dat is lamequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, hun portemonnee leegtrekken en gaan.
Dat nietquote:
Zo'n welgemanierde jongeman, die Nick-GizMo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat zou ik niet flikken
Valt wel mee. zeker als je de 5 euro methode gebruiktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n welgemanierde jongeman, die Nick-GizMo.
Ik ga graag 'one step beyond'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee. zeker als je de 5 euro methode gebruikt
Was ja. Sinds eind december zijn we uit elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht. Jij was toch samen?Wat heb ik gemist?
Ik zou het wel tof vinden om naar concerten te gaan dat ik dan op haar schouders mag zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En door dit soort wijven worden bruine vrouwen bij voorbaat al als onaantrekkelijk gezien
wat is er allemaal gaande man, ik zat te slapen en dus even weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Meten met 2 maten
Wel wat minder dat als ze dan bij je thuis voor een afterparty is ze meteen je hele koelklast leegvreet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden om naar concerten te gaan dat ik dan op haar schouders mag zitten.
rolladequote:
Jij kent haar al?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef mrazura het volgende:
[..]
Wel wat minder dat als ze dan bij je thuis voor een afterparty is ze meteen je hele koelklast leegvreet.
ehh watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En door dit soort wijven worden bruine vrouwen bij voorbaat al als onaantrekkelijk gezien
Als je hier een donkere vrouw post beginnen mensen meteen te mekkeren op 'rosbief' en 'zwart met roze kutje staat niet' en weet ik veel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ehh watiedereen kan toch zien dat dit een uitzondering is
En er ook zoveel lelijke vadsige blanke vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |