gewoon luisterenquote:
als je mij kust met je dikke lippenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
WD dushi, update de OP eens en knal mijn huidige UI er eens in.
alsof je daar niet op spaced, nigga pls.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef mrazura het volgende:
Hardstyle is prima maar kom dan niet met van die trieste mainstream aanzetten
Vol. Klinkt mooier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je mij kust met je dikke lippen
Nieuw topicquote:
En dan blijf je stil staan of wat? of pak je dan je telefoontje om een filmpje te maken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:59 schreef mrazura het volgende:
Hardstyle is prima maar kom dan niet met van die trieste mainstream aanzetten
Mclovin.quote:
Nieuw vlees?quote:
o/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nieuw vlees?
WAHRHEIT ook aanwezig?
Ik heb veel leukere UIs dan die.quote:
Nee papi.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hebben we het nu over lichaamsbouw?
Schatje luister naar mij, ik ben wijs, doe terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb veel leukere UIs dan die.
[..]
Nee papi.
chick magnet jij en dat voor 00:00quote:
Ja dat doe ik niet meer, maar nuchter krijg je die tintelingen die jij waarschijnlijk in overmaat gaat krijgen niet. Bij die goeie ouwe plaatjes krijg ik dat ook nuchterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof je daar niet op spaced, nigga pls.
Ven a mi.quote:
Habibi kijk, deze is veel leuker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schatje luister naar mij, ik ben wijs, doe terug.
Je weet niet, maar ik ben queen van klb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Metwn met 2 maten
Charles Manson look doet 't goed bij de chiqasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
chick magnet jij en dat voor 00:00
wd is een vrouw he. dat kun je nog iets maken hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Metwn met 2 maten
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivalsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan blijf je stil staan of wat? of pak je dan je telefoontje om een filmpje te maken?
kom aan dude
nee ik vind dat kind op die albumcover van nas engquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ven a mi.
[..]
Habibi kijk, deze is veel leuker.
Schering en inslag op Fok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
Oh ik weet wel. Ik weet zeker welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet niet, maar ik ben queen van klb.
alsof jij niet wil spacen bij gunz for hire en headhunterz.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivals
Dushi kijk goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik vind dat kind op die albumcover van nas eng
Ja natuurlijk kan dat. Maar wat boeit het of het nou mainstream is? Gewoon losquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivals
Modjes hebben ook wel wat beters te doen, maar in dit geval eindigde vorig topic met veel gescheld en gedoe, en begon het net weer zo... en actie van TS was gewoon ubertriest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
Corrupt tot en met hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
ik hoop dat je op haan33 doeltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Modjes hebben ook wel wat beters te doen, maar in dit geval eindigde vorig topic met veel gescheld en gedoe, en begon het net weer zo... en actie van TS was gewoon ubertriest.
Op jouw borsten staat heel niet Chocobeer getatoeëerd.quote:
nu is nas weer :squote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op jouw borsten staat heel niet Chocobeer getatoeëerd.
Nee. Builder - My life is just a demo (wj mix) dat zijn die plaatjes die ik wil horen. Maar gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof jij niet wil spacen bij gunz for hire en headhunterz.
Het is niet enkel Nas.quote:
ik vind dat kind eng van nas, haal heel die ui wegquote:
Jij moet echt eens goed vastgebonden worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik vind dat kind eng van nas, haal heel die ui weg
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
durf je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij moet echt eens goed vastgebonden worden.
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?
Het harde is er uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Maar wat boeit het of het nou mainstream is? Gewoon los
Dan moet je lekkor naar angerfist en zoquote:
Hm, dat heeft niemand me gezegd. Maar ok.quote:
Pas op.quote:
Nee lol zo veel boeit het mij niet. Principes. Ik heb ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?
Daar is niks mis mee iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef mrazura het volgende:
[..]
Nee. Builder - My life is just a demo (wj mix) dat zijn die plaatjes die ik wil horen. Maar gaat niet gebeuren
Ik heb een strafblad. Vrees mij.quote:
Even goed kracht zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
O fijn, een wd-verafgodingstopic. Kan ik eindelijk die bal kots eruitkrijgen die mij al zo lang dwars zit.
Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de redquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je lekkor naar angerfist en zo
Oh jeej, bad boy hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een strafblad. Vrees mij.
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef mrazura het volgende:
[..]
Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de red
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook is
Fraude is kk roffa.quote:
Oh ohhhhh. Maar iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
O fijn, een wd-verafgodingstopic. Kan ik eindelijk die bal kots eruitkrijgen die mij al zo lang dwars zit.
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef mrazura het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassing
Smerige endo.quote:
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.quote:
In elk grapje zit waarheid. xoxoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Smerige endo.
[..]
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.
Grapje.
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.
maar headhunterz vind ik schattig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfde
Ga jij nou maar weer anti-voedsel eten en dit luisteren:quote:
Komt door de love feeling van de mdmaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar headhunterz vind ik schattig.
Need it.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
De hort, ik ga hem op. Kusje knuffel en een kroel voor 2Nutz.
Nee hij is gewoon schattig, period.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef mrazura het volgende:
[..]
Komt door de love feeling van de mdmaGooi je er meteen hele in?
Gewoon kristallen of wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon schattig, period.
Nee, geen pil.
En de grootste van allemaal komt precies op dit moment binnen vallen. Dit toevalquote:
Ik had dit weekend voor het eerst geen kauwgom in mn bakkes want spierpijn als een malle de dag erna maar m'n kaak ging wel zo van harharharharquote:
ging je lekker?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst geen kauwgom in mn bakkes want spierpijn als een malle de dag erna maar m'n kaak ging wel zo van harharharhar
alleen jonko'squote:
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.quote:
Sinds kort weer jaquote:
jumi hjbquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.
ah je bent zelf gewoon een drugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.
Wacht wacht wacht. Jij was toch samen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Van het weekend een jongen ontmoet en hij was echt opvallend goed.
Vroeg hij om Filet Bites?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietquote:
Hoax.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietSlechte troll ben ik.
Al werd ik gisteren bij een feestje in supper wel natural high, mi jezus
toch 3 jaar geluktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, je dacht weg te kunnen komen.
Al is de nuchterheid nog zo snel, de alcohol achterhaald hem wel.quote:
Van de adrenaline ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietSlechte troll ben ik.
Al werd ik gisteren bij een feestje in supper wel natural high, mi jezus
Ja de bitch was rap terugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Al is de nuchterheid nog zo snel, de alcohol achterhaald hem wel.
Jup. Was ook gewoon heel tof, leuke mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van de adrenaline ja?Dat voelt heerlijk.
Mensen die goed kunnen zoenenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet ons probleem toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
haha jongens luister dan heb mn vriend nog steeds niet gezien! kk grappig of niet
Wat een eikelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
haha jongens luister dan heb mn vriend nog steeds niet gezien! kk grappig of niet
Die is op vakantiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
Water drinken voor je gaat slapen, dan heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de bitch was rap terug. Heb alleen zo graf hekel aan een kater
Toch maar eens proberen dan, vroeger nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Water drinken voor je gaat slapen, dan heb je nergens last van.
Ik stond ervan te kijken hoe goed het werkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan, vroeger nooit gedaan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
Hé maar verdomme, nu heb ik nog steeds niet mijn main picture kunnen veranderen op tumblr. Bitches van dat ondersteuningsteam negeren mijn vraag ook gewoon.
is al terug jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had het over je noemenswaardige vriend.
Oké dushi, ik zal met geduld wachten xxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik deed eerst altijd ijsthee en eieren bakken, maar op een gegeven moment werkt dat niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik stond ervan te kijken hoe goed het werkt.
De kater ontstaat ook omdat je hersenen uitdrogen door de alcohol, dus dat moet je aanvullen met water.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik deed eerst altijd ijsthee en eieren bakken, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké dushi, ik zal met geduld wachten xxlekker hapjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kater ontstaat ook omdat je hersenen uitdrogen door de alcohol, dus dat moet je aanvullen met water.
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horen
Daar was ik wel klaar mee eigenlijk
Och, dat duurt maar even.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.
Zo zou ieder feestje moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.quote:
Achja, voordelen en nadelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.
Vriend van mij stond ook op youtube met ze klapkakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef mrazura het volgende:
[..]
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggen
quote:
Ligt eraan hoeveel vrouwen er in je bed liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakken
Jezelf op foto's met kleding tegenkomen waarvan je nieteens weet hoe je überhaupt aan die kleding gekomen bentquote:
Of bij hoeveel vrouwen je in bed ligtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel vrouwen er in je bed liggen.
Dan ben je niet eerder wakker dan zij, dat is nadelig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of bij hoeveel vrouwen je in bed ligt
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je niet eerder wakker dan zij, dat is nadelig.
Waarom die vijf euro dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekken
Gaat om het gevoel wat ze dan krijgen als ze wakker wordenquote:
die?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef mrazura het volgende:
[..]
Staat in het contract die hij tekent.
Of een briefje neerleggen met een lijst van soa's die je haar gegeven hebt, met een trollface eronderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekken
Dan stel ik wat zwerfkleingeld voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat om het gevoel wat ze dan krijgen als ze wakker worden
Ja, op koninginnedag een feloranje bouwvakkersjas en een oranje ponchoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jezelf op foto's met kleding tegenkomen waarvan je nieteens weet hoe je überhaupt aan die kleding gekomen bent
Ja en dan een briefje erbij met : "Bedankt"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan stel ik wat zwerfkleingeld voor.
Dat zijn geen leuke grappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Of een briefje neerleggen met een lijst van soa's die je haar gegeven hebt, met een trollface eronder
Hehe nee man. Op dat briefje schrijf je "graag gedaan".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dan een briefje erbij met : "Bedankt"
Leuke reacties krijg je dan via sms / whatsapp![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe nee man. Op dat briefje schrijf je "graag gedaan".
Berny denkt dat ik achterlijk benquote:Berny, Jun 19 12:43 (EDT):
Hoi ...,
Het portret foto/avatar voor een blog kan bij de BlogInstellingen worden vervangen. Wij raden aan om een vierkante afbeelding te gebruiken van minstens 128 bij 128 pixels groot.
Klik op de titel van de blog aan de bovenkant van je Dashboard of onder de lijstpictogram in de rechterbovenhoek van het Dashboard. Klik vervolgens op Bloginstellingen aan de rechterkant van het scherm.
Bij de Instellingen:
* Zoek de Profielfoto sectie en klik op de knop Bestand kiezen.
* Selecteer het bestand dat u wilt gebruiken en klik op de knop Kiezen.
* Klik op de "Opslaan" knop.
Inderdaad, hun portemonnee leegtrekken en gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaMaar dan hoef je er geen geld aan toe te geven
dat is lamequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, hun portemonnee leegtrekken en gaan.
Dat nietquote:
Zo'n welgemanierde jongeman, die Nick-GizMo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat zou ik niet flikken
Valt wel mee. zeker als je de 5 euro methode gebruiktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n welgemanierde jongeman, die Nick-GizMo.
Ik ga graag 'one step beyond'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee. zeker als je de 5 euro methode gebruikt
Was ja. Sinds eind december zijn we uit elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht. Jij was toch samen?Wat heb ik gemist?
Ik zou het wel tof vinden om naar concerten te gaan dat ik dan op haar schouders mag zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En door dit soort wijven worden bruine vrouwen bij voorbaat al als onaantrekkelijk gezien
wat is er allemaal gaande man, ik zat te slapen en dus even weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
Wel wat minder dat als ze dan bij je thuis voor een afterparty is ze meteen je hele koelklast leegvreet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden om naar concerten te gaan dat ik dan op haar schouders mag zitten.
rolladequote:
Jij kent haar al?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef mrazura het volgende:
[..]
Wel wat minder dat als ze dan bij je thuis voor een afterparty is ze meteen je hele koelklast leegvreet.
ehh watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En door dit soort wijven worden bruine vrouwen bij voorbaat al als onaantrekkelijk gezien
Als je hier een donkere vrouw post beginnen mensen meteen te mekkeren op 'rosbief' en 'zwart met roze kutje staat niet' en weet ik veel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ehh watiedereen kan toch zien dat dit een uitzondering is
En er ook zoveel lelijke vadsige blanke vrouwen
wtf? dit heb ik nog nooit iemand zien postenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je hier een donkere vrouw post beginnen mensen meteen te mekkeren op 'rosbief' en 'zwart met roze kutje staat niet' en weet ik veel.
Let eens op dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wtf? dit heb ik nog nooit iemand zien posten
quote:
Één van vele.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit, een bruine huid en dan een roze kutje
Ik hou wel van wanhopige huisvrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:09 schreef Juminelle het volgende:
Tranen met tuiten huilen bij het zien van een liefdesverklaring bij Desperate Housewives, niets mis mee.
quote:
quote:
Berthilquote:
http://www.hotnewhiphop.com/frank-ocean-pyramids-song.858795.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ey maar laki geef me nieuwe hitjes dang
Ah, mijn reukorgaan liet me even in de steek.quote:
Het gaat om Hef.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Berthilvuile kk emo die schop ik nog eens
quote:
OMGquote:
Ik was erbij. spuugmeuitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMG
was net even nieuwe videoclip van brand new guy checken. Maar peso is ook 1 van m'n favorieten
Wat is dat? Soma Ulte?quote:
Nohquote:
Mijn hart gebroken, wat is dit.quote:
En later lekker unisex trainingspakje aan zeker.quote:
ik ga naar meek mill over 2 weken. spuugmeuitquote:
Ik heb geen auto dus ik rijd de hele week met iemand mee, dit heeft niets met eten te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
mss moet je eens een keer normaal eten dan
Denk dat je zwanger bent.quote:
quote:
Bal onder zijn arm vandaan slaan terwijl van Marwijk steeds zijn zweet tussen zijn bilnaad aan het wegpoetsen was.quote:
quote:
Even luisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat album is zo leuk. Gaat over z'n huisje boompje beestje.
Ik kon niet meer op de naam van die coach komen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kon niet meer op de naam van die coach komen.
Hotlink fail, liefjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |