quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké dushi, ik zal met geduld wachten xxlekker hapjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De kater ontstaat ook omdat je hersenen uitdrogen door de alcohol, dus dat moet je aanvullen met water.
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de helft altijd vergeet? vorige week zondag nog, en de dagen erop krijg je de verhalen te horen
Daar was ik wel klaar mee eigenlijk
Och, dat duurt maar even.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel een beetje een detective-elementje hebben. In huis je sporen nagaan en totaal geen idee hebben wat er gebeurt was.
Zo zou ieder feestje moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
Foto's terugzien van feestjes waar je je zo hard misdragen hebt dat je je er niets meer van kan herinneren, altijd leuk.
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.quote:
Achja, voordelen en nadelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt, dan zou je nooit toffe verhalen hebben maar wel bij 80.000 feesten geweest zijn.
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot dat je weet wat je hebt gedaan, en dan gaat afvragen of het wel zo slim was. Ach dan weet je iig wel dat je goeie avond hebt gehad
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hey.. Je kunt gewoon zien dat je je aan het aftrekken bent he?"
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, schamen is dan ook weer onnodig.
Vriend van mij stond ook op youtube met ze klapkakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ik TE gekke dingen deed en dat mensen me gingen filmen ofzo. Al helemaal nadat zo'n boy een keer op dumpert stond
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef mrazura het volgende:
[..]
Op hardshock festival ook weer zon boy die zich helemaal had uitgekleed en in een dixxie ging liggen
quote:
Ligt eraan hoeveel vrouwen er in je bed liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schamen niet, maar wel dat je het net iets anders had moeten aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |