quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké dushi, ik zal met geduld wachten xxlekker hapjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kater ontstaat ook omdat je hersenen uitdrogen door de alcohol, dus dat moet je aanvullen met water.
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horen
Daar was ik wel klaar mee eigenlijk
Och, dat duurt maar even.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.
Zo zou ieder feestje moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.quote:
Achja, voordelen en nadelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.
Vriend van mij stond ook op youtube met ze klapkakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef mrazura het volgende:
[..]
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggen
quote:
Ligt eraan hoeveel vrouwen er in je bed liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakken
Jezelf op foto's met kleding tegenkomen waarvan je nieteens weet hoe je überhaupt aan die kleding gekomen bentquote:
Of bij hoeveel vrouwen je in bed ligtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel vrouwen er in je bed liggen.
Dan ben je niet eerder wakker dan zij, dat is nadelig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of bij hoeveel vrouwen je in bed ligt
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je niet eerder wakker dan zij, dat is nadelig.
Waarom die vijf euro dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekken
Gaat om het gevoel wat ze dan krijgen als ze wakker wordenquote:
die?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef mrazura het volgende:
[..]
Staat in het contract die hij tekent.
Of een briefje neerleggen met een lijst van soa's die je haar gegeven hebt, met een trollface eronderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon ff wakker blijven na de daad, 5 euro op het nachtkastje leggen en vertrekken
Dan stel ik wat zwerfkleingeld voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat om het gevoel wat ze dan krijgen als ze wakker worden
Ja, op koninginnedag een feloranje bouwvakkersjas en een oranje ponchoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jezelf op foto's met kleding tegenkomen waarvan je nieteens weet hoe je überhaupt aan die kleding gekomen bent
Ja en dan een briefje erbij met : "Bedankt"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan stel ik wat zwerfkleingeld voor.
Dat zijn geen leuke grappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Of een briefje neerleggen met een lijst van soa's die je haar gegeven hebt, met een trollface eronder
Hehe nee man. Op dat briefje schrijf je "graag gedaan".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dan een briefje erbij met : "Bedankt"
Leuke reacties krijg je dan via sms / whatsapp![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe nee man. Op dat briefje schrijf je "graag gedaan".
Berny denkt dat ik achterlijk benquote:Berny, Jun 19 12:43 (EDT):
Hoi ...,
Het portret foto/avatar voor een blog kan bij de BlogInstellingen worden vervangen. Wij raden aan om een vierkante afbeelding te gebruiken van minstens 128 bij 128 pixels groot.
Klik op de titel van de blog aan de bovenkant van je Dashboard of onder de lijstpictogram in de rechterbovenhoek van het Dashboard. Klik vervolgens op Bloginstellingen aan de rechterkant van het scherm.
Bij de Instellingen:
* Zoek de Profielfoto sectie en klik op de knop Bestand kiezen.
* Selecteer het bestand dat u wilt gebruiken en klik op de knop Kiezen.
* Klik op de "Opslaan" knop.
Inderdaad, hun portemonnee leegtrekken en gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaMaar dan hoef je er geen geld aan toe te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |