat even doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef Mender het volgende:
Gewoon zorgen dat die 128gb ssd ingesteld staat als eerste hdd waarmee hij opstart. Dan bij de windows installatie die schijf kiezen en formatteren. Die andere schijven hoef je niet te formatteren needie werken daarna meteen in windows
Inderdaad. Maar ze waren redelijk duur toen ik er één kocht. Ik 128 euro of zo voor 60GB.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:04 schreef Mender het volgende:
Moet binnenkort ook maar eens upgraden van 64GB ssd naar 128 of 256. 64 is toch net te krap
Jup. Die van mij was 169 euroquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze waren redelijk duur toen ik er één kocht. Ik 128 euro of zo voor 60GB.
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb vannacht in de Waal gezwommen. Met nog wat andere lui die ook redelijk aangeschoten waren. Super vet.
Zal je wel gauw aan de diarree gaan dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb vannacht in de Waal gezwommen. Met nog wat andere lui die ook redelijk aangeschoten waren. Super vet.
ik had er 1 toen ze vrij nieuw waren, helaas 64GBquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik betaalde minder dan een euro per gig ofzo
Die dingen zakken echt snel in prijs
Ik zal aan je denken als ik bruin urine aan het plassen ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal je wel gauw aan de diarree gaan dan.
Wacht, 3 TB SSD?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had er 1 toen ze vrij nieuw waren, helaas 64GB
zit nog te twijfelen om te upgraden naar 256GB
maar ik zoek ook nog een leuke 3TB (of meer) backup medium, maar die vind ik niet bepaald goedkoop
dat is niet helemaal wat ik in gedachte had, maar ook wel tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |