En de grootste van allemaal komt precies op dit moment binnen vallen. Dit toevalquote:
Ik had dit weekend voor het eerst geen kauwgom in mn bakkes want spierpijn als een malle de dag erna maar m'n kaak ging wel zo van harharharharquote:
ging je lekker?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor het eerst geen kauwgom in mn bakkes want spierpijn als een malle de dag erna maar m'n kaak ging wel zo van harharharhar
alleen jonko'squote:
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.quote:
Sinds kort weer jaquote:
jumi hjbquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.
ah je bent zelf gewoon een drugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon gek genoeg van mezelf, allusz.
Wacht wacht wacht. Jij was toch samen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Van het weekend een jongen ontmoet en hij was echt opvallend goed.
Vroeg hij om Filet Bites?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietquote:
Hoax.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietSlechte troll ben ik.
Al werd ik gisteren bij een feestje in supper wel natural high, mi jezus
toch 3 jaar geluktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, je dacht weg te kunnen komen.
Al is de nuchterheid nog zo snel, de alcohol achterhaald hem wel.quote:
Van de adrenaline ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde in m'n rol blijven maar het lukte me nietSlechte troll ben ik.
Al werd ik gisteren bij een feestje in supper wel natural high, mi jezus
Ja de bitch was rap terugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Al is de nuchterheid nog zo snel, de alcohol achterhaald hem wel.
Jup. Was ook gewoon heel tof, leuke mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van de adrenaline ja?Dat voelt heerlijk.
Mensen die goed kunnen zoenenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet ons probleem toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
haha jongens luister dan heb mn vriend nog steeds niet gezien! kk grappig of niet
Wat een eikelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
haha jongens luister dan heb mn vriend nog steeds niet gezien! kk grappig of niet
Die is op vakantiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
Water drinken voor je gaat slapen, dan heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de bitch was rap terug. Heb alleen zo graf hekel aan een kater
Toch maar eens proberen dan, vroeger nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Water drinken voor je gaat slapen, dan heb je nergens last van.
Ik stond ervan te kijken hoe goed het werkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan, vroeger nooit gedaan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
Hé maar verdomme, nu heb ik nog steeds niet mijn main picture kunnen veranderen op tumblr. Bitches van dat ondersteuningsteam negeren mijn vraag ook gewoon.
is al terug jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had het over je noemenswaardige vriend.
Oké dushi, ik zal met geduld wachten xxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik deed eerst altijd ijsthee en eieren bakken, maar op een gegeven moment werkt dat niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik stond ervan te kijken hoe goed het werkt.
De kater ontstaat ook omdat je hersenen uitdrogen door de alcohol, dus dat moet je aanvullen met water.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik deed eerst altijd ijsthee en eieren bakken, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |